top of page

The Beatles - Holds Top 5 Bilbord 100

פינה בקטנה...


והיום, על שיא כל השיאים, היום בו "The Beatles" אחזו בכל חמשת המקומות הראשונים במצעד האמריקאי.


ב- 4 לאפריל שנת 1964 קרה דבר מופלא בהיסטוריה של המוזיקה. "הביטלס" שלטו ביד רמה במצעד הבילבורד 100 האמריקאי, כשהם מחזיקים בכל חמשת המקומות הראשונים שלו.


זה קרה כשהשיר "Can't Buy Me Love" קפץ מהמקום ה- 27 בו שהה בשבוע הראשון שלו במצעד, הישר אל המקום הראשון. הוא הדיח מהצמרת את "She Loves You" שהיה במקום הראשון בשבועים הקודמים ובאותו יום קסום נדחק למקום השלישי.


מעניין לציין כי גם "She Loves You" הדיח את השיר "I Want to Hold Your Hand" שאחז במקום הראשון ובאותו יום מופלא נדחק למקום הרביעי, מה שהפך את הביטלס ללהקה הראשונה בבילבורד שהצעידה במשך ארבעה שבועות רצופים שלושה שירים שונים שהגיעו למקום הראשון במצעד.


אבל זה לא מסתיים בכך, כי מעבר לחמשת השירים ששלטו בצמרת המצעד, לביטלס היו עוד 7 שירים בבילבורד 100. כלומר, באותו שבוע צעדו 12 שירים של ארבעת המופלאים בבילבורד 100, אתם קולטים את גודל ההישג???


ואם זה לא מספיק כדי להבין כמה אדירה היתה הלהקה הזאת, אז במצעד של השבוע העוקב, ב- 11 לאפריל 1964, יצטרפו עוד שני שירים של הביטלס למצעד - “There’s a Place” ו- “Love Me Do” - מה שהפך את הלהקה להרכב הראשון שמצעיד 14 שירים במצעד הבילבורד.


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page