top of page

חדשות השבוע במוזיקה 04.09.22

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 04.09.22

 

הנה הוא מגיע, "חולה מס' 9", הלוא הוא "נסיך האופל" Ozzy Osbourne, עם אלבום האולפן ה- 13 שלו "Patient Number 9", בו מתארחים כמה מהשמות הגדולים ברוק: Jeff Beck, Tony Iommi, Chad Smith, Zakk Wylde, Robert Trujillo, Eric Clapton, Mike McCready, ואפילו המתופף המנוח Taylor Hawkins. אוזי סיפר שהמילים לסינגל השני ששוחרר מהאלבום, "Degradation Rules (ft. Tony Iommi)", הוצעו לו על-ידי לא אחר מאשר Taylor Hawkins. מעניין שאמש, ב- 8 בספטמבר, אוזי ביצע מחרוזת שירים בפתיחת העונה של ה-NFL במשחק שבין הלוס אנג'לס ראמס לבאפלו בילס.


להאזנה לאלבום: Spotify


 

סינגל שלישי ללהקת "Alter Bridge" מתוך אלבומם הקרוב "Pawns & Kings" שצפוי לצאת ב- 14 לאוקטובר. הסינגל בשם "Sin After Sin" מהווה המשך לסינגלים הקודמים "Silver Tongue" שיצא בחודש שעבר - ושיר הנושא של האלבום, "Pawns & Kings", שעלה ביולי. הסינגל מלווה בסרטון אנימציה שכולל שפע פסיכדלי של גולגולות.


 

גם "The Cult" יוצאים עם סינגל וקליפ חדש, בשם "A Cut Inside", השני במספר מתוך אלבומם הקרוב "Under The Midnight Sun" שצפוי לצאת ב- 7 לאוקטובר. זה האלבום הראשון של הלהקה מאז "Hidden City" משנת 2016, והוא הופק על ידי טום דלגטי שהפיק גם להקות כמו כמו "Pixies", "Ghost", "Therapy" ועוד.


 

אם כבר הזכרנו את ה- "Pixies" אז גם הם מוציאים סינגל חדש מאלבומם הקרוב "Doggerel" שצפוי לצאת ב- 30 בספטמבר. השיר בשם "Dregs of the Wine" הוא הראשון של "Pixies" אותו כתב הגיטריסט Joey Santiago. סנטיאגו ציין שהוא ניגן לעצמו על הגיטרה, הוא חשב שזה לא משהו טוב, אבל חברה שלו הקליטה אותו בלא ידיעתו. היא השמיעה לו את מה שהוא ניגן ואז הוא הבין שיש לו משהו טוב ביד. Black Francis ציין שהשיר עוסק בלוס אנג'לס של שנות ה-90, נסיעות ללאס וגאס, הרבה שתייה, קצת סמים, זמנים טובים אמיתיים...


 

להקת "The Afghan Whigs" מוציאה לאור אלבום חדש בשם "How Do You Burn?". זה אלבומה התשיעי של הלהקה והראשון מזה 5 שנים מאז האלבום "In Spades" שיצא בשנת 2017. באלבום מתארחים מספר אומנים, ביניהם Mark Lanegan המנוח, ששיתף פעולה עם גרג דולי ב- "Twilight Singers כמו גם ב- "The Gutter Twins". לנגן עושה את הופעת הבכורה שלו עם "Afghan Whigs" בשירה של קולות רקע בשני רצועות מהאלבום. האפגן וויגס יגיעו להופעה אחת בבארבי תל אביב שתיערך ב- 19.10 וזוהי הופעה שאסור לכם לפספס.


להאזנה לאלבום: Spotify

 

טיטאני המטאל של וירג'יניה "Lamb Of God" מוציאים סינגל חדש וכבד מאלבומם הקרוב "Omens" שאמור לצאת ב-7 באוקטובר. השיר בשם "Grayscale", היה האחרון שהוקלט לאלבום. הגיטריסט ווילי אדלר ציין שאחרי שהם סיימו לכתוב את האלבום הוא כתב את השיר מתוך מחשבה שזה לא בהכרח יהיה שיר של הלהקה. אבל המפיק ג'וש ווילבור אמר שהוא מושלם ושהוא חייב להיות חלק מהאלבום.


 

גם "Black Veil Brides" מוציאה סינגל חדש בשם "Saviour II" הלקוח מה- EP בשם "The Mourning" שאמור לצאת ב- 21 לאוקטובר. הרצועה החדשה היא בעצם המשך ל- "Saviour" האהוב על מעריצי הלהקה ולקוח מהאלבום "Set The World On Fire" משנת 2011. מה אומרים? מתקרב ברמתו לחלק הראשון ?


