top of page
תמונת הסופר/תFaceOff - עימות חזיתי

The Wiz: Big Thief Goes The Breeders


Big Thief goes The Breeders 🙃 (Off You - cover) - 4AD : 'Bills & Aches & Blues' Compilation



ביג ת'יף בראשות הסולנית/גיטריסטית המהפנטת אדריאן לנקר (עם מקס אולארצ'יק "שלנו" על הבס) ...מיקירי המבקרים וחובבי האינדי/סינגרסונגרייטרס למינהם (אם בלהקה ואם בסולו) ... ביצעו קאבר לאחד מהשירים המינימאליים והמקסימים של הברידר'ס מ-2002.


הקול וההגשה המקסימה של קים דיל (סולנית/גיטריסטית הברידרס) עם השירה ה"לא מתאמצת" וכנה (בניגוד לשירים היותר קצביים/מדוסטרשנים⚡)... חשופה לגמרי בביצוע המקורי, לצד גיטרה אקוסטית, בס עדין ואפקט בודד בהתחלה (שהאמת...די מוזר חחח).

כאן:


לנקר וחבריה, נסכו לביצוע שלהם גם כן עיבוד מינימאלי יחסית, אך קצת פחות עדין מהשבריריות🍷 של המקור.


כעת מצטרפים תופים עדינים, לצד נגיעת קלידים (אולי כהזדהות עם האפקט התלוש במקור) וכמובן האווירה המיוחדת ש-לנקר נוהגת לתבל כל שיר בעזרת הקול המיוחד🌬️ שלה וההגשה שתמיד מרגישה כל כך מחוברת רגשית.


הקאבר:


ה"מאורע" שהצית את הקאבר, הוא לרגל פרויקט מיוחד של הלייבל המצוין והוותיק 4AD, אשר משותף לשתי הלהקות.

לייבל שהוקם באנגליה ואשר מתחתיו פועלים/פעלו מאז 1980(!) רבים, בעיקר מז'אנר המכונה בשנות השמונים בקול כ"אלטרנטיבי"🙃 ועד פצצות בנות זמננו שניתן לשייכן תחת ההגדרה העצומה גם כן, של "אינדי רוק", כגון: pixies (להקתה הקודמת והאדירה של קים) bauhouse, dead can dance, the the, deerhunter, tv on the radio ועוד רבים ומעולים.


הפרויקט נקרא Bills & Aches & Blues ומתוכנן לצאת... מחר (2/4/21)! ...ועבורו נבחרו חלק מאמני 4AD לבצע קאבר לשיר של עמיתיהם ללייבל. גם אם מדובר רק ב"גלולה💊 שמשככת את תלאות הקורונה" מבחינת חברת התקליטים, בטוח שזאת תהיה אחלה הזדמנות לראות אמנים יותר מוכרים באור שונה והכי חשוב, להכיר עוד פנינים שמסתתרות תחת הלייבל האדיר הזה.


לא מוכנים להמתין למחר? שוחררו כבר כמה דוגמיות נוספות מהאוסף ...אשר נמצאות בעמוד היוטיוב של 4AD (שווה לחפור קצת ולהירשם): כאן.


וכמובן אם ברצונכם לפרגן🤘 עוד יותר - בנדקמפ: לחצו כאן.


רוצים לחקור/לחזור קצת ל-ברידרס, שעדיין ביחד כבר כ-32 שנים (עם הפסקות פה ושם) ולטעום מהצד היותר "מחוספס/מקפיץ" שלהם? כאן.


אהבתם את ביג ת'יף ו/או כושפתם🧙‍♀️ מקולה של לנקר? העמוד שלה בספוטיפיי: כאן.


עמוד הלהקה: כאן.


בתמונה🖼️ (מלמעלה למטה):

קים דיל מהעבר, הברידר'ס בימינו... עטיפת האוסף, לוגו הלייבל... אדריאן לנקר וביג ת'יף.




46 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

コメント


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page