top of page
תמונת הסופר/תFaceOff - עימות חזיתי

The Wiz: Cave In - Heavy Pendulum



מה הקשר בין תאונת דרכים טראגית, סדרת סרטוני קאלט-מטאל, ושֵד כשרוני עם מוסר עבודה אדיר? Cave In - Heavy Pendulum⚡


קייב אִין החלה את דרכה בסצינת ההארד/מטאל קור של בוסטון עוד ב-1995, אך הרכבה התגבש כ-3 שנים מאוחר יותר, לקראת הוצאת אלבומה הראשון "Until Your Heart Stops".


על אף שלקחו באמצע קצת הפסקה (2006-2009), קייב אין הוציאה (עד אתמול) סה״כ 6 אלבומים אדירים שיאהבו מרבית חובבי הפוסט הארד-קור עד למטאל-קור🤘 ואפילו כיוונים יותר אלטרנטיביים (Antenna" -2003").


הוורסטיליות🎨 נותרה אחרי חזרתם מההפסקה ההיא, עם יותר משקל למקורות הכבדים.


בשנת 2019 הוציאו את אלבומם האחרון "Final Transmission" מתוך טרגדיה, כאשר הבסיסט קיילב סקופילד נהרג בתאונת דרכים🚗, טרם הוצאתו. חבריה הנותרים החליטו להשלימו ולהקדיש אותו לחברם המנוח... מנגד, כמו שם האלבום, לא היה ברור בכלל אם יהיו🤔 עוד צלילים אחרי ה"טרנסמישיין" האחרון.


ב-20/05 נולד פרק חדש /22 בגלגול הלהקה עם הוצאת "Heavy Pendulum"⚡, אלבומה השביעי שיצא דרך Relapse" Records" המצוינת!


רכבת הרים🎢 של פוסט הארד קור, ריפים ושירה גראנג'ית/סלאדג'ית, באס כבד וגרוּבי, אולד סקוּל מטאל, נגיעות פרוג, פסיכדליה... ומה לא.


גם בין כל התמהיל הזה, לצד שינויי מקצבים, והבלחות גראולינג🙀 (של נייט ניוטון, הבסיסט החדש/קולות), הכל נשמע עדיין מהודק ואחיד, נכנס לאוזן בעוצמה כבדה ונוחת עליך כמו פצצה לפנים! 👊 ...לי לפחות יש הרגשה, שהוא ישאר אחד מאלבומי השנה גם בסופה!


...חבר נוסף בלהקת "Converge", כמו ניוטון, קוּרט בּלו (הגיטריסט שלה), אחראי על הפקת🧠 האלבום האדיר הזה!


גם סולן Cave In וגיטריסט🎸 אדיר בפני עצמו, סטיב ברודסקי, שיתף פעולה עם "Converge" בעברו ומעורב במהלך השנים בכל כך הרבה דברים, כך שכמעט נדמה שבסצינות מסוימות, אין (כמעט) מקום בו הוא לא נגע בצורה כזו או אחרת🤯... עם מוסר עבודה גבוה, כמו חברותו בלהקות אדירות נוספות: NEW IDEA SOCIETY , Mutoid Man , Old Man Gloom...


קריירת סולו, שיתופי פעולה עם כמה מ"נסיכות האופל" (צ'לסי וולף, אמה רוּת' ראנדל, מריסה נדלר), ובמהלך השנה האחרונה גם ניגן כגיטריסט נוסף עם⏳ "Quicksand" המעולים (שהוציאו אשתקד את אחד האלבומים המשובחים Distance Populations)!


הנה ברודסקי איתם בלייב💥 עם פצצה מתוך אותו אלבום:


על כל זה ניתן להוסיף את השתתפותו המאסיבית בחלק מהפקות הקורונה/סטרימינג 📺 של טוק-שואו המטאל/קאלט בניצוחו של Jordan Olds הוא המארח "Gwarsenio Hall" של... Two minutes to late night

שתפסה תאוצה בתקופת הסגרים... בין היתר, הם ידועים ביצירת סופרגרופס חד פעמיים, שמפיקים מסלון ביתם, קאברים חריפים🌶️ של רוק/מטאל לכל מיני פנינים מן העבר... עם תוצאות מדהימות!


הנה דוגמית עם ברודסקי...




תתחברו לברודסקי, תתמכרו ל-2 minutes... תנו ל- "Heavy Pendulum"⚡ "לרמוס" אתכם... "Cave In"🎧




Enjoy!

O.Miz🎧

מהפינה השמאלית העליונה, עם כיוון השעון:

העטיפה והויניל של "Heavy Pendulum", צ'לסי וולף וברודסקי ששיתפו פעולה עם "Converge" באלבומם האחרון, קייב אין בהרכב הנוכחי, קיילב סקופילד המנוח, ג'ורדן/וורסיניו - 2 minutes..., ברודסקי וסקופילד, ו-נייט ניוטון.




33 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page