top of page

Foo Fighters - Medium Rare

פינה בקטנה...


יש סיכוי גדול מאוד שאתם אפילו לא מכירים אותו...או יותר מזה, אפילו לא שמעתם עליו.



אז תרשו לנו להפתיע אתכם ותשחקו אותה מופתעים כדי שנוכל להמשיך עם הקו הזה...


זהו אלבום הקאברים הראשון של הלהקה! נכון, עד היום הם שיחררו לא מעט קאברים אך רובם שוחררו במסגרת B-Sides של סינגלים מתוך אלבומים קודמים.

אז אפשר אולי לקרוא אלבום אוסף? או אלבום אוסף קאברים?

האלבום מורכב מ-13 קטעים, 10 קטעים מתוכם הוקלטו במהלך ההיסטוריה של הלהקה ושלושה חדשים לגמרי, שניים מהם הוקלטו באולפן ואחד בהופעה חיה וגם הם קאברים כמובן.


גירסאות כיסוי לאומנים כמו: "Paul McCartney & Wings, "Cream", Joe Walsh, "Thin Lizzy", "Prince", "Pink Floyd", The Ramones" ועוד...ועוד...


אלבום מלא כל טוב! משתתפים בו בין היתר המתופף הראשון של הלהקה William Goldsmith, הגיטריסט הענק Brian May והמתופף Gregg Bissonette בנוסף להרכב הקבוע של הלהקה.


תוכלו למצוא כאן ביצועים ל"נכסי צאן ברזל" כמו "Band on the Run" של "Paul McCartney & Wings" אשר היה חלק מהאוסף "Radio 1 Established 1967" משנת 2004, "I Feel Free" של "Cream" שהיה הבי-סייד של הסינגל "DOA" משנת 2005, "Bad Reputation" של "Thin Lizzy" שהינו אחד מהשירים החדשים שהוקלטו לאוסף, "Baker Street" של Gerry Rafferty שהוקלט לייב ל- BBC Radio 1 ושוחרר כבי-סייד לסינגל "My Hero", השירים "This Will Be Our Year" של "The Zombies" ו- "Have a Cigar" של "פינק פלויד" בו מתארח הגיטריסט Brian May והיה חלק מהפסקול המצוין של הסרט "Mission: Impossible II".


מה שמעניין באלבום הזה הוא שדייב גרוהל חולק כאן את השירה עם חברי להקה נוספים כמו Taylor Hawkins שלוקח את ההובלה בשלושה שירים - "I Feel Free" של Cream, השיר "A Life of Illusion" של Joe Walsh ו- "Have a Cigar" של "Pink Floyd", בעוד שהגיטריסט Chris Shiflett מבצע את השיר "Danny Says" של "The Ramones".


האלבום יצא במהדורה מוגבלת על גבי תקליט לכבוד "Record Store Day", יום בו חוגגים את קיומן של חנויות תקליטים עצמאיות ולא רשתות כאלה ואחרות. האלבום יצא גם על גבי CD למנויי המגזין Q.


אז אם לא זיהיתם עד עכשיו למרות הרמזים על העטיפה, אנחנו מרוצים מעצמנו ואם כן זיהיתם יופי לכם !!


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page