top of page
תמונת הסופר/תFaceOff - עימות חזיתי

חדשות השבוע במוזיקה 23.04.23

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 23.04.23

 

סוף סוף אחרי המתנה ארוכה, להקת "Structural" משחררת את הסינגל הראשון שלה מתוך האלבום הקרוב "Decrowned"! "לשיר הזה קוראים "החרדה שלך" ואנחנו לא יכולים לחכות לשמוע מה אתם חושבים על השיר הזה ועל השירים הבאים שיבואו".


 

להקת "Neolia" משחררת קליפ חדש ומיוחד לשיר "Karma" בו מתארח רן ירושלמי מלהקת "Walkways".

את הקליפ צילמה הלהקה בגבעות ניצנה ובאזור המרכז ומשתתפת בו הרקדנית סופיה אירוביץ'.

 

אגדת המטאל הגרמנית "Rage" תופיע לראשונה בישראל ב- 24 למאי במועדון הגגארין בתל אביב. רייג' הוקמה בשנת 1984. היא שייכת לגל השני (אפילו השלישי) של ההבי מטאל הגרמני, (אם הראשון אלו "סקורפיונס" השני אקספט). ההתחילו את דרכם כ- "Avenger" ושחררו אלבום ראשון בשנת 1985 ו- EP באותה שנה. אחר כך שינו את שמם ל- "Rage" ובשנת 1986 הוציאו את אלבום הבכורה (כ"רייג'") Reign of" Fear". להקה מאוד פעילה ומגוונת - הבי מטאל, פאוור מטאל וךעיתים גם ספיד ות'ראש. עד היום הוציאו 25 אלבומי אולפן האחרון משנת 2021. העוגן של ההרכב הוא המנהיג הבלתי מעורער בס, שירה, כתיבה, הפקה Peter "Peavy" Wagner.

להקות אורחות: "Desert" ו - "Serpentale". כרטיסים כאן:

 

זה מרגש... Neil Young בן ה- 77 עלה השבוע על הבמה להופעה המלאה הראשונה שלו מזה 4 שנים והתאחד עם חברו Stephen Stills כדי לכבד את חברם David Crosby שהלך השנה לעולמו. ההופעה נערכה במסגרת קונצרט ההתרמה "Light Up the Blues 6" בלוס אנג'לס אותו ארגנו Stephen Stills ורעייתו. סטילס ויאנג ביצעו סט של 11 שירים שכלל אפילו קלאסיקות של "Buffalo Springfield". גם Graham Nash הצטרף למופע בהודעת וידאו, בה הספיד את חברו דיוויד קרוסבי.

 

75 שנות עצמאות לישראל.

רונן ללנה, מצלמי המוזיקה החשובים והחלוציים בישראל, יעלה לכבוד יום הולדת 75 למדינה את הפרויקט "אורות גבוהים", בו יציג סדרה של בולים שעיצב מצילומיו האייקוניים, כמחווה למוזיקאים.ות ולהקות שתרומתם לתרבות הישראלית מכרעת.

הפרויקט יוצג בווידאו שיוקרן ב-360 מעלות בחלל הפטיו של מרכז תאו בהרצליה ב-11.5.23 והכניסה חופשית. בתערוכה יוצגו כ-50 בולים הכוללים את צילומיו של ללנה משנת 1992 עד שנת 2018 – השנה בה צילם את התמונה האחרונה ופרש מצילום בעקבות מחלת עיניים נדירה.


בין האמנים וההרכבים שתמונותיהם יוצגו בתערוכה: ברי סחרוף, אביתר בנאי, משינה, הדג נחש, איפה הילד?, ג'ירפות, המכשפות, היהודים, גלעד כהנא, אהובה עוזרי ז"ל, אפרת גוש, אלג'יר, מוקי, עמיר לב, מוניקה סקס, כנסיית השכל, קובי אוז, קורין אלאל, ירמי קפלן, שב"ק ס', איגי וקסמן, ענבל פרלמוטר ז"ל, אביב גדג', הבילויים, בום פם ועוד…

בתמונה: אורית שחף ותום פטרובר מלהקת "היהודים"

 

להקת ההארד רוק הצעירה "Plush" משחררת סינגל חדש!!!

הסינגל יוצא שנתיים לאחר יציאת אלבום הבכורה של הלהקה שנושא את שם הלהקה.


 

בשבוע שעבר התבשרנו על סינגל ואלבום חדש של "Foo Fighters" והשבוע הגיטריסט Chris Shiflett מוציא סינגל חדש בשם "Dead And Gone". השיר נכתב בשנת 2020 במהלך מגיפת הקורונה והוא הוקלט בנאשוויל. שיפלט חושף שזה שיר הלל לאנשים מעיר הולדתו סנטה ברברה, באומרו, "עיר הולדתי הייתה שילוב מוזר של גן עדן יוקרתי ואנשי מעמד הפועלים והיא ממשיכה להיות בור ללא תחתית של השראה לירית". שיפלט גם מבטיח להוציא אלבום סולו מלא בהמשך השנה.

 

להקת "The Damned" משחררים היום את אלבומם ה- 12 "Darkadelic". ב- 3 בפברואר. התבשרנו על יציאת האלבום על-ידי שיתוף סינגל ראשון מתוכו, "The Invisible Man", שיר הפתיחה של האלבום שהוכיח שהלהקה נשארה נאמנה לשורשי הפאנק רוק שלה. היום אנחנו כבר מקבלים את האלבום המלא הכולל 12 שירים, הראשון מאז "Evil Spirits" שיצא לפני 5 שנים.


להאזנה: Spotify

 

גם "Crown the Empire" מוציא היום אלבום חדש בשם "Dogma". זה אלבומה החמישי של להקת המטאלקור מטקסס, אשר טעמנו כבר 5 סינגלים מתוכו החל בשנת 2021. זה התחיל ב- 12 באוגוסט 2021 עם "In Another Life" בהשתתפות Courtney LaPlante מ-Spiritbox, זה המשיך ב-29 באוקטובר עם "Dancing with the Dead" ו- "Immortalize" שיצא ב-1 בדצמבר 2022. ב- ב-23 בפברואר הוציאה הלהקה את שיר הנושא וב- ב-22 במרץ, חודש לפני יציאת האלבום, חשפה הלהקה את הסינגל החמישי "Black Shee". עכשיו אתם כבר מוזמנים להאזין לאלבום המלא הכולל 10 שירים.


להאזנה: Spotify

 

אירועי השבוע בשיתוף "Rocking Israel"


 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page