top of page

Foo Fighters - Studio 666

ב- 25 לפברואר 2022 הוציאה להקת ה- "Foo Fighters" את הסרט ההוליוודי הראשון שלה. זהו לא סרט דוקומנטרי או הופעה או הקלטות בסטודיו 606 המפורסם, זהו סרט קומדיה-אימה הוליוודי !!



הכל התחיל בשנת 2019 כש- Dave Grohl חיפש מקום מבודד שבו הוא יכול יהיה ליצור ולהקליט דמואים לאלבום הבא של הפוס' "Medicine at Midnight". בצרוף מקרים מפחיד, בחור שדייב שכר אצלו בית לפני 10 שנים פתאום יצר איתו קשר והציע לו את הבית שבו הוא שהה לפני 10 שנים, בית שממוקם קרוב לביתו של דייב ב- Encino שבקליפורניה.

דייב נדלק על הרעיון והחליט לשכור את הבית. הוא החל לכתוב ולהקליט דמואים לאלבום והרגיש שהסאונד שהוא מקבל בהקלטות הוא מדהים ומיוחד. הוא שלח את ההקלטות לחבר טוב שלו ומפיק האלבום Greg Kurstin שגם הוא מיד התלהב מהסאונד שיוצא בהקלטות והציע לדייב להביא את כל החברים ולהקליט את האלבום באותו הבית. עוד לפני שהם החלו את ההקלטות יחד ובהשראת המקום, חשב דייב שזה יכול להיות רעיון מגניב שהפוס יצלמו סרט על להקה שמחפשת את ההשראה שלה במקום מיסטי.


חברי הלהקה בנו אולפן שלם בבית והחלו להקליט את האלבום "Medicine at Midnight". במהלך ההקלטות החלו להתרחש כל מיני דברים מוזרים לדברי החברים. הם היו מקליטים קטעים ב-Pro Tools ולמחרת בבוקר הם היו מגלים שהכל נמחק ובמקומם ישנם קטעים מוזרים של רעש לבן או שהם היו מסיימים יום הקלטות ולמחרת בבוקר כל הכלים יצאו מכיוון כאילו לא ניגנו בהם שנים, חברי הלהקה ממש הרגישו שהבית רדוף רוחות ושהם לא לבד. זה נתן להם את ההשראה להפוך את הסרט לסרט אימה !!


אבל מה שהתחיל כסרט אימה חובבני של כמה חברים, הפך מהר מאוד לסרט הוליוודי עם תקציב של מיליוני דולרים וכמה שחקנים אורחים מפורסמים.



הסרט מבוסס על סיפור שדייב כתב בעצמו, את התסריט כתבו Jeff Buhler ו- Rebecca Hughes וביים אותו B. J. McDonnell. לצד חברי הלהקה Dave Grohl, Taylor Hawkins, Nate Mendel, Pat Smear, Chris Shiflett ו-Rami Jaffee מככבים שחקנים כמו: Whitney Cummings, Will Forte, Jeff Garlin, Lionel Richie ועוד.


הסרט מגולל את סיפורה של להקה (הפוס') שמנסה להקליט אלבום בבית שרדוף ברוחות של חברי להקה אחרת, להקת Dream Widow. להקה שהזמר שלה החליט לרצוח את שאר חברי הלהקה לאור חילוקי דעות מוסיקליים שהתעוררו במהלך הקלטות האלבום. מיותר לציין שחברי הפוס כמובן הקליטו את אלבום המטאל הדמיוני הזה שנקרא בפשטות "Dream Widow".


את חברי הפוס זה כמובן לא עניין מה יחשבו עליהם, "מוסיקאים שמנסים להיות שחקנים", הם עשו מה שבא להם ולא דופקו חשבון לאף אחד, כי הם רק רוצים ליצור מוסיקה ולהנות, כל מה שמעבר הוא להנאה בלבד !!


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page