top of page

חדשות השבוע במוזיקה 26.02.23

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 26.02.23

 

לאחר שכבשה את ליבנו (לא בטוחים לגבי ליבכם) בתוכנית "הכוכב הבא" ולאחר שצפינו בה מתארחת במספר הופעות של חבריה מהתוכנית, מיטב שרמן משחררת את השיר הראשון שלה לעולם!!

את השיר "יוני" היא כתבה יחד עם קרן פלס ועומר יפת בהפקתו המוזיקלית של עדי רותם.

תרשו לנו לשתף שמאז שהתאהבנו בה בתוכנית (השתתפנו גם כקהל באולפן) והרגשנו שיש פה כוכבת רוקנרול אמיתית שנותנת בוקס בבטן. חששנו, או יותר נכון לומר, היינו חרדים שברגע שהיא תצא לאוויר העולם ותדרש להתמודד עם המציאות המוזיקלית הישראלית, היא זו שתחטוף את הבוקס. בוקס שינער ממנה את כל השאגות, הדיסטורשנים והתופים הרועמים. זה אמנם יראה לכם כמשהו פשוט, אך מיטב עושה פה צעד נועז ואמיץ (שלא אמור להיות כזה) ואת הסינגל הראשון שלה לעולם היא מוציאה עם שאגות, דיסטורשנים (יש אפילו סולו גיטרה קצר) ותופים חזקים. במקום לנצל את המומנטום ולהוציא שיר רך, מלטף ונעים, שיהיה נאהב ע"י המיינסטרים המתוק ויביא להצלחה בטוחה, היא נשארת נאנמנה לסגנון שלה ונותנת בעיטה חזקה באוויר.

לנו נשאר רק לקוות שאולי הרוקרית הצעירה תהיה זו שתביא את הרוק למיינסטרים הישראלי, ואנחנו מאחלים לה הצלחה אדירה ורוצים לראות אותה מפוצצת את הבארבי, גגרין, ואפילו את מנורה !!!

 

נו מה אתם אומרים? "Metallica" משחררת את "If Darkness Had a Son", סינגל נוסף מהאלבום שבדרך בשם "72 Seasons" שיצא לאור ב-14 לאפריל 2023, יתפרש על-פני 77 דקות ויכלול 12 שירים. האלבום הופק על ידי Greg Fidelman, James Hetfield ו- Lars Ulrich. לאלו מכם שיש להם "טיק טוק" בוודאי ראיתם את הטיזר שהעלתה הלהקה השבוע שכלל 80 שניות אינסטרומנטליות מתוך השיר.

 

לא יאומן כי יסופר.... "Extreme" מוציאה לאור סינגל חדש, הראשון שלה מזה 15 שנה!!! והגיטריסט Nuno Bettencourt נשבע לשמור על "האש" שבנגינת הגיטרה של Eddie Van Halen בוערת!!! הסינגל "Rise" מגיע יחד עם חדשות על האלבום השישי שלהם שייקרא "Six" ומי שיאזין לסולו של נונו יבין למה הוא התכוון כשהזכיר את האליל שלו.

 

ועכשיו "Foo Fighters" המשחק! חברת "Stern Pinball, Inc". משחררת ליין חדש של מכונות פינבול שנוצרו בשיתוף עם הפוס'. מכונות הפינבול זמינות בדגמי Pro, Premium ו-Limited Edition (LE), אז אם יש לכם מקום בבית אל תהססו להזמין.

 

ואם כבר הזכרנו את ה- "Foo Fighters" אז Dave Grohl אהשתמש באחד מהכישורים הפחות מוכרים שלו - ברביקיו - למטרה טובה להפליא. לאורך השנים היה דייב נדיב בצורה יוצאת דופן עם עסקי ה-Backbeat BBQ שלו כאשר בשנת 2018 הוא בישל לכבאים בעקבות השריפות בקליפורניה. הפעם דייב השתמש בכישרים שלו כדי לסייע ל- profit Hope" The Mission" מקלט לנזקקים בלוס אנג'לס. הוא בילה על פי הדיווחים שעות על גבי שעות בעישון בשר עבור למעלה מ-450 הומלסים, לפני שהגיש להם אותו ואז הוא אפילו ניקה את המטבח.

(Photo: Kerrang!)

 

להקת הפרוגרסיב מטאל "Haken" מוציאה היום לאור את אלבומה השביעי "Fauna". הלהקה הגיחה לעולם עם דמו בשנת 2007. הקלידן פיטר ג'ונס היה אז חלק מההרכב של הלהקה, אבל עזב כדי להמשיך את לימודיו האקדמיים. "Haken" הוציאה את אלבום הבכורה שלה בשנת 2010 וכעת, לאחר היעדרות של 14 שנה, ג'ונס חזר ללהקה באולפן השביעי שלה, ושימו לב הסולן רוס ג'נינגס אומר שג'ונס השפיע רבות על התקליט הזה...


להאזנה: Spotify

 

להקת המטאל הבריטית "Cradle of Filth" מוציאה לאור סינגל חדש הלקוח מאלבום ההופעה הראשון שלהם מזה 20 שנה שיקרא "Trouble And Double Their Lives" וצפוי לכלול גם שני קטעי אולפן חדשים לגמרי - "She Is A Fire" ששוחרר כעת ו- "Demon Prince Regent", שניה נכתבו לאחר ההקלטה של "Existence Is Futile" משנת 2021 ולדברי הלהקה מהווים גשר מושלם בינו לבין האלבום הבא.

 

וואוו, לוח ההופעות של הקיץ הקרוב רק הולך ומתמלא... "The Black Keys" יגיעו לראשונה לארץ להופעה אחת שתתקיים ב- 10 ביולי בלייב פארק ראשון לציון ולט תאמינו מי נבחרה כמופע פותח.. נינט!!!! כידוע, ה"בלאק קיז" הם צמד הרוקיסטים, דן אורבך (שירה וגיטרות) ופטריק קרני (תופים). השניים התחילו לנגן יחד בשנת 2001 והם מושפעים מענקי הרוק האמריקאי של שנות השביעים. האלבומים הראשונים של ההרכב מושפעים במיוחד מסגנון המוזיקה של Jimi Hendrix.

 

לוח הופעות לשבוע הקרוב בשיתוף Rocking Israel


 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page