top of page

Jim Root

מספר 4 ב-"Slipknot" הלא הוא Jim Root נולד ב-2 לאוקטובר 1971, אז בואו נכיר קצת את הגיטריסט הוותיק !!

(Photo: David Phillips)


1. שמו המלא הוא James Donald Root והוא נולד בלאס ווגאס.


2. את פעילותו המשמעותית במוסיקה הוא החל בתחילת שנות ה-90 בלהקת טראש מטאל בשם "Atomic Opera" שהוקמה ופעלה ב-Iowa.


3. שם הוא הכיר את Corey Taylor והצטרף ללהקתו בשם "Stone Sour" ב-1995. במקביל להיותו בלהקה הוא עבד בעבודות צדדיות כמו מלצרות וכרטיסן באוטובוס.


4. ההרכב הראשוני הקליט מספר דמואים וניסה להשיג חוזה הקלטות וסיבובי הופעות אך ללא הצלחה ממשית. הם יצאו להפסקה עד לשנת 2000, אז הם החלו את ההקלטות לאלבום הבכורה.


5. במהלך התקופה בה סטון היו בהפסקה, להקת "Slipknot" שרק חתמה על חוזה לשבעה אלבומים החלה לעבוד על אלבום הבכורה של עם Ross Robinson והם חיפשו ווקאליסט וגיטריסט.

(Photo: Matt Stasi)


6. בינואר 1999 הצטרף ג'ים ללהקת "Slipknot" כשהוא מחליף את הגיטריסט Josh Brainard. ג'וש הקליט את כל השירים באלבום מלבד "Purity" ו- "Me Inside" שהוקלטו ע"י ג'ים.


7. למרות שהוא הצטרף בתפקיד גיטרה ליווי, ג'ים החל לתפוס חלק משמעותי בכתיבה וביצירה של אלבומי הלהקה. בסליפנוט אין תפקיד מוגדר לגיטרה מובילה, ג'ים ו-Mick Thomson חולקים את תפקידי הגיטרות.


8. מלבד האלבום הראשון של סליפנוט, שבו היה מעורב באופן חלקי. בשאר אלבומי הלהקה ג'ים מעורב משמעותית בכתיבה וביצירה ואף בכתיבת הטקסטים.


9. כחלק מסטון ג'ים היה מעורב בחמשת האלבומים הראשונים של הלהקה. יחד עם Josh Rand הם חלקו את תפקידי הגיטרות, הכתיבה והיצירה.


10. בשנת 2014 עזב ג'ים את סטון כנראה שכתוצאה מחיכוכים וחוסר הסכמה על הדרך של הלהקה בעיקר עם קורי.

קורי סיפר שאם ג'ים לא היה עוזב את סטון היה מתרחש פיצוץ גדול שהיה גורם לפירוקה של סטון סאואר ואולי אפילו של סליפנוט.

(Photo: Fender)


11. בשנת 2007 מותג הגיטרות Fender הוציא דגם מיוחד על שמו: "Jim Root Telecaster", בשנת 2010 יצא דגם נוסף על שמו "Jim Root Signature Fender Stratocaster" ובשנת 2014 פנדר הוציאה דגם נוסף בשם "Fender Jim Root Jazzmaster".


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!! "עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

פוסטים אחרונים

הצג הכול

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page