top of page

Lzzy Hale

היא אחת הווקלסטיות הגדולות ביותר בדורנו, ולא רק שהיא זמרת ענקית היא גם יוצרת וגיטריסט מטורפת !! Lzzy Hale נולדה ב-10 לאוקטובר 1983, אז קבלו כמה עובדות מעניינות עליה ועל הלהקה שלה "Halestorm"...

(Photo: Stephen J. Cohen)


1. בגיל 5 היא למדה לנגן על פסנתר כשבשלב מאוחר יותר היא למדה לנגן על Keytar (סינטיסייזר עם רצועה) ואחיה Arejay למד לנגן על תופים.


2. רק בגיל 16 היא למדה לנגן על גיטרה.


3. בשנת 1999 כשעודה בת 16 היא ואחיה הוציאו EP בשם "Don't Mess With the Time Man".


4. בשנת 2003 הם צירפו את הגיטריסט Joe Hottinger כשאביהם של האחים Roger Hale מנגן על הבס.


5. בשנת 2004 הצטרף להרכב נגן הבס Josh Smith, שנה לאחר מכן הם חתמו על חוזה תקליטים עם Atlantic Records והפכו באופן רשמי ללהקת "Halestorm".

(Photo: loudersound.com)


6. בשנת 2006 הם שחררו את ה-EP הרשמי הראשון שלהם בשם "One and Done" שכלל 5 שירים בביצועי הופעה חיה.


7. בשנת 2009 הם שחררו את אלבום הבכורה שנושא את שם הלהקה. הסינגל הראשון שיצא מהאלבום היה "I Get Off" והכניס את האלבום למקום ה-40 בבילבורד 200.


8. בשנת 2012 שחררה הלהקה את אלבומה השני "The Strange Case Of..." אפשר לומר שזהו אלבום הפריצה של הלהקה. הסינגל "Freak Like Me" נכנס היישר למקום הראשון במצעד ה-Mainstream Rock, הסינגל "Here's to Us" בוצע בסדרה המפורסמת Glee והסינגל "Love Bites (So Do I)" העניק ללהקה זכיה בגראמי בקטגוריית ה-Best Hard Rock/Metal Performance.


9. הזכייה בגראמי בשנת 2012 הייתה הפעם הראשונה שלהקה שבראשה עומדת אישה הייתה מועמדת וזכתה בקטגוריה הנ"ל.


10. במרץ 2014 השתתפה הלהקה באלבום קאברים כמחווה ליצירותיו של Dio בשם "Ronnie James Dio – This Is Your Life". הלהקה ביצעה באלבום את השיר "Straight Through the Heart".


11. שנה לאחר מכן שחררה הלהקה את אלבומה השלישי "Into the Wild Life". האלבום המשיך את ההצלחה של האלבום הקודם והגיע למקום ה-5 בבילבורד 200.


12. בשנת 2018 שחררה הלהקה את אלבומה הרביעי "Vicious". האלבום הגיע למקום ה-8 בבילבורד 200 אך כבש את המקום הראשון במצעדים אחרים בארה"ב. ליזי סיפרה שזהו האלבום הראשון שאפשר להרגיש אותם כלהקה, להקה שמורכבת מארבעה אנשים ולא אדם אחד.


13. הלהקה שחררה שלושה EPs שמכילים קאברים ללהקות עליהן הם גדלו והעריצו.

"Reanimate: The Covers EP" (2011), "Reanimate 2.0: The Covers EP" (2013) ו-"Reanimate 3.0: The Covers EP" (2017).


14. ליזי היא הכותבת העיקרית והמנהיגה של הלהקה, היא תמיד סיפרה שהיא אוהבת לכתוב וליצור את השירים כשהיא מדמיינת אותם בהופעה. היא תמיד אוהבת להרגיש איך השיר יבוא לידי ביטוי בהופעה, זה מה שמנחה אותה ביצירה.


15. אפרופו הופעה...Halestorm היא להקה של הופעות חיות. הם אוהבים להופיעה ומשתדלים להופיע כמה שיותר, ממוצע ההופעות שלהם בשנה הוא יותר מ-250 הופעות, מטורףףףף. מה שעוד יותר מטורף הוא שראינו אותם בלייב בפסטיבל Rock Am Ring 2023 וזו הייתה חוויה חוץ גופית!!!

(Photo: ultimate-guitar.com)


16. בשנת 2019 חברת Gibson יצרה גיטרה מיוחדת על שמה של ליזי: Limited Edition Lzzy Hale Signature Explorer Outfit. דגם של Epiphone Explorer בה ליזי השתמשה ברוב הקריירה שלה.


17. באוגוסט 2020, מוציאה הלהקה EP מיוחד. בתקופת הקורונה, לאור הריחוק, חוסר היכולת להיפגש ולסנכרן כלים ואלמנטים רבים, הרבה אמנים לקחו את השירים שלהם, הפשיטו אותם ויצרו ביצועים שונים על כלים אקוסטים או דיגיטליים, ביצועים שחושפים את הכשרון והיכולות האמיתיות שלהם.

להקת Halestorm עושה בדיוק את זה ב-EPי "Reimagined". ב-EP הזה הם לוקחים חמישה שירים גדולים מהרפרטואר שלהם (ויש להם לא מעט) ומבצעים אותם בצורה וסגנון מעט אחר.

18. בשנת 2021 חברת Gibson הכריזה על ליזי כשגרירת המותג!! כשגרירת המותג, היא תסייע ביצירת דגמי חתימה חדשים של Gibson, Epiphone ו-Kramer. היא נוספה גם למועצה המייעצת של גיבסון, שבה אמנים מציגים הזדמנויות פילנתרופיות המגשימות את ייעוד קרן גיבסון שמאפשרת ליצור, לפתח ולתמוך בארגונים ללא מטרות רווח לקידום מוזיקאים, חינוך ממוקד נוער ויוזמות בריאות.



19. ליזי ידועה בשיתופי הפעולה שלה עם אמנים אחרים, הנוכחות והווקלית והבימתית שלה מעניקה מימד אחר, מרגש ומהפנט. היא שתפה פעולה בין היתר עם: Sinedown, Black Stone Cherry, Stone Sour, Dream Theater, In This Moment ועוד רבים.



20. באוגוסט 2021 שחררה "Halestorm" סינגל חדש שעם יציאתו שיתפה ליזי ברשתות החברתיות את מאבקיה המנטליים. ליזי ציינה שזהו שיר אישי שנכתב מנקודת מבט של בריאות הנפש שלה. היא סיפרה שהיא היתה ממש "על הקצה", אבל במקום לתת לעצמה לשקוע ולצלול לחושך ולדכאון היא החליטה לכתוב שיר הארד רוק כדי שכולם יוכלו לצרוח אתו בקול רם ולזכור שהם אינם לבד.


21. במאי 2022 מוציאה הלהקה את אלבומה החמישי "Back from the Dead", הוא אמנם רק חמישי אבל מרגישים שבשנתיים האחרונות הלהקה עברה תהליך התפתחות ופריחה של יותר מ-5 שנים.

להאזנה לאלבום האחרון של הלהקה: Spotify, Apple Music

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

פוסטים אחרונים

הצג הכול

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page