top of page

Slash ft. Myles Kennedy and The Conspirators - 4

ב- 11 לפברואר 2022 יצא לאור האלבום "4", של "Slash ft. Myles Kennedy and The Conspirators".


זה אלבום הסולו החמישי של Slash והרביעי שלו במסגרת "Myles Kennedy and The Conspirators" בהשתתפות Myles Kennedy ​​(שירה), Brent Fitz (תופים), Todd Kerns (בס, שירה) ו- Frank Sidoris (גיטרה, שירה).


האלבום "4" הוקלט בנאשוויל, טנסי עם המפיק Dave Cobb (Rival Sons, The Highwomen, Chris Stapleton ועוד), והוא שונה במקצת מהחומרים הקודמים ששחררה הלהקה מבחינת סאונד וסגנון. המפיק Dave Cobb ציין שחברי הלהקה הביעו את רצונם להקליט את האלבום כמה שיותר ב- "Live", כולל סולואי גיטרה וישירה.


זה האלבום הראשון אי פעם שיצא בלייבל החדש "Gibson Records", מותג הגיטרות האייקוני שנולד בנאשוויל וכנראה גם מסיבה זו נערכה הבחירה להקליט בנאשוויל ולקחת מפיק שפועל וחי במקום.


באוקטובר 2021 שחררו סלאש והקונספירטורז את הקליפ הרשמי לסינגל הראשון "The River Is Rising", פצצת רוק עם נגיעות גראנג', שמציגה סאונד וסגנון שונים במקצת ממה שהורגלנו עד עתה מהחבורה ורק השאירה לנו תיאבון לעוד חומר חדש.



אגב, את נגיעות הגראנג' שיזכירו לכם בין היתר את "Alice In Chains" ו- "Soundgarden" תוכלו לשמוע גם בשירים נוספים באלבום כמו "Whatever Gets You By" ו- "Spirit Love" עם צליל הסיטאר המזרחי.


בדצמבר 2021 שוחרר הסינגל השני "Fill My World" - שיר האהבה של קנדי ​​לכלבו המובל על-ידי ריף גיטרה שבטוח יזכיר לכם משהו... פשוט אי אפשר לפספס את הדמיון שלו ללהיט אחר ש- Slash היה שותף לכתיבתו.



גם הסינגל השלישי "Call off the Dogs" הזכיר לנו את מה שלהקת האם של Slash היתה יכולה לעשות 35 שנה קודם לכן, הארד רוק עוצמתי בקצב גבוה.


הגיוון המוזיקלי של האלבום משתקף בשירים כמו "C'est La Vie" הקליט עם אפקט "Talk Box", ריף ההבי מטאל הקלאסי של "The Path Less Followed", הבוגי כבד "Actions Speak Louder Than Words" שצליל ליין הגיטרה שלו הזכיר לנו קצת את "לד זפלין" וכמובן "Fall Back to the Earth" היצירה האפית והדינמית שיכלה להיות שיר הנושא באחד מסרטי ג'יימס בונד וסוגרת את האלבום


להאזנה: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page