top of page

Pool Kids - Pool Kids

כתב: Noam Asulin

ביקורת אלבום - Pool Kids - Pool Kids

תאריך הוצאה - 22.7.2022

חברת תקליטים - Skeletal Lightning

ז'אנר - אלטרנטיבי/אינדי


להקת "Pool Kids" היא להקת אינדי /אלטרנטיבי מטלהסי, פלורידה. הלהקה כוללת ארבעה חברים. Christine Goodwyne ( גיטרה, קולות), Andrew Anaya ( גיטרה), Nicolette Alvarez ( בס) ו- Caden Clinton (תופים) .


אלבומה "Pool kids" הקרוי על שמה, הוא אלבומה השני, כאשר אלבום הבכורה "Music To Practice Safe Sex To" יצא בשנת 2018.

(Photo: Kay Dargen)


לפני שאספר לכם מה אני חושב על האלבום, אני רוצה להתעכב לרגע על העטיפה שלו. הוותיקים שביניכם בוודאי זוכרים את החוויה של דפדוף בין מדפי התקליטים, כאשר פתאום צדה את העין איזו עטיפה מעניינת וגורמת לנו לקחת את התקליט לעמדת ההשמעה למרות שאנחנו אפילו לא מכירים את האומן. כמה אלבומים ואומנים זכיתם להכיר בצורה כזאת, רק בגלל שהעטיפה סקרנה אתכם. גם עבורי העטיפה מהווה את הרושם הראשוני, כשאני ניגש להאזין לאלבום של להקה שאני לא מכיר. אם העטיפה מספיק מעניינת בעיניי אני אגש להאזין לאלבום, גם אם מדובר באומן שאינני מכיר או בז'אנר שלרוב אני לא מאזין לו. במקרה הזה העטיפה מאוד מצאה חן בעיניי. הקשת על הרקע הכחול והעיצוב המנימליסטי היו מאוד מעניינים, משכו את תשומת ליבי וגרמו לי להתעניין ולהסתקרן לגבי החומר המוזיקלי שנמצא בפנים.


אבל, במקרה הזה "הקנקן" לא ממש העיד על "מה שיש בתוכו". לטעמי מדובר באלבום די בינוני שיש בו כמה פנינים שאם כל האלבום היה נשמע כמותן הייתי יכול לומר שמדובר באלבום מדהים, אבל לצערי זה לא המצב. אם להתייחס, לשירים כמקשה אחת, רובם די מעייפים את האוזן. עבורי, אינדי הוא לא ז'אנר קל לאוזן, אבל אני חושב שבמקרה הזה אפשר היה להנגיש אותו בצורה הרבה יותר טובה ואז האלבום הזה היה נשמע הרבה יותר טוב (כפי שנעשה לדוגמא, באלבומה האחרון של "Wolf Alice" - "Blue Weekend") .


כאמור, יש באלבום הזה כמה פנינים. הרצועה הראשונה "Conscious Uncoupling" מפתיעה ונותנת תקווה לאלבום כיפי ובועט. שיר רוקיסטי עם C-Part עוד יותר מעניין. גם "I Hope You're Right" הרוקיסטי והאנרגטי ו- "Swallow" ממשיכים באותו כיוון והם ממש נפלאים, אבל לצערי כאן זה נגמר. בכל פעם שהאזנתי לאלבום הרגשתי שאני ממשיך להאזין לו בכח. השירים, ברובם, פשוט לא מעניינים מספיק, לא בועטים מספיק ומרגישים לי קצת מונוטוניים. דווקא השירים הלא מונוטוניים הם השירים הטובים באלבום וחבל שיש רק שלושה כאלה.


לסיכום, על אף התחושה המאכזבת שיצאתי איתה, אני עדיין מאוד סקרן לדעת מה יביאו החברים לאלבום הבא שלהם, בתקווה יותר שירים כמו שלושת הפנינים שהזכרתי.



אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

©2020 by FaceOff - עימות חזיתי All rights reserved

"עימות חזיתי" - מגזין הרוק של ישראל, בלוג מוזיקה ופודקאסט !!

bottom of page