top of page

Iron Maiden - Nights Of The Dead, Legacy Of The Beast: Live in Mexico City

ב- 20 לנובמבר 2020 שוחרר אלבום ההופעה "Nights Of The Dead, Legacy Of The Beast: Live in Mexico City" של "Iron Maiden". האלבום הוקלט במהלך שלוש הופעות סולד אאוט של הלהקה במקסיקו סיטי שנערכו בחודש ספטמבר 2019.


טוב, אנחנו באמת כבר הפסקנו לספור איזה אלבום הופעה זה של הלהקה אבל יש להם לפחות 13 כאלה, ואתם בטח שואלים את עצמכם בשביל מה אנחנו צריכים עוד אחד כזה ?


למה? כי "Iron Maiden" היא אחת מלהקות ההופעות הטובות שקיימות היום, כזו ששורפת את הבמה, משלהבת את הקהל בצורה בלתי רגילה, מפזרת לכל עבר אנרגיות מטורפות, והקהל כמובן מחזיר בהרבה אהבה וטירוף שמתבטא היטב גם כאן בהקלטות מתוך ההופעות במקסיקו סיטי.


הבסיסט Steve Harris ציין שלאחר ביטולי ההופעות המאסיביים לקיץ 2020 בעקבות משבר הקורונה הלהקה הרגישה שהיא צריכה לפצות את המעריצים שלה, והאלבום הזה מהווה סוג של נחמה לאלה שציפו לראות אותם על הבמה אך התאכזבו.


ואיך הכל התחיל? אז ב- 5 ליולי 2016, "Iron Maiden" הוציאה את "Legacy of the Beast", משחק וידאו המתרחש בעולם בדיוני בהשראת עטיפות ושירי האלבומים של הלהקה. המשחק עוקב אחר הסמל והקמע של הלהקה Eddie, במסע לחיפוש ואיתור נשמתו המרוסקת במטרה להחזיר אותה. מאוחר יותר המשחק הפך גם לסדרת קומיקס, שפורסמה לראשונה ב-31 באוקטובר 2017.


שבועיים לאחר מכן, ב- 13 בנובמבר, הכריזה הלהקה על סיבוב ההופעות העולמי של "Legacy of the Beast", שהחל באסטוניה ב- 26 למאי 2018. הקונספט והתפאורה של סיבוב ההופעה הזה היה אפילו יותר עוצמתיים וגרנדיוזים מאלו הקודמים ואתם כבר יודעים שאצל "Iron Maiden" הגודל כן קובע. התפאורה התחלפה בהשראת "העולמות" השונים בהם עבר אדי בשלבים השונים של המשחק.


לגבי החומר המוזיקלי, מדובר בסטליסט "להיטים" שחולף על פני ההיסטוריה המטורפת של הלהקה. הוא כלל מספר שירים שלא נוגנו בהופעה חיה על ידי הלהקה שנים רבות, ובראשם "Flight of Icarus", שנעדר מהופעות הלהקה מאז "Somewhere on Tour" שנערך בשנים 1986–1987.


זה היה סיבוב ההופעות הראשון מאז סיבוב ההופעות של "Brave New World" שנערך בשנים 2000–2001, אשר כלל שני שירים מתקופת Blaze Bayley ("Sign of the Cross" ו- "The Clansman"), והראשון שכלל שיר כלשהו מאותה תקופה מאז סיבוב ההופעות העולמי שנועד לקידום האלבום "Dance of Death" בשנים 2003–2004, אז נוגן "Lord of the Flies".


מעניין לציין שהאלבום כולל הוצאה רשמית ראשונה בהופעה של השיר "For the Greater Good of God" מתוך האלבום "A Matter of Life and Death" משנת 2006.


האלבום כולל מעל 100 דקות של הופעה אנרגטית וסוחפת וכל מה שנותר לומר בעינין הוא איך לעזאזל הפסדנו את כל הטוב הזה שהיה אמור לנחות בחצר האחורית שלנו במאי 2020?


רשימת השירים:

1. Churchill’s Speech

2. Aces High

3. Where Eagles Dare

4. 2 Minutes To Midnight

5. The Clansman

6. The Trooper

7. Revelations

8. For The Greater Good Of God

9. The Wicker Man

10. Sign Of The Cross

11. Flight Of Icarus

12. Fear Of The Dark

13. Iron Maiden

14. The Number Of The Beast

15. The Evil That Men Do

16. Hallowed Be Thy Name

17. Run To The Hills

יאללה תיהנו: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page