top of page

חדשות השבוע 10.09.23

להקת "Sinnery" מוציאה סינגל חדש ונוסף מתוך ה-EP שיוצא ב-29 בספטמבר!!!

לא נראה לנו שהייתם רוצים להיות איתם במכונית!!! (או שכן :-))

 

להקת "Thirty Seconds to Mars" מוציאה אלבום חדש בשם "It's the End of the World but It's a Beautiful Day".


להאזנה: Spotify

 

להקת "Beastie Boys" מקבלת כיכר על שמה בניו-יורק!!

צומת הרחובות Ludlow ו- Rivington שבעיר NYC קיבלה שם חדש על שמה של הלהקה.

חברי הלהקה Mike D ו-Adrock נכחו באירוע החגיגי עם אלפי מעריצים שבאו לחלוק כבוד ללהקה האדירה שהיא הייתה.

 

סינגל חדש של Steven Wilson מתוך האלבום החדש שלו "The Harmony Codex" שמתוכנן לצאת ב-29 לספטמבר השנה. אבל הסינגל הזה כל-כך מיוחד כי משתתפת בו Ninet Tayeb ויותר מכך, היא גם כתבה אותו!!

 

זה לא חלום להקת הבלאק מטאל האייקונית "Cradle of Filth" חוזרת להופעה אחת בתל אביב ב- 10/2/24 במועדון רידינג 3, נמל תל אביב. על ההפקה שיתוף פעולה של רייבן מיוזיק יחד עם שוקי וויס.

 

להקת "All Time Low" מוציאה סינגל חדש יחד עם Avril Lavigne.

 

לצד הידיעות שהאלבום הבא של "Pearl Jam" כבר נמצא בסוף תהליך ההקלטות שלו, הגיטריסט Mike McCready מספר לנו כי הוא עובד על אופרת רוק שתעסוק בסצינת המוזיקה בסיאטל. מקרידי ציין שהזמר Chris Cornell הינו ההשראה שמאחורי הפרויקט החדש שלו וכי הוא עובד על 18 שירים שיהיו חלק מהפרויקט שעד כה כתב כמחצית ממנו.

(Photo: Fender)

 

בהמשך לסינגל הקודם "Monster In Paradise" שכלל שת"פ עם לא אחר מאשר Dave Lombardo, להקת הסינת'ווייב "Gunship" מוציאה סינגל חדש בשם "DooM Dance" הכולל הופעת אורח של Gavin Rossdale מלהקת "Bush".

 

פרטים חדשים מתפרסמים על האלבום "Hackney Diamonds" של "The Rolling Stones" שצפוי לצאת ב- 20 לאוקטובר. האלבום יכלול שיתופי פעולה עם Lady Gaga, Elton John, Stevie Wonder ו- Paul McCartney. המתופף Charlie Watts מנגן בשני שירים מתוך האלבום וגם הבסיסט Bill Wyman מתארח באחד.

 

להקת "Aerosmith" נאלצת להשהות את סיבוב הופעות הפרידה שלה - "Peace Out: The Farewell Tour" לאחר 3 הופעות בלבד, נוכח פגיעה במיתרי הקול של הסולן Steven Tyler. כזכור, סיבוב ההופעות הזה היה אמור לצאת לדרך עוד לפני מספר שנים, אך נדחה ונדחה בשל מצבו טיילר ומשבר הקורונה. סטיבן הוציא הודעה משלו בה ציין שקיבל הוראות ברורות מהרופא לפיהן אסור לו לשיר במשך החודש הקרוב.

 

להקת "Walkways" יוצאת לסיבוב הופעות ארופאי קצר בגרמניה, אוסטריה והונגריה.

אם אתם שם, אתם חייבים לתפוס אותם!!

 

להקה "Sinnery" שפתחה לנו את החדשות, היא להקה ישראלית נוספת שיוצאת לסיבוב הופעות בחו"ל וזו תהיה הפעם הראשונה שלה בסיבוב הופעות ב-UK, כמופע פותח ללהקת "Sworn Amongst".

 

אירועי השבוע בשיתוף "Rocking Israel"


 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page