top of page
תמונת הסופר/תFaceOff - עימות חזיתי

Bruce Dickinson Joins Iron Maiden

ב- 26 לספטמבר 1981 לקחה "Iron Maiden" לקחה את ההחלטה הטובה בקריירה שלה, עם צירופו של Bruce Dickinson באופן רישמי לשורותיה.


(Photo: Imdb)


דיקנסון שהחל את הקריירה המוזיקלית שלו בשנת 1979 עם להקת "Samson", ערך את ההיכרות הראשונה שלו עם "Iron Maiden" בשנת 1980, כשמיידן חיממה את להקתו סמסון. כבר אז הוא חשב שהם טובים, אבל לא חלם שהיוצרות יתהפכו בתוך זמן כה קצר והוא יצטרף לשורותיה של הלהקה שחיממה את להקתו.


לאחר הופעתה של להקת סמסון בפסטיבל "Reading" שנערך בשנת 1981, פנה Rod Smallwood מנהלה של "Iron Maiden" אל Bruce Dickinson וביקש ממנו להיכנס לחדרו מאחורי הקלעים. בחדר הקטן, בשיחה בארבע עיניים הציע רוד לברוס לעבור אודישיין לאיירון מיידן. לצפיה בהופעת סמסונג בפסטיבל רדינג 1981, ראו כאן:


ברוס שלא היה מרוצה כל-כך מסגנונה של "Samson" וראה את הפוטנציאל הטמון באיירון מיידן היה מעוניין בתפקיד, אבל היו לו כמה שאלות לרוד ביניהן האם הוא יקבל חופש יצירתי והאם פול דיאנו כבר יודע שמחפשים לו מחליף, אך לבסוף הוא הסכים.


האודישיין נערך בראשית חודש ספטמבר 1981 בחדר חזרות ברובע "Hackney" שבלונדון. Bruce Dickinson הקשיב לחברי "Iron Maiden" מבצעים את השירים "Prowler", "Sanctuary", "Running Free" ו- "Remember Tomorrow" ובהמשך הוא התבקש לבצע את אותם שירים יחד עם הלהקה. האודישן הזה הוקלט ויש לנו הזדמנות להקשיב לרגע המכונן וההיסטורי בו Bruce Dickinson פתח את פיו ושר לראשונה לצד חברי "Iron Maiden". הקשיבו כאן:



ברוס עבר כמובן את האודישן וההודעה הרשמית על הצטרפותו ללהקה יצאה לתקשורת בדיוק היום בשנת 1981.


השאר כבר היסטוריה...


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

280 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page