top of page

Phil Campbell and the Bastard Sons - We're the Bastards

ב- 13 לנובמבר 2020 הוציאו "Phil Campbell and the Bastard Sons" את אלבום הסולו השני שלהם "We're the Bastards".


זוכרים כמה כיף היה כשאבא לקח אתכם לעבודה ?


אז הילדים של הגיטריסט Phil Campbell בטוח הרגישו ככה כששחררו את אלבום האולפן השני של ההרכב המשותף והמשפחתי שלהם - "We're the Bastards", שנשמע ממש טוב.



למי שלא מכיר (ואם אתם עוקבים אחרי הדף והאתר שלנו אתם בטוח מכירים), Phil Campbell היה הגיטריסט של "Motörhead" בין השנים 1984 ועד 2015.


אחרי מותו של Lemmy ופירוקה של "Motörhead", פיל מצא את עצמו מחוסר עבודה. בשנת 2016 הוא נכנס לאולפן עם נגן כלי ההקשה Chris Fehn, מי שידוע כמספר 3 בלהקת "Slipknot" בכדי לרקוח אלבום סולו. האלבום הזה יצא אומנם בשנת 2019 וכלל שיתופי פעולה עם Alice Cooper, Rob Halford, Dee Snider ועוד, אבל הדבר המעניין יותר התרחש דווקא בזמן העבודה על אותו אלבום סולו. זה התחיל מבילוי זמן של פיל איכות עם שלושת ילדיו והפך במהרה לפרויקט רציני שהוביל להרכב "Phil Campbell and the Bastard Sons".


פיל גייס את ילדיו Todd בגיטרה ומפוחית, Dane בתופים ו- Tyla בבס. הם צירפו את הזמר וגיטריסט הקצב של הלהקה הוולשית "Attack! Attack!" כסולן שלהם, והתחילו לעבוד על חומר מקורי.


(Photo: Ultimate Classic Rock)


בשנת 2016 שחררה הלהקה את ה- EP הראשון שלה שנקרא על שם הלהקה Phil Campbell and the Bastard" Sons" והחלה לחמם להקות כמו "Guns N' Roses", "Hawkwind", "Saxon", ו- "Airbourne". ההרכב צבר תאוצה ומה שהתחיל כפרוייקט צדדי שנועד להעביר את הזמן הפך להיות למשהו רציני וקבוע כשהלהקה משחררת בשנת 2018 את אלבום הבכורה שלה "The Age Of Absurdity".


עם תחילת משבר הקורונה ולאור העובדה שהלהקה לא יכלה להופיע, הם החליטו לבנות לעצמם אולפן פרטי. הם בילו את תקופת הסגר הראשון בבניה שלו ובתחילת הקיץ החלו בכתיבה והקלטה של ​​אלבומם השני "We're the Bastards". הפעם כתיבת השירים חולקה באופן שווה יותר בין חברי הלהקה, מה שהוליד שילוב של השפעות עכשוויות ורעננות שהביאו הילדים, עם ההארד רוק הקלאסי שהביא המבוגר האחראי.


שיר הנושא "We're the Bastards" פותח את האלבום בעוצמה ונותן את הטון להמשך האלבום. "Son Of A Gun" שמובל על-ידי הבס האכזרי של בתו של פיל אפילו מגביר את העוצמה ומראה שלהרכב הזה יש הרבה מה לתת. ויש כאן קצת השפעות מזפלין ב- "Desert Song", רוק דרומי עם "Born To Roam", פאנק מלוכלך בשיר "Destroyed" ואפילו בלדה נחמדה "Waves" שמסיימת את האלבום.


להאזנה לאלבום: Spotify


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page