top of page
תמונת הסופר/תFaceOff - עימות חזיתי

Kiss: Animalize Live Uncensored

פינה בקטנה...


אנחנו לא כותבים לכם הרבה על הופעות וידאו, אבל זו אחת שמעוררת בנו נוסטלגיה.


ב- 19 לאפריל 1985 שוחררה קלטת הוידאו "Kiss: Animalize Live Uncensored".



לומר את האמת, בזמן שרכשנו את הקלטת במחצית שנות השמונים ההופעה ציינה פשוט "Kiss: Animalize Live", בלי המילה "Uncensored" שהוספה לה, ככל הנראה בשל לחץ של אירגוני צנזורה כאלה ו/או אחרים. למה צריך בכלל צנזורה לקלטת וידאו של להקת רוק אתם תוהים? אההה... כי מישהו שם למעלה חשב ששפת הרחוב של חברי הלהקה, בעיקר Paul Stanley והתיאורים הויזואליים שלו, משחיתים את הנוער האמריקאי. אז אם אתם רוצים להבין מה כבר יכול לדרוש צנזורה של מופע רוק, אתם מוזמנים לצפות לדוגמא בקטע ההופעה החל מדקה 1:03:30 כדי להבין על מה כל "המהומה"


אבל עזבו אתכם מצנזורה, ובוא נתייחס למוזיקה.


ההופעה המיוחדת הזאת נערכה באולם "Cobo" שבדטרויט מישיגן ב- 8 בדצמבר 1984, במהלך סיבוב ההופעות העולמי שנועד לקידום האלבום "Animalize".


ולמה ההופעה הזאת כל-כך מיוחדת עבורנו?


ראשית, כי היא כוללת את אחד מהסטים הכי מגוונים שהלהקה ניגנה עד אותה עת, אשר כלל את שיריה הגדולים מתוך 7 אלבומים שונים. סוג של "אוסף להיטים" בהופעה.


שנית, המופע הזה מלא באנרגיה מתפוצצת. טוב, זה לא דבר זר ללהקת Kiss, אבל אנחנו חושבים שכאן זה מאוד בולט. Paul Stanley, Gene Simmons והחברים פשוט נמצאים כאן בשיאם, הם מוטרפים, הם אוהבים את מה שהם עושים, הם נהנים ורואים את זה היטב.


שלישית, המופע צולם באותו יום בו הגיטריסט Bruce Kulick הוכרז כחבר רשמי בלהקה, במקום מקומו של Mark St. John אשר היה בלהקה 7 חודשים בלבד (מאפריל עד נובמבר 1984), והצליח לבצע 2 הופעות בלבד עם Kiss לפני שנאלץ לפרוש ממנה בשל דלקת הפרקים ממנה סבל.


רביעית, עבורנו זו היתה ההזדמנות הראשונה לצפות בהופעה של הלהקה ללא המסכות, שכן זה הוידאו הרשמי הראשון של הלהקה בהופעה מהתקופה ללא המסכות.


וחמישית, Eric Carr!!! זו היתה הפעם הראשונה שראינו אותו בהופעה חייה מוקלטת ופשוט התאהבנו במתופף הכל-כך מוכשר הזה, אשר לצערנו הלך לעולמו רק כמה שנים מאוחר יותר, בדיוק באותו היום בו Freddie Mercury הלך לעולמו.


מעניין לציין שהמופע הזה צולם ל- MTV ושודר גם בשיגור חי במספר תחנות רדיו בארה"ב.


יאללה, עכשיו לכו לצפות...


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

85 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

תגובות


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page