top of page

Metallica - Beyond Magnetic

פינה בקטנה...


ב- 13 לדצמבר 2011 הוציאה "Metallica" לאור את ה- EP השלישי שלה "Beyond Magnetic".


מדובר במיני אלבום, הכולל 4 שירים, אשר כל שיריו הוקלטו במהלך הקלטת האלבום "Death Magnetic".


במהלך הסשנים להקלטת "Death Magnetic" שנערכו בשנים 2007 ו- 2008, הקליטה הלהקה 14 שירים.

כשהגיע הזמן לבחור את השירים לאלבום, החליטו חברי "מטאליקה" להכניס 10 שירים בלבד, כאשר הארבעה הנותרים ממתינים "בכספת" במשך שלוש שנים.


לרגל חגיגות 30 שנה להקמת "Metallica", חשבו חברי הלהקה להעניק את השירים כמתנה למעריציהם האדוקים ביותר, כאשר הלהקה משחררת שיר חדש, בכל אחד מארבעת המופעים שנערכו במגרש הביתי שלה "הפילמור" שבסן פרנסיסקו. הכניסה לארבעת ההופעות הללו הוגבלה לחברי מועדון המעריצים של הלהקה, והם הציגו לראשונה שיר חדש אחד בכל הופעה. לאחר מכן הונפק למשתתפים צמיד עם קוד מיוחד שאיפשר להם להוריד את השירים הללו בחינם מהאתר הרשמי של "מטאליקה" לאחר ההופעה.


אבל בהמשך, השירים אוגדו למיני אלבום שבמקור יצא לאור להורדה דיגיטלית אך ורק ב- iTunes (ב-13 בדצמבר 2011) ובהמשך גם בתקליטור ב- 30 בינואר 2012, כאשר הלהקה מלווה את ההוצאה בהודעה בה נכתב בין היתר השירים עברו מיקס בסיסי ובוסרי שלא מגיע לרמת ההפקה של יתר השירים מהאלבום "Death Magnetic".


בגדול, ארבעת השירים ממשיכים את הקו של "Death Magnetic", אבל עם הפקת גראג' מחוספסת שלעיתים מרגישה כמו דמו.


השיר הפותח "Hate Train" הוא שיר ת'ראש "מטאליקה" טיפוסי, בהמשך מגיע "Just A Bullet Away" שמהלך הבתים שלו לןקח צעד אחורה ומתכתב יותר עם "הבי מטאל" שורשי. הכל הופך אפל יותר עם "Hell and Back", שמילותיו ככל הנראה מתייחסות להתמכרויות של הטפילד. שיר דינמי שנע על מסלול השקט-רועש. המיני אלבום מסתיים עם השיר הארוך ביותר ממנו "Rebel Of Babylon" שנפרש על פני 8 דקות. הוא מתחיל רך ושקט אבל הוא לאט לאט צובר תאוצה ועוצמה כמו סופה טרופית.


להאזנה: Spotify


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page