top of page

Shinedown - Attention Attention

המלצת המערכת...


האלבום "Attention Attention" - הוא אלבומה השישי של להקת "Shinedown" שיצא ב-4 למאי 2018

ואיזה אלבום מעולה זה !!


זהו אלבום "סיפורת" המגולל את סיפורה של דמות שנלחמת בכישלונות שלה ובשליליות של החברה בה היא נמצאת. היא עוברת תהליך שבסופו היא נולדת מחדש. הזמר Brent Smith סיפר שהוא רוצה שהמסר שיעבור מהאלבום למאזינים הוא שאדם לא נמדד על פי הכישלונות שלו אלא עפ"י הדרך בה הוא מתמודד עימם.


למרות שלסדר השירים יש חשיבות לפי התקדמות הסיפור, הסינגלים שיצאו מהאלבום לא יצאו לפי הסדר, הואיל והכוונה הייתה למשוך את הקהל להאזין למגוון שיש באלבום. עם זאת הלהקה סיפרה שהיא מתכוונת להוציא וידאו קליפ לכל אחד מ- 14 השירים שבאלבום על מנת להשלים למאזין את הסיפור למעין סרט מוסיקלי שלם. נכון להיום זה עדיין לא קרה...



באלבום הזה "Shinedown" ממשיכה את הכיוון היותר פופי ופחות גראנג'י ומחוספס, אלבום מלוטש ומופק היטב ואם נצטט את "All Music" אז האלבום הזה הוא יותר "Imagine Dragons" מאשר "Breaking Benjamin" אך עדיין שומר על ה- DNA של הלהקה.

בנוסף לשירים קצת "פופיים" כמו "The Human Radio" , "Darkside", "Creatures", ו- "Attention Attention" יש עדיין שירים חזקים כמו "Monsters", "Evolve", "Black Soul" , "Devil", "Brilliant" ועוד.



בבסיס שלו, האלבום הזה הוא נסיעה מהנה ברכב עם חלונות פתוחים באביב הנעים כשהרוח מלטפת, Shinedown שומרים על העוצמה והכוח שלהם תוך כדי התפשרויות קטנות פה ושם על מנת למשוך קהל יותר רחב.

זהו ללא ספק אלבום כייפי !!


להאזנה לאלבום ב- Spotify, Apple Music

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page