top of page

חדשות השבוע במוזיקה 19.03.23

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 19.03.23

 

להקת "The Fading" מוציאה שיר חדש עם וידאו קליפ מטורף שיצא לנו לצפות בו במהלך הופעת ה"חזרה מהמתים" שלהם ואנחנו חייבים לומר, השיר מטורף והקליפ עוד יותר !!!


 

להקת "Matricide" משחררת סינגל שלישי בשם "Obey".

זהו הסינגל השלישי של "Matricide" מתוך האלבום השני שבדרך.

הלהקה מספרת שהקליפ שיצא בקרוב לשיר נוצר בהשראת האקלים הפוליטי הנוכחי במדינה שלנו, אבל הוא רלוונטי בכל מקום בעולם!

"באנו ממקום סוער פוליטית כמו ישראל, איננו יכולים להתעלם מהעימותים הפוליטיים בארצנו, ומהפחד הקיים תמיד משחיקת הדמוקרטיה. הלהקה מתעלת את הכעס הקולקטיבי של החברה ומטילה ספק בציות העיוור לכאורה של החברה שלנו: למה שלא נשיב מלחמה? למה אנחנו מצייתים?"


 

המוזיקאי המוכשר והמולטי אינסטרומנטאליסט Wolfganf Van Helen מפציץ בשיר חדש "Another Celebration at the End of the World" שמגיע עם קליפ מלא הומור עצמי שממשיך את הרעיון בשיר שהוציא לפני שנה "Don't Back Down". זהו הסינגל הראשון מתוך האלבום הבא של "Mammoth MVH" שאמור לצאת באוגוסט השנה ולהיקרא "Mammoth II". הבחור עמוס הכישרון וגם ההומור מחליט לפטר את הכפילים שלו בלהקה ולחפש נגנים אחרים, תראו אך זה יצא...


 

אחרי 5 סינגלים המלווים בוידאו קליפים מושקעים, להקת "Oceans On Orion" מוציאה את אלבום הבכורה שלה "Start From Nothing". האלבום, כמו הלהקה, רקם עור וגידים כבר לפני מספר שנים. הכל התחיל כשלב קרז'נר, - סולן הלהקה עבר מבחנים ליחידה במשרד הביטחון וקיבל משימה לפרוץ לרכב. אבירם זאבי - מתופף הלהקה המשרת ביחידה תפס אותו על חם בעת הפריצה וניסה לבדוק את התגובות שלו תחת לחץ כדי לבחון התאמה ליחידה. לב עבר את המבחן ובמהלך הקורס והשירות גילה שכמוהו, אבירם גם חולה בחיידק המוזיקה והאהבה המשותפת שלהם למוזיקת מטאל הביאה את השניים ליצור ולכתוב יחד. היום, אחרי שנים של עבודה קשה ומספר לא קטן של הופעות מדהימות (מנסיון אישי), הלהקה מוציאה אלבום בכורה מדהים!!


להאזנה לאלבום: Spotify

 

להקת הארט-פרוגרסיב-רוק הגרמנית "RPWL" משחררת את האלבום "Crime Scene" בד בבד עם סינגל ראשון מתוכו בשם "A Cold Spring Day in '22". זה אלבומה השמיני של הלהקה אשר הוקמה בשנת 1997 כלהקת קאברים של "פינק פלויד", אבל מאז הוציאה חומרים מקוריים לא פחות ממדהימים.


להאזנה לאלבום: Spotify

 

אחרי אלבום הקאברים "Inspiration" משנת 2021, להקת "Saxon" מוציאה אלבום קאברים שני שנקרא "More Inspirations". הפעם תוכלו למצוא באלבום, בין היתר, גרסאות כיסוי לשירים של: Alice Cooper, "Rainbow", "Uriah Heep", "Nazareth, "Kiss ועוד.


להאזנה לאלבום: Spotify

 

אלבום חדש ללהקת "August Burns Red", האלבום העשירי ללהקת המטאלקור שנקרא "Death Below". ב-1 בנובמבר, הלהקה הכריזה באופן בלתי צפוי על האלבום ועל תאריך היציאה. במקביל, הם חשפו גם את עטיפת האלבום ואת רשימת הרצועות. יומיים אחר כך, ב-3 בנובמבר הוציאה הלהקה את הסינגל הראשון "Ancestry" בהשתתפות ג'סי ליץ' מ- "Killswitch Engage" עם קלים שליווה אותו. ב-25 בינואר 2023, חשפה הלהקה את הסינגל השני "Backfire" יחד עם קליפ מושקע, כאשר ב-22 בפברואר, חודש לפני יציאת האלבום, הלהקה פרסמה את הסינגל השלישי "Rekoning" בהשתתפות ספנסר צ'מברליין מ- "Underoath". היום אנחנו מקבלים כבר את האלבום המלא והוא נשמע מצוין!!!


