top of page

Jerry Cantrell - Atone

ריליס לשישי #104


הגיטריסט והזמר Jerry Cantrell חוזר עם סינגל ראשון מזה כמעט 20 שנה!!! וזה שיר יפה ומרגש...


ב- 24 בינואר 2020 קנטרל הודיע כי הוא עובד על אלבום סולו חדש, השלישי שלו במספר והראשון מאז אלבומו הכפול "Degradation Trip Volumes 1 & 2" ששוחרר בשנת 2002.


הוא החל להקליט את האלבום ב- 10 למרץ 2020 וכמעט שנה לאחר מכן, ב- 4 למרץ 2021, הוא הודיע באמצעות עמוד האינסטגרם שלו כי הקלטת האלבום הושלמה. בהקלטת האלבום השתתפו אומנים אורחים,כמו: Puciato, Gil Sharone, Duff McKagan, Abe Laboriel, Jr., Michael Rozon, Vincent Jones, Jordan Lewis, Lola Bates, ו- Matias Ambrogi-Torres.


השיר החדש שנקרא "Atone" הוא השיר הפותח את אלבום הסולו השלישי של קנטרל שיקרא "Brighten" ויצא לאור ב- 29 לאוקטובר 2021.


השיר "Atone" מלווה בקליפ שקנטרל בעצמו סייע בבימויו ובו ניתן לראות את חברי ההרכב המנגנים איתו, וביניהם הבסיסט Duff McKagan. כזכור קנטרל ניגן ב- EP בשם "How to Be a Man" ששחרר מקגאן בשנת 2015 וככל הנראה הוא מצא דרך החזיר לו טובה כשהוא מתארח באלבום.


את האלבום שישוחרר בסוף אוקטובר יחתום השיר “Goodbye” של Elton John הלקוח מתוך אלבומו "Madman Across the Water" שהינו אחד מהאלבומים האהובים ביור על ג'רי. כזכור, אלטון ג'ון התארח בנגינת פסנתר בשיר "Black Gives Way to Blue" של "Alice In Chains" אותו כתב קנטרל לזכרו של Layne Staley. מתוך כבוד לאלטון, קנטרל פנה אליו ושאל אותו אם זה בסדר לכלול את גירסת הכיסוי באלבום. אלטון האזין לביצוע ונתן לג'רי את החותמת אותה ג'רי היה צריך.


רשימת השירים:

1. “Atone”

2. “Brighten”

3. “Prism of Doubt”

4. “Black Hearts and Evil Done”

5. “Siren Song”

6. “Had To Know”

7. “Nobody Breaks You”

8. “Dismembered”

9. “Goodbye”


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ותוכנית רוק, ימי ראשון בשעה 11:00



 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page