top of page

חדשות השבוע במוזיקה 26.6.22

מקבץ חדשות המוזיקה לשבוע שמתחיל ב- 26.6.22


 

האיש שמסרב להזדקן, Paul McCartney מצליח להעלות את Dave Grohl לבמה בהופעה החיה הראשונה של גרוהל מאז מותו של Taylor Hawkins. בהופעה שנערכה בגלסטונברי ביצעו השניים גירסת גראז' רוק של "I Saw Her Standing There" של "הביטלס" ושל "Band on the Run" של "Wings".




 

להקת "Alter Bridge" מקיימת מסיבת השמעה לאלבום החדש והשביעי שבדרך ואמור לצאת ב-14 באוקטובר השנה.

אנחנו מחכים ומצפים...


 

זוכרים את ה- "Bat Incident" בה נסיך האופל Ozzy Osbourne נשך עטלף חי? אז עכשיו, 40 שנה אחרי, הוא "חושף את שיניו: להגן על אוכלוסיית העטלפים ומבקש לכפר על המעשה באמצעות התקנת שובכים באחוזה שלו באנגליה. אוזי אפילו הגיש בקשה מיוחדת להתקין את השובכים, אשר יאפשרו לשמר את אוכלוסיית העטלפים.


 

לאחר היפרדות מכוערת של Tommy Vext מלהקת "Bad Wolves" ששותפה ברחבי המדיות החברתיות והציגה את טומי כשעיר לעזאזל שנזרק ע"י הלהקה שלו בגלל שהביע את דעתו הפוליטית, הוא משחרר השבוע סינגל שני תחת השם Tommy Vext/The Lone Wolf וזה נשמע טובבבבבבבבבבבבבב !!!!



 

הופעה של להקת "Rammstein" שהתקיימה ב- Coventry, England נשמעה למרחקים!! מספר רב של אזרחים הגרים במרחק של יותר מ-16 קילומטר מהאצטדיון בו התקיימה ההופעה התקשרו להתלונן על רעש חזק שמגיע ממנה!!




 

היא הגיעה והיא כבר כאן (כמובן לא בארץ) ומסתבר שהביקוש כל כך גבוה שזה הגיע לחדשות !!

חברת הבובות Funko! Pop הודיעה שבובת Rob Halford תהיה זמינה בקרוב, הבובה בדמותו של רוב משנותיו הראשונות בלהקת "Judas Priest".



 

הזמרת Alanis Morissette ערכה טריביוט למתופף Taylor Hawkins במהלך הופעה שקיימה ב- 28.6.22 באולם ה- "O2" שבלונדון. בזמן שמוריסט שרה את אחד הלהיטים הגדולים ביותר שלה "Ironic", צילומים של הוקינס על הבמה ומאחורי הקלעים הוצגו על מסכי הענק שמאחוריה. לאחר סיום השיר, אחד המסכים הציג את המילים "לזכר טיילור הוקינס".


 

תוכנה לזיהוי פנים זיהתה תמונות של אמו של Geddy Lee מתקופת השואה באוסף התמונות של ארגון "יד ושם". אמו של לי, Mary Weinrib היא ניצולת שואה אשר שהתה בין היתר במחנה הריכוז "ברגן בלזן" במהלך השואה. תוכנת זיהוי הפנים של האתר "ממספרים לשמות" הצליחה למצוא תמונה של Mary Weinrib מתקופתה במחנה "ברגן-בלזן" וזו הובילה את Geddy Lee למצוא תמונות נוספות של משפחתה המורחבת של אמו באוסף התמונות של ארגון "יד ושם".

 

שניים מהשדרים הבולטים בתחנת הרדיו KiSS 104.9 FM, בוונקובר, החליטו לנקום את פיטוריהם באמצעות השמעת השיר "Killing in the Name" של "Rage Against the Machine" בריפיט במשך אינספור שעות. השדרנים התעלמו אפילו מבקשות מאזינים שהתקשרו באותו בוקר לבקש שיר אחר.


 

להקת "Pink Floyd" תשחרר סוף סוף את גירסת הרימיקס לאלבום "Amimals" ב- 16 בספטמבר. הרמיקס המדובר משנת 2018 אשר הוצאתו התעכבה בשל סכסוך בין David Gilmour ל- Roger Waters, יצא גם בגרסת דלוקס החל מה- 7 באוקטובר. ניתן יהיה לרכוש את האלבום במספר פורמטים כולל חוברת בת 32 עמודים וזו תהיה הפעם הראשונה שהאלבום יהיה זמין ב- 5.1 Surround Sound.

 

נפתח מוזיאון ה- "Kiss World" בלאס וגאס הכולל אינספור כלי נגינה, תקליטי ויניל, משחקי וידאו, ביגוד, חוברות קומיקס, כרטיסים, בגדים ועוד מ- 50 שנות הפעילות של להקת "Kiss". מוזיאון "Kiss World" העצום שמשתרע על פני כ- 4.5 קמ"ר ממוקם במלון ריו שבוגאס.


 

להקת "Shinedown" משחרר את אלבומה השביעי "Planet Zero" אשר הוצאתו נדחתה בכשלושה חודשים בעקבות בעיות ייצור. האלבום נכתב והוקלט במהלך מגיפת הקורונה והוא הופק ומוקסס על ידי הבסיסט Eric Bass.


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page