top of page

חדשות השבוע במוזיקה 21.08.22

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב-21.08.22

 

להקת "Sinnery" הישראלית, המדהימה והמטורפת משחררת סינגל חדש ושלישי במספר מתוך האלבום שבדרך, הם מספרים כי השיר הזה היה הרצועה הפותחת ברוב הסטים בחיים שלהם בשנים האחרונות, ולבסוף, הוא יצא!

האלבום החדש שלהם "Black Bile" ייצא ב-16 בספטמבר!



 

פעם שנייה בהיסטוריה של הלהקה בלבד ש- Corey Taylor נראה ללא מסיכה !! הפעם הראשונה שקורי נראה ללא מסיכה בוידאו קליפ של "Slipknot" היה בקליפ של השיר "Snuff" מתוך האלבום "All Hope Is Gone" שיצא ב-2008. הפעם אנחנו רואים אותו בקליפ חדש לשיר "Yen", הסינגל השלישי מתוך האלבום "The End, So Far" שאמור לצאת ב- 30 לספטמבר.


 

תכינו את הכרטיסים !!!

הסרט התיעודי של רוני ג'יימס דיו "Dio: Dreamers Never Die" יוצג בבתי קולנוע ברחבי העולם ב-28 בספטמבר וב-2 באוקטובר כבלעדית ליומיים בלבד. אנחנו מאוד מקווים שבתי הקולנוע בארץ גם יקחו חלק ביוזמה !!

הסרט נמצא כבר זמן רב בעבודות, בהפקת המנהלת של וונדי דיו, אלמנתו ומנהלו הוותיק של רוני, ומספר את סיפור חייו של אחת הדמויות המשפיעות ביותר של ההבי מטאל, החל מהשאיפות המוזיקליות המוקדמות ביותר שלו כזמר דו-וואפ של שנות ה-50 ועד לימי הרוק ב-"Elf" ו "Rainbow" והופעתו ככוכב על במטאל עם Black" Sabbath" ו- "Dio".


 

ועוד סרט תיעודי בדרך...

הוא סרט דוקומנטרי בן 90 דקות המפרט את החוויה שעברה להקת "Mastodon" בזמן הקלטת האלבום השמיני שלה "Making of Hushed and Grim", שלא היה רק אלבום אולפן רגיל אלא אלבום כפול שתפס תקופה של אבל וריפוי עצומים לאחר אובדן המנהל שלהם, ניק ג'ון. הסרט כולל ראיונות אחד על אחד עם חברי הלהקה ועם אנשים אחרים המעורבים בתהליך כשהם מספרים את הסיפורים שהשפיעו עליהם, וצילומים מהאולפן כשהשירים נוצרו. ג'ון, שלא היה רק ​​מנהל הלהקה אלא גם חבר מאוד יקר להם, הוא מת ב-2018 מסרטן הלבלב, כך שגם האלבום וגם הסרט משמשים לו מחווה.



 

טוב, זה זה באמת קורה. שני החברים הנותרים מלהקת "Pantera" הלא הם הסולן Phil Anselmo והבסיסט Rex Brown, הכריזו על ההופעות הראשונות שלהם מזה למעלה מ-20 שנה. בדצמבר הקרוב, הלהקה תופיע בפסטיבל "Hell & Heaven" במקסיקו ולאחר מכן תרד לדרום אמריקה כדי לנגן ב-"Knotfest Colombia", "Knotfest Chile" ו-Knotfest Brazil". כפי שנחשף לפני כחודש, הגיטריסט Zakk Wylde והמתופף Charlie Benante מלהקת "Anthrax" ימלאו את מקומם של האחים אבוט - Dimebag Darrell ו- Vinnie Paul Abbott.


 

הזמר Joe Lynn Turner משחרר סינגל חדש שהינו גם שיר הנושא מאלבום חדש בשם "Belly Of The Beast" שאמור לצאת ב- 28 לאוקטובר. טרנר מאחד כאן כוחות עם המפיק והמולטי אינסטרומטאליסט Peter Tägtgren ליצירת שיר כבד ועוצמתי שכנראה לא יזכיר לכם אפילו במעט את Joe Lynn Turner מימי "Rainbow" או "Deep Purple". הוצאת הסינגל החדש לוותה בשינוי תמונת הפרופיל של לין טרנר ברשתות החברתיות בהן הוא מופיע לראשונה עם קרחת. לין טרנר סיפר בגלוי שהוא לובש פאה מגיל 14 בשל מחלת התקרחות בה חלה בילדותו.


 

להקת "Muse" משחררת את אלבומה התשיעי "Will of the People" ובמקביל את הסינגל החמישי מהאלבום בשם "You Make Me Feel Like It’s Halloween", שהפך את הניסיון שלנו להגדיר את הסגנון של האלבום ללא רלוונטי. הלהקה הזאת לא מפסיקה להפתיע, אבל כזה סינגל באמת עוד לא שמענו... "Somebody's Watching Me" של "Rockwell" משולב עם "People Are People" של "Depeche Mode", צלילי סינתסייזרים ואפקטים ממוחשבים משנות השמונים, סולו אחד שהצליח להחזיר לכמה שניות את פרינס לחיים... וקליפ שכולו המואז' לסרטי אימה...


להאזנה לאלבום: Spotify


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page