top of page

The City Revival - On Display

להקת הפאנק רוק הישראלית "The City Revival" אותה גילינו בהופעה האחרונה של "Useless ID" מוציאה היום ב-24 ליוני 2022 לאוויר העולם את אלבום הבכורה שלה.


להקת "The City Revival" הוקמה בשנת 2019 כשעוד באותה שנה הם מוציאים את ה-EP הראשון שלהם "No Skin Just Bones" שהכיל 5 שירים. הלהקה מורכבת מליאור בבאני גיטרות ושירה, חמי קרן גיטרות ושירת ליווי, גיא גורלן בס ועוז יצחק על התופים.


האלבום שנושא את השם "On Display" עליו עבדה הלהקה במשך שנה, נוצר תחת הפקתו והדרכתו של אושיית הפאנק המפורסמת, ישי ברגר, שרובכם מכירים אותו מלהקת "Useless ID" ומהפרוייקט "Tabarnak" (אגב הוא גם מתחזק קריירת סולו) ואתם אפילו יכולים לפגוש אותו באוזן השלישית.


את האלבום הזה מוציאה הלהקה תחת הלייבל "White Russian Records" (על שם המשקה), שהיינו לייבל הולנדי המתמחה בפאנק רוק, הארדקור ומה שמסביב. הו מחזיק באמתחתו מספר לא קטן של להקות מהתחום והוא מעיד על עצמו שהוא לא גדול אבל אוהב את מה שהוא עושה ותומך בלהקות שלו עד הסוף !!


הסינגל הראשון מהאלבום "War Inside" יצא באפריל השנה.


האלבום שנקרא “On Display” "מציג לראווה" את כל ארסנל הכלים של הלהקה - מפאנק מכסח ועד רוק מתוק ומלטף, עם מילים שלא מפחדות לגעת במקומות הכואבים באמת ועדיין לצאת אופטימי מכל הסיפור.

יש באלבום הזה את כל מה שצריך להיות בפאנק רוק ואפילו מה שיש קצת מסביב, מריפים מדליקים שתופסים אותך מהר, שירה מלודית שכיף להשתולל איתה ותופים שמכים בך כמו שאתה מכה בריצפה לצלילי המוזיקה.

אלבום שהוא כיף אחד גדול !!!


אתם מוזמנים להאזין לאלבום ב: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page