top of page

Taylor Momsen

המוסיקאית, הדוגמנית והשחקנית Taylor Momsen נולדה ב-26 ליולי 1993 !


אז בואו נספר לכם קצת על המולטי טאלנט הזו...


1. שמה המלא הוא Taylor Michel Momsen והיא נולדה ב- St. Louis, Missouri. 2. זה אולי ישמע לכם קצת בכייני אך לטיילור לא הייתה ילדות קלה, הוריה רשמו אותה לסוכנות הדוגמנות Ford Models עוד כשהייתה בגיל שנתיים !! כן, גיל שנתיים !!

3. היא לא רק דגמנה כבר בגיל שנתיים אלא היא כבר שיחקה בגיל 3 !! בתחילה בפרסומת למותג Shake 'n Bake ובאותה שנה בסדרה The Prophet's Game.

4. טיילור סיפרה שכילדה היה לה מאוד קשה, היא לא החליטה על דעת עצמה שהיא רוצה את זה, אלא ההורים שלה רשמו אותה ודחפו אותה לעשות זאת. היא נכנסה ויצאה מבתי ספר ולא הייתה במסגרת חברתית קבועה, כך שגם חברים לא היו לה.

5. בשנת 2000 היא שחקה בסרט של רון הווארד "How the Grinch Stole Christmas", תפקיד שבעצם הביא לה את הפריצה לתעשיית הקולנוע. באותו סרט היא גם הקליטה את השיר ?Christmas, Why Can't I Find You שהיה אחד מהשירים הראשונים שהקליטה. שנתיים לאחר מכן היא שיחקה בסרטים

Hansel and Gretel, Spy Kids 2: The Island of Lost Dreams.

6. למרות שהיא שמחה על כך היום, בשנת 2006 היא איבדה את התפקיד הנחשק Hannah Montana לזמרת והשחקנית Miley Cyrus. שנה לאחר מכן היא שיחקה בסרטים Underdog ו- Paranoid Park.

7. ההופעה האחרונה שלה על המסך כשחקנית הייתה בסדרה Gossip Girl בה שיחקה בארבעת העונות הראשונות עד לשנת 2010.

8. בשנת 2008 חתמה טיילור בסוכנות הדוגמנות IMG Models והפכה להיות הפנים של רשת ההלבשה הבריטית New Look.

9. בשנת 2009 החליטה טיילור שהיא רוצה לפתוח בקריירת מוסיקה והחלה לעבוד עם המפיק Kato Khandwala, הם צירפו אליהם את הגיטריסט Ben Phillips והשלושה החלו לכתוב ולעבוד על חומרים יחד.

10. עוד באותה שנה טיילור צרפה נגנים נוספים והחלה להופיע ולהקליט מספר דמואים על מנת ליצור קהל ולהפיץ את המוסיקה שלה. לאחר מספר חודשים היא חתמה על חוזה עם חברת התקליטים Interscope Records.

(Photo: imdb.com)


11. הלהקה שבתחילה נשאה את השם "The Reckless" שינתה אותו מיד עם החתימה לאור בעיות משפטיות

לשם "The Pretty Reckless".

12. בתחילת שנת 2010, הפכה טיילור לפנים של קולקציית הביגוד של Madonna בשם "Material Girl". היא ייצגה עוד מותגים נוספים כמו: John Galliano, Samantha Thavasa ועוד.

13. באמצע אותה שנה, כשהיא בת 17 בלבד שחררה טיילור ולהקתה את ה-EP הראשון שלה שנשא את שם הלהקה, ה-EP זכה לביקורות צוננות מאוד אך השיר "Make Me Wanna Die" תפס תאוצה והפך ללהיט ששודר באופן תדיר בתחנות הרדיו.


14. חודשיים לאחר מכן יצא אלבום הבכורה של הלהקה בשם "Light Me Up". האלבום זכה להצלחה מסחרית ובנוסף לשיר "Make Me Wanna Die" שהופיע באלבום יצאו עוד שני סינגלים נוספים "Miss Nothing" ו- "Just Tonight". בניגוד ל-EP האלבום גם זכה לביקורות חיוביות ותומכות מצד המבקרים והעניק לבחורה הצעירה וללהקתה דחיפה לכיוון ההצלחה.


15. סיבוב ההופעות הראשון של הלהקה היה כמופע פותח ללהקת "Evanescence", טיילור שגדלה על המוסיקה שלהם והעריצה אותם התרגשה מאוד מהארוע והוא הפך להיות אחד הארועים החשובים בקריירה של הלהקה. משם הם יצאו לסיבוב הופעות כמופע פותח של גאנס "Guns N' Roses' Chinese Democracy Tour". שני הסיבובים הללו העניקו ללהקה חשיפה בינלאומית והגדילו את קהל המעריצים שלה.

16. בשנת 2012 שחררה הלהקה את ה-EP השני שלה "Hit Me Like a Man". ה-EP הכיל שלושה שירים חדשים ושני שירים בהופעה חיה.

17. בשנת 2014 שיחררה הלהקה את האלבום השני שלה "Going to Hell". האלבום זכה להצלחה רבה והגיע היישר למקום החמישי במצעד הבילבורד 200. מהאלבום יצאו חמישה סינגלים: "Heaven Knows", "Messed Up World", "Follow Me Down" (שלושתם הגיעו למקום הראשון בבילבורד) "House on a Hill" ו-"Going To Hell".


18. בשנת 2016 יצא אלבומה השלישי של הלהקה "Who You Selling For". שני האלבומים הקודמים של הלהקה היו מעיין תהליך התבגרות כשהאלבום זה הוא השלמה של התהליך, מבחינת הסאונד, ההפקה והטקסטים. האלבום הזה הוא בוגר, בשל ואפילו טוב יותר מהשניים האחרים. גם מהאלבום הזה הגיחו שני סינגלים למקום הראשון בבילבורד והאלבום עצמו הגיע למקום ה-13. סינגלים שיצאו מהאלבום: "Take Me Down", "Oh My God" ו- "Back to the River".


19. עובדה מעניינת...הלהקה הייתה מופע פותח בסיבוב ההופעות של "Soundgarden" בשנת 2017 ובעצם הייתה מופע פותח להופעה האחרונה של Chris Cornell לפני שהוא הלך לעולמו.

20. בפברואר 2021 שיחררה הלהקה את האלבום הרביעי שלה "Death by Rock and Roll", האלבום נכתב ונוצר מתוך שתי טרגדיות שפקדו את טיילור, האחת היא המוות של המפיק הותיק של הלהקה Kato Khandwala והשנייה מותו של כריס קורנל. באלבום הזה משתתפים חברין ללהקה Kim Thayil ו- Matt Cameron בנוסף ל- Tom Morello. מהאלבום שוחררו שלושה סינגלים: "Death by Rock and Roll", "And So It Went" ו- "Only Love Can Save Me Now".

21. למרות שכאמור היא מולטי טאלט, טיילור סיפרה שהמוסיקה היא המקום הכי טבעי ואמיתי שלה...

"Acting is easy. I've been doing it for so long and I totally love it. But you're playing a character instead of yourself. Music is more personal because you're writing it and you're involved in every step of it."


להאזנה לאלבום "Death by Rock and Roll" ב: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

פוסטים אחרונים

הצג הכול

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page