top of page

Chris Cornell - Scream

פינה בקטנה...


זהו אלבום ה"פופ" הראשון של Chris Cornell, שהוא גם האלבום השלישי ששחרר במסגרת קריירת הסולו שלו ב- 10 למרץ 2009.



כפי שעטיפת האלבום מרמזת, תמונה של כריס עם גיטרה מונפת באוויר לכיוון ריסוק טוטאלי על הקרקע, כריס רוצה באלבום הזה להודיע לכם, לפני שאתם לוחצים פליי, שאתם לא הולכים לקבל מוסיקה מבוססת רוקנרול כבעבר אלא משהו אחר לגמרי.


אנחנו יכולים להריץ פה הרבה קלישאות כמו...השלם קטן מסך חלקיו...שני אמנים ענקיים בתחומם נפגשים על מנת להחריב אחד את השני...שינוי מוסיקלי הוא לא תמיד דבר מבורך...ועוד ועוד אבל בואו נדבר רגע תכלס...


האלבום הזה הוא שיתוף פעולה של אמן ענק בעולם הרוק, כריס קורנל, עם קול חודר שריון, כריזמה שקורצה מפצצת מימן וכשרון מוסיקלי אדיר עם...

אמן ענק בעולם הפופ, Timbaland, שהסימפולים הדיגיטליים שלו חורצים ממברנות, העיבודים שלו יגרמו לכם לפזז גם אם אתם מתכחשים לז'אנר ואמנים רבים הופקו תחת ידיו.


(Photo: YouTube)


אבל מה לעשות, לא תמיד כישרונות מוסיקלים ענקיים מתחברים ולא תמיד מה שתוכנן הוא מה שיוצא בפועל.

השניים ניסו לצאת כל אחד מאזור הנוחות שלו אבל מאחר והם החזיקו כל כך חזק בקרנות המזבח, לא היה כאן שיתוף פעולה או יצירה משותפת מלאה. כל אחד ניסה להתאים את השני לצד שלו.


כריס סיפר שתהליך העבודה לא היה משותף והתחיל מאפס אלא, טימבלנד היה מגיע עם הקצב ומנגינה וכריס היה כותב מילים ולחן, כך נכתב האלבום תוך 6 שבועות בלבד.


ב-All Music הגדירו את השילוב הזה יפה "זה אינו שיתוף פעולה אלא תאונת דרכים".



האלבום כולל 14 שירים אותם כתבו והפיקו כריס וטימבלנד אך שותפים עוד מספר לא קטן של כוכבים מעולם הפופ כמו: Jim BEANZ שהוא מפיק, פיזמונאי וזמר, המפיק Johnkenun Spivery, הזמר Ryan Tedder מההרכב One" Republic", המוסיקאי Justin Timberlake ועוד...


אנחנו חייבים לציין, שבניגוד לגרסאות האלבום, יש בו כמה שירים שנכנסו לסטליסט בהופעות של כריס וזכו לביצועים פנומנאליים, בסגנון המוסיקאלי הכל כך אהוב של כריס.


אתם מוזמנים להאזין לאלבום ב- Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page