 

להקת "Mercyful Fate" מכריזה על סיבוב ההופעות הראשון שלה בצפון אמריקה מזה יותר מ-20 שנה. בהצהרה שליוותה את ההכרזה, אמר הסולן King Diamond, כי סיבוב ההופעות מהווה הזדמנות ייחודית עבור הלהקה להביא את המופע האירופאי שלה לארצות הברית ולקנדה. "Mercyful Fate" הוקמה בקופנהגן, דנמרק ב-1981. הלהקה הוציאה את ה-EP הראשון שלה ב-1982, ואחריו יצא אלבום הבכורה שלה "Melissa", ב-1983. מאז, הם הוציאו שמונה אלבומים נוספים, כולל "9" שיצא ב-1999. הלהקה עובדת כרגע על אלבום ההמשך ל- "9", והיא ביצעה כבר שירים מתוכו בהופעותיה בפסטיבלים באירופה.


 

ההפקה של פסטיבל "Psycho Ward" פרסמה את לוח הזמנים של הליינאפ וזה הולך להיות יום מטורףףףףףף !!!

שימו לב למה שקורה פה !! כרטיסים בעלות של 100 ש"ח בלבד !!


 

האתר Confused.com בדק את השמות הנפוצים ביותר שניתנו לתינוקות במהלך 2021 בארה"ב ובעשרת השמות הראשונים התברג השם Hendrix שאנחנו מאמינים ניתן בהשראת המוזיקאי Jimi Hendrix. סה"כ 1,243 תינוקות ממין זכר קיבלו את השם Hendrix. לא יודעים אם זה בהשראת המוזיקאי אך 969 תינוקות קיבלו את השם Prince !!


 

המוזיקאי Brian Johnson הכריז על יציאת ספר ביוגרפי על חייו בשם "The Lives of Brian". הספר שאמור לצאת ב-25 לאוקטובר 2022 מגולל את סיפורו של נער שהגיע מעיירה קטנה ומקבל את הזדמנות חייו להחליף את הזמר Bon Scott באחת מלהקות הרוק הגדולות בעולם.


 

אם אתם ממעריצי הלהקה האייקונית "Lynyrd Skynyrd" אנחנו ממליצים להתחיל לחפש כרטיסים להופעות שלהם כבר מעכשיו כי הלהקה הכריזה כי היא תפרוש מהופעות בשנה הקרובה. האלבום האחרון של הלהקה "Last of a Dyin' Breed" יצא ב-2012 ומאז הלהקה בדרכים ומקיימת כמות גדולה של הופעות בכל שנה!! השבוע זמר הלהקה Johnny Van Zant סיפר בראיון שהם מתכננים לכבות את המיקרופונים בשנה הקרובה.


 

ב-29 לספטמבר האלבום האלמותי "Dirt" של "Alice In Chains" שיצא ב-1992 חוגג 30 שנה!!!

לכבוד המאורע המיוחד, הלהקה מכינה למעריצים שלה כמה הפתעות. הלהקה יוצאת בקמפיין חגיגות במשך הימים הקרובים עד לתאריך הנ"ל, בהם היא מבקשת מהמעריצים שלה לשתף זיכרונות וחוויות מהאלבום אך היא גם מתחייבת לשתף זיכרונות וחומרים נדירים מאחורי הקלעים של יצירת האלבום ופותחת את הקמפיין עם צילומים מאחורי הקלעים לוידאו קליפ של השיר "Them Bones".


 

המתופף Carl Palmer - החבר היחיד שנותר בחיים מהסופרגרופ "Emerson, Lake & Palmer" הכריז השבוע על מופע איחוד עם שני חבריו באמצעות טכנולוגיית וידאו מודרנית, וזאת לרגל 50 שנה ללהקה. במופע שייקרא "Welcome Back My Friends - The Return of Emerson Lake & Palmer" יתאחד Palmer עם Greg Lake ו- Keith Emerson בהופעה מסונכרנת שתכלול קטעי וידאו מההופעות של השניים אשר ישולבו עם נגינתו של פאלמר. לאחר שחקר את הרעיון של סיבוב הופעות באמצעות הולוגרמה, בחר פאלמר במה שלדעתו הינה גישה כנה יותר של שימוש בצילומים של קית' וגרג על קירות וידאו ענקיים מנגנים LIVE על הבמה. הקול והנגינה של גרג לייק והשליטה הבלתי נתפסת של קית' אמרסון בקלידים יתערבבו עם התיפוף החי של פאלמר על הבמה כדי לאחד מחדש את "ELP".



 

פסטיבל "Starmus Festival" שמארח מדענים וחתני פרס נובל, זכה לאורח של כבוד בדמות Brian May - דוקטור לאסטרופיזיקה, שגם הרצה שם כמדען וגם הופיע שם כמוזיקאי. אחד מהשירים אותם ביצע בפסטיבל היה "The Show Most Go On" אותו ביצע יחד עם Serj Tankian, Jeff Scott Soto, Graham Gouldman ועוד.


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

©2020 by FaceOff - עימות חזיתי All rights reserved

"עימות חזיתי" - מגזין הרוק של ישראל, בלוג מוזיקה ופודקאסט !!

bottom of page