top of page

Midlake - The Trials of Van Occupanther

המלצת המערכת...


והפעם, The Trials of Van Occupanther אלבומה השני של להקת "Midlake" ששוחרר ב- 25 ליולי 2006.



"מידלייק" היא להקה אמריקאית שהוקמה בשנת 1999 בדנטון טקסס.


הלהקה משלבת סגנונות מוזיקליים שונים ומגוונים, החל מפולק-רוק, אינדי, פסיכדלי ואפילו פרוגרסיב.


בשנת 2001 שחררה מידלייק EP ראשון בשם "Milkmaid Grand Army" שהודפס בכמות של 1,000 עותקים בלבד, אך הצליח לגרום להתעניינות חברת התקליטים העצמאית "Bella Union", אשר הוקמה על-ידי שני חברי "Cocteau Twins".


הלהקה הוחתמה בלייבל הבוטיק ושחררה בשנת 2004 את אלבום הבכורה שלה "Bamnan and Slivercork", אשר שילב פולק רוק, אלקטרוניקה ופסיכדליה ומושפע מלהקות כמו "Grandaddy" ו- "The Flaming Lips". האלבום זכה לביקורות אוהדות ותוך זמן קצר החלה הלהקה לעבוד על אלבום ההמשך.


אלבומה השני של הלהקה נושא סיקורנו, שוחרר בשנת 2006 ומסמן התפתחות מהותית של הלהקה מבחינת הסגנון המוזיקלי.


זה אלבום מלודי וקסום שיזרוק אתכם חזק ל"רוק קלאסי" של שנות השבעים.


אווירת הסבנטיז מכה לנו בפנים החל משיר הפתיחה "Roscoe" שמציג לנו את ההרמוניות הקוליות המדהימות, אשר ללא ספק מתכתבות עם "Fleetwood Mac" של באקינגהם וניקס, יחד עם הסאונד של אותה להקה בתקופת Bob Welch של ראשית שנות השבעים.


תחושת ה- Classic Rock הזאת נמשכת דרך הפסנתרים של "Bandits" וסולו הגיטרה ה"קלפטוני" שם. היא משתלבת עם פולק בשירים כמו "Branches" שכולל נגינת על קרן יער ו- "Young Bride" שכולל נגינת כינור. היא מרחפת מעל האלבום כולו עם השילוב החשמלי-אקוסטי וההרמוניות הווקאליות א-לה "CSNY", אך מקבלת נגיעות של פרוגרסיב עם צלילי החליל הענוג בשירים כמו "Van Occupanther" ו- "In This Camp" שהולך ומתפתח עם קומפוזיציה דינמית ומשתנה.


אז אם חשקה נפשכם בקצת רטרו של פולק ורוק קלאסי, עטוף בהגשה אינטיליגנטית ועכשווית, האלבום "The Trials of Van Occupanther" הוא האלבום בשבילכם.


להאזנה: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page