top of page

חדשות השבוע במוזיקה 22.01.23

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 22.01.23

 

היום יצא לאור אלבומה ה-25 של "Uriah Heep". אגדת ההארד רוק שהייתה שותפה בתחילת שנות ה- 70 בעיצוב ז'אנרי ההארד רוק והמטאל יחד עם "לד זפלין", "דיפ פרפל" ו- "בלאק סאבאת'" משחררת היום את האלבום "Chaos & Colour". יחד עם האלבום משחררת הלהקה קליפ לסינגל השני מתוך האלבום וכפי שניתן לשמוע הסאונד השורשי של הלהקה עדיין נשמר. הגיטריסט Mick Box עדיין שם והוא גדול. גם הזמר Bernie Shaw והקלידן Phil Lanzon שהגיע ללהקה בשנת 1986 ממשיכים לככב בהרכב וזה נשמע אלבום מצוין.

לאלבום המלא האזינו כאן: Spotify

 

להקת "Metallica" מתכננת אירוע מאוד מיוחד לקראת השקת האלבום "72Seasons". זה יקרה ב-13 באפריל, יום אחד לפני שהאלבום ישוחרר לחנויות ולאפליקציות הסטרימינג, בבתי קולנוע נבחרים מסביב לגלובוס. הלהקה תערוך מעין מסיבת האזנה עולמית במהלכה יוקרן ויושמע האלבום במלואו עם הסברים והערות של חברי הלהקה על כל שיר ושיר מתוכו. מכירת הכרטיסים תחל בראשית חודש מרץ.

 

כאשר Jon Bon Jovi הוציא יחד עם להקתו את השיר "Livin' on a Prayer" בשנת 1986, הרעיון של פלטפורמות מוזיקה דיגיטליות לא היה קיים. אבל מאז הסינגל הפך ללהיט גם בפלטפורמת "Spotify" והשבוע חצה את רף מליארד ההאזנות. בכדי להנציח את המאורע, העניקה ספוטיפיי לבון ג'ובי "אות הוקרה" על ההישג המרשים. בעודו פותח את הקופסה ג'ון התלוצץ ואומר, "סטרימינג זה הדבר החדש, נכון? זה לא ייאמן, ואני באמת אסיר תודה על כך".

 

אחת הלהקות החשובות בהיסטוריה של הגראנג' ובכלל "Melvins" מגיעה לארץ להופעה בבארבי!!

הם "כוח טבע, לא להקה", אמר עליהם Mike Patton, ובצדק. המלווינס היא אחת הלהקות הוותיקות והמוערכות ברוק האמריקאי, והסגנון המוזיקלי הבלתי מוגדר שלה שמשלב בין השאר גראנג׳, פאנק ומטאל מחשמל. המלווינס נוסדו בשנות ה-80 על ידי כמה חברים שהכירו בבית ספר יסודי בעיירה קטנה במדינת וושינגטון, מאז הוציאה הלהקה 25 אלבומי אולפן. לרכישת כרטיסים.


 

בגרמניה לא שוכחים! הליינאפ לפסטיבל "Rock Im Park" / "Rock Am Ring" שיתקיים בתחילת יוני התפרסם השבוע ושמה של להקת "Pantera" לא מופיע שם למרות הפרסומים שהיא אמורה להופיע בהם.

יודעים למה? מארגני הפסטיבל מאשימים את הלהקה בגזענות והם כמובן מתכוונים למעשה המכוער של הזמר Phil Anselmo אשר בשנת 2016 הצדיע במועל יד וצעק "White Power" בסיום ההופעה "Dimebash" לזכרו של הגיטריסט Dimebag Darrell אשר נערכה בהוליווד.

אבל מי שמחליף אותה היא לא אחרת מאשר להקת ה- "Foo Fighters" !! שזה טוויסט מאוד חיובי בעלילה!!

 

הגיטריסט Buddy Guy חוזר להופעות בישראל. הוא יגיע בקיץ לשתי הופעות כחלק מסיבוב פרידה שלו "Damn Right Farewell" - ההופעות יערכו ב-19 ביולי יופיע באמפי קיסריה וב-20 ביולי בהיכל התרבות בתל אביב.


 

אחת מלהקות המטאל הענקיות והאהובות בישראל "Disturbed" להופעה אחת בלבד בישראל במסגרת סיבוב הופעות אירופאי, והפעם מופע אינטימי במיוחד בביתן אחד (אקספו TLV) תל אביב ב- 28 ביוני 2023.


 

"מופע הארנבות של ד"ר קספר" תופיע בחודש מרץ הקרוב בהאנגר 11. ההרכב שיצר להיטי רוק שנכנסו לפסקול הישראלי החל את דרכו בתחילת שנות התשעים ויחגוג את שלושים שנות היצירה בהופעה חגיגית.

מופע הארנבות של ד"ר קספר יתאחדו על הבמה לכבוד 30 שנה ללהקה, ההרכב שיצר להיטי רוק שנכנסו לפסקול הישראלי החל את דרכו בתחילת שנות התשעים ויחגוג את שלושים שנות היצירה בהופעה חגיגית. הלהקה שכוללת היום את אורן ברזילי, שי להב, אריאל פוליאקוב, אורן זיו ויובי חייבי, יופיעו בהאנגר 11 ב-15 במרץ. הם יופיעו עם כל הלהיטים הגדולים: "תראו אותי", "אחלום לנצח", "בשמלה אדומה" ושאר הקטלוג.


 

ברנדון יורי, זמר ומוביל להקת "Panic! At The Disco" הודיע השבוע באופן רשמי כי הלהקה תסיים את פעילותה במרץ השנה. בשנים האחרונות הלהקה עברה למופע של איש אחד כשברנדון הוא בעצם היחיד שממשיך לקיים את הפעילותה וכנראה שעכשיו הוא החליט לצאת לדרך חדשה.


 

אחרי הטיזר שקיבלנו לפני שבועיים, להקת "Fall Out Boy" משחררת השבוע לא אחד אלא שני סינגלים חדשים שנשמעים פיצוץ!! מעריצי הלהקה הוותיקים מאוד יאהבו את מה שישמעו מאחר וזה מרגיש שהלהקה חזרה לסגנון ולסאונד הקלאסי שלה!! הסינגלים לקוחים מתוך האלבום "So Much (for) Stardust" שייצא ב-24 למרץ.



 

שלוש שנים לאחר שהוציא את אלבום הסולו הראשון שלו, משתף השבוע Corey Taylor את ההקלטות על האלבום הבא של CMFT וזה נראה שקורי ממשיך עם קריירת הסולו שלו בכל הכוח!!


 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוקו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page