top of page

Halestorm - Back from the Dead

ב- 6 למאי 2022 הוציאו "Halestorm" את אלבומם החמישי "Back from the Dead", והוא אכן מגיע היישר מהמתים !!!

זה אומנם רק אלבומה החמישי של "Halestorm", אבל מרגישים שבשנתיים האחרונות לפני צאתו הלהקה עברה תהליך התפתחות ופריחה של יותר מ-5 שנים.


חברי הלהקה החלו לעבוד על האלבום הזה עוד לפני פרוץ מגפת הקורונה, מספר חודשים לאחר התחילת העבודה הם כבר היו תחת סגר וכמו הרבה אומנים, סגרו להם את החמצן, אין יותר הופעות !!!


אמנים רבים מעולם המוזיקה עברו משבר מאוד חזק בתקופת הקורונה, הרי הופעות וטורים הם הלחם והחמאה שלהם, הם החמצן, זה מה שמחזיק אותם בחיים שלא לדבר על הפן הכלכלי. רבים מהאמנים מצליחים לשרוד שלא לדבר על לחיות בכבוד, בעיקר בזכות הכנסות מהופעות.


ישנם אמנים שלקחו את המשבר באופן חיובי וחלקם באופן שלישי, אך רובם המכריע פשוט יצר ללא הפסקה. הסגר, הריחוק החברתי, ההגבלות מצד אחד יצרו טראומות קשות אך מצד שני יצרו כמות עצומה של יצירות מוזיקליות.


הזמרת ומובילת הלהקה Lzzy Hale חוותה משבר קשה עם פרוץ המגפה. "ברגע שנכנסנו לסגר ולא הצלחנו להופיע ולקיים סיבוב הופעות, נפלתי למקום אפל וסוג של משבר זהות. האלבום הזה הוא הסיפור שלי, שגילפתי בעצמי מהתהום הזו. זה מסע של ניווט בבריאות הנפש, הוללות, הישרדות, גאולה, גילוי מחדש, ועדיין שמירה על אמונה באנושות."



חצי שנה לפני שחרורו של האלבום, יצא הסינגל הראשון והשיר שפותח את האלבום "Back from the Dead" שהציב רף גבוה ליתר השירים באלבום המצויין הזה.


להאזנה: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page