top of page

The Wiz: The Sonic Dawn



קצת "מוסיקת הקלות": רק לי ההקלות (קורונה) האלה גורמות להעריך יותר מה שיש?!... אחרי שני ביקורים היום בים, שיצאתי מהמים בזמן השקיעה ... לא זכורה לי כזאת כמות אנשים על הדשא והטיילת מחוץ לחוף... כולם הגיעו לראות אותה במיוחד!


...ישר נזכרתי בלהקה שגיליתי לאחרונה, ועושה אחלה רוק רטרו פסיכדלי עם נגיעות בלוזיות... יופי של "מוסיקת הקלות" ... ואיך זה מתאים לרגע הזה... שאתה גמור מעייפות, מבסוט ומסביבך הרבה אנשים שיצאו מהבתים כדי לספוג את כל הטוב הזה.


אז מדובר ב- The Sonic Dawn... שלושה חברי ילדות (אמיל, יונס ו-נילס)... בטח שערתם נכון שהם מגיעים ממקום פחות שטוף שמש (קופנהגן, דנמרק).


לאחרונה הוציאו את אלבומם הרביעי Enter the Mirage... כאן אפשר להתרשם בפחות מ-2 דקות מדגימות כל השירים:


קישור לאלבום המלא בספוטיפיי: https://open.spotify.com/album/5gUDUwvHRfPF3qlrfOaORS...


הם הקימו את הלהקה לפני כ-7 שנים ושלושת האלבומים האחרונים יצאו תחת הלייבל HEAVY PSYCH SOUNDS

, תחתיו חתומים הרבה אמנים איכותיים בתחומי הרוק פסיכדלי, סטונר, דזרט, רטרו ועוד (שווה לעקוב אם אוהבים את הסטייל)... הלייבל גם מארגן פסטיבלים של אומניו ברחבי העולם (קליפורניה נדחה, אבל באתר הלייבל עדיין מוכרים לניו יורק ושוייץ... שמתוכננים להתקיים בחודש הקרוב... אופטימיים ). אתר הלייבל: https://www.heavypsychsounds.com/


למי שאוהב גם את הווי הסגנון (מעבר למוסיקה), וצורך את הצלילים שלו גם ביוטיוב על מסך הטלויזיה/מחשב ברקע, יש בעמוד הלהקה ב-יו טיוב, שני סרטונים, שבהם מנוגנים במלואם שניים מהאלבומים של הלהקה, באיכות גבוהה מ-ריפ של התקליט, המנוגן סימולטנית בסרטון עם אווירה תואמת (...אפילו יש מנורת לבה ליד הפטיפון ).

דוגמית:


אז לקראת הסופ"ש והשבת הבאים עלינו לטובה, תמצאו את "מוסיקת ההקלות" שלכם, נגנו ברקע... תתרווחו ותספגו את החופש היחסי שזכינו להעריך מחדש!


בתמונה (מהפינה הימנית העליונה, נגד כיוון השעון):

עטיפת האלבום האחרון של הלהקה, הלוגו של הלייבל, חזרה מהים (היום בצהריים), הדפס טיי דיי פסיכדלי (לאווירה) שלשת חברי הלהקה, אמנים נוספים מהלייבל והלהקה בהופעה.



 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page