top of page

Chris Cornell - No One Sings Like You Anymore

ב- 11 לדצמבר 2020, כשלוש שנים לאחר מותו של Chris Cornell, שוחרר האלבום "No One Sings Like You Anymore", אלבום הסולו החמישי שלו הכולל 10 גירסאות כיסוי לשירים ואומנים שהשפיעו עליו.



שמו של האלבום נלקח משורה בשיר "Black Hole Sun" מהאלבום "Superunknown" של להקת האם של קורנל "Soundgarden", שורה אלמותית אשר הפכה למייצגת באופן הטוב ביותר את Chris Cornell.


הכל התחיל במה שהיה אמור להיות יום הולדתו ה- 56 של כריס, אז קיבלנו סנונית ראשונה בדמות הסינגל "Patience", גירסת הכיסוי המצוינת של קורנל לשיר של "Guns N' Roses".



מספר חודשים לאחר מכן שוחרר האלבום המלא הכולל ביצועים לשירים של John Lennon, Harry Nilsson, Carl Hall, , Prince ,"Electric Light Orchestra", Terry Reid ועוד.


האלבום נפתח עם ביצוע אלקטרוני משהו לשיר "Get It While You Can" של Janis Joplin, ממשיך עם ביצוע ג'נגלי לשיר "Jump Into The Fire" של Harry Nilsson, אחריו קורנל עושה חסד עם השיר "Sad Sad City" של צמד האלקטרו-דאנס "Ghostland Observatory" כשהוא מכניס לו קצת כלים אקוסטיים, הוא מרעיף הרבה רגש על “Watching The Wheels” של John Lennon, מעניק אינטרפרטציה מעניינת ל-"You Don’t Know Nothing About Love" של Carl Hall והופך את הקרביים של "Showdown" של "ELO" עם ביצוע שיושב על קצב מכונת תופים.


השיר החותם את האלבום "Stay With Me Baby" של Lorraine Ellison, שוחרר בשנת 2016 במסגרת פסקול הסידרה המצויינת "Vinyl" ובאותה שנה הוקלט גם מחדש השיר "Nothing Compares 2 U" של Prince במיוחד לאלבום.


האלבום הוקלט בשנת 2016 על-ידי קורנל, אשר מנגן בכל הכלים בו, יחד עם Brendan O’Brien שגם הפיק ומיקסס אותו.


ילדיו של קורנל היו באולפן במהלך ההקלטות ותיארו אווירה שמחה וכייפית, הם קיבלו שם שיעורי פסנתר וסיפרו שכריס וברנדן שיחקו שם משחקי מחשב.


אגב, מי שיביט בחלק התחתון של עטיפת האלבום או יחפש את האלבום בשירותי הסטרימינג של "Apple Music", יגלה כי הוא הוכתר בשם "No One Sings Like You Anymore, Vol. 1", מה שמרמז שיש בתכנון אלבום קאברים נוסף שיבוסס על שירים נוספים שהוקלטו באותם סשנים.


רשימת השירים:


1. “Get It While You Can” 2. “Jump Into The Fire” 3. “Sad Sad City” 4. “Patience” 5. “Nothing Compares 2 U” 6. “Watching The Wheels” 7. “You Don’t Know Nothing About Love” 8. “Showdown” 9. “To Be Treated Rite” 10. “Stay With Me Baby”


קישור להאזנה: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page