top of page

Matt Bellamy - Cryosleep



מה הקשר בין גיטרת טלקאסטר בלונדינית, קלאסיקה של סיימון וגרפונקל, משחקי הכס וטכנולוגיית קריפטו?🤔 ...


כבר בשנה שעברה, Matt Bellamy, סולנה של Muse, הוציא את הקאבר שלו לקלאסיקה על זמנית של סיימון וגרפונקל "Bridge Over Troubled Water", אשר נכלל בין עשרת שירי ה-EP החדש שלו, יחד עם שירו המקורי "Pray" שכיכב בסדרת הפולחן "Game Of Thrones"⚔️ ו"שיר הקורונה" שלו “Tomorrow’s World".


הגרסה של בלמי לסיימון וגרפונקל:


תקופת הקורונה אף גרמה לו לבצע שינויים ברפרטואר של עצמו, עם גרסה חדשה לשיר של מיוז - “Guiding Light”.


בגרסה הזאת יש אייטם אייקוני שאולי גונב את ההצגה, גיטרת🎸 טלקאסטר בלונדינית משנת 1983, אשר עברה בדיקות מחמירות על ידי בלמי והצוות שלו לפני שרכש אותה, בשביל לאמת שאכן זו הגיטרה בה השתמש Jeff Buckley בזמן שהקליט את אלבום "Grace" האגדי.


מסתבר שבלמי הושפע כל כך מבאקלי, לא רק בגלל שהיה כה אדיר וייחודי בפני עצמו, אלא נתן לבלאמי תקווה🙏...


בלאמי החל את דרכו המוסיקלית בשנות ה-90 ובתור מי שהיה ועדיין מתהדר בעיקר בקול הפלצט הגבוה שלו, לא היה לו ביטחון על רקע קולות הגראנג' הכבדים והאגרסיביים💥 יותר ששלטו בזמנו... אך לאחר ששמע את "גרייס" של באקלי, הוא ראה כמה יפה שילוב הקול הגבוה עם הרוק, שהחדיר בו ביטחון ואומץ להאמין בעצמו ובמוזיקה שלו.


לפני שחרור ה-EP בלאמי הציע למכירה פומבית מהדורה מיוחדת של שלושה משירי ה-EP בקבצי Non-Fungible Tokens (NFTs) 💽... קבצים בטכנולוגיית הקריפטו, שהם נכסים דיגיטליים לכל דבר.


הקבצים הללו, הופכים להיות יותר פופולריים בתחום האומנות הדיגיטלית שלכאורה כל אחד יכול להשיג כיום... אך לקבצים הללו, מלבד איכות "האריזה" שמגיעה מידי האמנים, לכל אחד חתימה דיגיטאלית ייחודית ומקורית התואמת לשוק האספנים של היום, כמו כל חתימה של צייר גדול בפינת ציוריו🖌️!


יפה שבלאמי מנסה ומתקדם עם האומנות שלו לצד הטכנולוגיה, כדי להטביע את חותמו (תרתי משמע) על יצירתו גם בצורה הנפוצה של צריכה דיגיטלית כיום.


עדיין, מאחורי כל טכנולוגיה, עדיין מדובר באומנות... שלפעמים יוצאת מהפנטת ונשגבת כל כך לאורך זמן.


מעניין אם האומנות של בלאמי כיום תהפוך לכזאת...כמו "Bridge Over Troubled Water" האלמותי או הטלקאסטר הבלונדינית של באקלי אשר כיכבה ב"גרייס"... יש כאלו שירצו לשמוע אינטרפרטציות חדשות ושמישהו אחר יפרוט על גיטרה של גיבור מנוח.


אבל יש כאלו שיאמרו כי שירים וגיטרות מסויימים, יש להותיר כמו שהם, ללא מגע של מישהו אחר... מה אתם אומרים?🤔


ספוטי: כאן.

יוטיוב: כאן.


גם במקרה של בלאמי, כנראה ההיסטוריה תדבר ותחליט בשבילנו.


שבוע טוב ומבורך 🙏

Enjoy!

O.Miz 🎧







 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

©2020 by FaceOff - עימות חזיתי All rights reserved

"עימות חזיתי" - מגזין הרוק של ישראל, בלוג מוזיקה ופודקאסט !!

bottom of page