top of page

The Pretty Reckless - Death By Rock And Roll

ב- 12 לפבראור 2021 הוציאו "The Pretty Reckless" את האלבום "Death By Rock And Roll".



זה אלבום האולפן הרביעי של "The Pretty Reckless" להקתה של המוסיקאית, הדוגמנית והשחקנית Taylor Momsen.


שמו של האלבום "Death By Rock And Roll" נובע משתי טרגדיות שעברו על הלהקה מאז שיחרר את אלבומה האחרון "Who You Selling For" בשנת 2016.


במאי 2017, בעוד מומסן וחבריה נמצאים בסיבוב הופעות עם "Soundgarden" קרה הדבר הנורא מכל. Chris Cornell שם קץ לחייו אחרי הופעה בדטרויט. "The Pretty Reckless" היו המופע הפותח להופעה האחרונה שנתן קורנל לפני שהוא הלך לעולמו.


ואז, 11 חודשים לאחר מכן, המפיק הוותיק של הלהקה Kato Khandwala, מת בתאונת אופנוע.


זה הספיק כדי לשלוח את הלהקה להפיג את צערה בכתיבה, כאשר שתי הטרגדיות הנוראיות מעניקות לאלבום שנכתב את שמו ואת שיר הנושא "Death By Rock And Roll".


הלהקה עבדה על האלבום עם Matt Cameron ובשיר "Only Love Can Save Me Now" מתוכו מתארח חברו ללהקת סאונדגארדן, לא אחר מאשר הגיטריסט Kim Thayil.


האלבום כולל שיתוף פעולה נוסף בשיר "And So It Went", בו מתארח הגיטריסט - Tom Morello.


מעבר לקטעי ההארד רוק והגראנג' המחוספסים עם השפעות הסבנטיז, יש פה גם כמה שירים יותר רגועים שמבליטים את הגיוון בקולה של מומסן. בשיר "25" השירה שלה הזכירה לנו את Adele כן, כן. אפילו הסגנון שלו מתאים לאחד מפסקולי סרטי ג'יימס בונד. בשירים "Got So High" ו- "Standing At The Wall" נזכרנו בהרכב האלטרנטיב מהניינטיז Mazzy Star, ובשיר "Harley Darling" היינו בטוחים שמדובר באאוטייק קאנטרי שכוח מהארכיון של Neil Young.


בשיר "Rock And Roll Heaven" עם הניחוח הבלוזי מומסן מאזכרת כמה מהאומנים שכנראה השפיעו עליה: הביטלס, פינק פלויד וג'ים מוריסון:

"Freedom found me When I first heard the Beatles sing..

In rock and roll Heaven The great gig in the sky…”


מהאזנה ראשונית נראה שהאלבום הזה הרבה יותר בוגר ומגוון מהאלבומים הקודמים. מה שבטוח הקול של מומסן רק הולך ומשתפר. אצלנו האלבום הזה כבר עלה על הפלטה...


להאזנה לאלבום: לחצו כאן.


רשימת השירים:

01. Death By Rock And Roll 02. Only Love Can Save Me Now 03. And So It Went 04. 25 05. My Bones 06. Got So High 07. Broomsticks 08. Witches Burn 09. Standing At The Wall 10. Turning Gold 11. Rock And Roll Heaven 12. Harley Darling


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page