להאזנה לאלבום: Spotify

 

גם "Fall Out Boy" עם אלבום שמיני בשם "So Much (for) Stardust". האלבום מאחד את הלהקה עם המפיק ניל אברון, שהפיק לאחרונה את Folie à Deux (2008),. הוא גם מסמן את חזרתה של הלהקה לחברת התקליטים המקורית שלה "Fueled By Ramen". הסינגל הראשון מהאלבום, "Love from the Other Side", יצא ב-18 בינואר 2023, לצד ההכרזה הרשמית על האלבום שמשוחרר במלואו היום.


להאזנה לאלבום: Spotify

 

וגם להקת "Depeche Mode" חוזרת עם אלבום ראשון ללא אנדי פלטשר "Memento Mori". זה יהיה אלבום האולפן ה-15 של אגדות הסינת-פופ. ב- 26 במאי 2022, אנדי פלטשר מת באופן בלתי צפוי, כאשר סיבת המוות התגלתה מאוחר יותר כמפרצת באבי העורקים. למרות שהעבודה על האלבום החלה לפני מותו של פלטשר, דייב גאהאן הצהיר בראיון ל-NME שפלטשר לא הקליט שום חומר לאלבום. יחד עם זאת שני החברים הנותרים ציינו שחלק מהשירים באלבום לוכדים את האיזון המושלם של מלנכוליה ושמחה.


להאזנה לאלבום: Spotify

 

זהו.. יש תאריך לגמר ה"מטאל באטל"!!! תפתחו יומנים ותרשמו לעצמכם - 27.5.23. במוקדמות השתתפו למעלה מ- 50 להקות שונות ומעניין מאוד מי מהן תגיע לגמר, כאשר המארגנים מבטיחים שהאירוע השנה יהיה כזה שאסור לפספס ואשר ירשם בספרי ההיסטוריה של המטאל הישראלי!!


 

ועכשיו גם Billie Joe Armstrong משיק גיטרה משלו, אז אם יש לכם 2,200 דולר מיותרים קדימה... מדובר בשיתוף פעולה עם חברת Les Paul בייצור גיטרה שמתכתבת עם דגמי הלס פול הקלאסיים משנות ה- 50. הגיטרה תגיע בשני דגמים שונים, דגם ה- Ebony Gloss ו- Silver Mist, שייוצרו ב- 250 עותקים בלבד כל אחד.


 

רגע... זה נקרא בכלל "ביטול" אם הלהקה בכלל לא תכננה להגיע לארץ??? שורה תחתונה "Papa Roach" לא יופיעו בפסטיבל "Summer In The City" ב-31.5-1.6.23. לומר את האמת, כבר בהתחלה נראה השידוך הזה של "פאפא רוץ' "עם פסטיבל המארח את רובי וויליאמס ואת סם סמית' כשידוך תלוש מהמציאות. אח"כ לא היה ברור למה הלהקה עצמה לא מפרסמת באתר שלה את מועד ההופעה וכעת הכל כבר יותר ברור, כי התקבל אישור רישמי שהלהקה לא תגיע לארץ.


 

להקת "Metallica" מקיימת מסיבת השמעה בינלאומית, ביום חמישי, 13 באפריל. הלהקה חוגגת את יציאת

האלבום "72 Seasons" עם בכורה עולמית של האלבום בלמעלה מ-2,100 אולמות קולנוע!

האלבום יתנגן בלעדית עבור הקהל בקולנוע מסביב לגלובוס, כאשר כל אחד מהשירים החדשים יכלול קליפ משלו יחד עם פרשנות שנונה ומעוררת תובנות (?!) מאת הלהקה.


 

האם זה יתכן???? אחרי שנים של ניסיונות להביא את הלהקה לארץ, בין היתר באמצעות סטארטאפ למימון המוני של המעריצים בישראל, מסתמן שלהקת הפרוג השוודית "Anglagard" תגיע לישראל ויש אפילו תאריך - 11.9.23, כך פורסם בקבוצת הפייסבוק "Progistan - פרוגיסטאן". זה יקרה במסגרת סיבוב הופעות של הלהקה לרגל חגיגות ה- 30 לאלבום המופת "Hybris". בספטמבר 2022, המתופף מתאיס אולסון פרסם שהוא נפגש עם ג'ונאס אנגדגארד ויוהאן ברנד, מתוך כוונה להעלות מופע שיתבסס על "Hybris". בדצמבר 2022, הלהקה הודיעה שהיא תופיע בשנת 2023, תוך התמקדות באלבום הבכורה כולו, עם הרכב חדש המורכב מאולסון, ברנד ואנגדגארד, בתוספת שני "מצטרפים חדשים" אוסקר פורסברג וסטפאן לינדרוט.

 

אירועי השבוע בשיתוף "Rocking Israel"


 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page