top of page

Myles Kennedy

הוא נולד ב-27 לנובמבר 1969, הוא חביב הקהל וכשרון פנומנאלי ולא רק בשירה, אז תגידו מזל טוב ל- Myles Kennedy

(Photo: Will Ireland)


הנה כמה עובדות על אחד הזמרים האהובים עלינו:

= שמו המלא הוא Myles Richard Bass.


= הוא נולד ב-Boston, Massachusetts וגדל בצפון Idaho.


= בגיל 10 הוא למד לנגן על חצוצרה אך מהר מאוד הוא עבר לגיטרה. הוא הושפע מאוד מלהקות כמו Led Zeppelin, Marvin Gaye, Stevie Wonder, Van Halen והוא אפילו היה מחקה את סגנון הנגינה של Jimmy Page (מחכה לו הפתעה בהמשך).


= בגיל 15 מיילס עבד בניקוי אורוות סוסים במשך 9 חודשים כדי לחסוך כסף ולרכוש את גיטרת ה- Ibanez DT250 לה כל כך השתוקק. הסיפור קיבל תפנית כואבת אך גם מרגשת, כששלוש שנים מאוחר יותר כשהוא היה

בהופעתו של David Lee Roth ניגנבה הגיטרה מריכבו. את המכה הכואבת ריככה החוויה המטורפת של ההופעה בה מיילס הצליח לתפוס את הפיק-אפ של הגיטרה של Seteve Vai שהוא זרק לקהל.

(Photo: Myles Kennedy)


= הוא למד ב- Spokane Falls Community College והתמחה בתאוריית המוסיקה.


= הוא החל את דרכו המוסיקלית ב-1990 כגיטריסט מוביל בלהקת הג'אז "Cosmic Dust" שהוציאה את האלבום הראשון (והיחיד עם מיילס) "Journey" ב-1991. בתקופה הזו הוא רכש מיומנויות נגינה מאוד גבוהות כשהוא משלב טכניקות מורכבות מהג'אז ומהרוק, בזכות כך הוא רכש לעצמו מוניטין של גיטריסט מוכשר בסצנה המקומית.


= מיילס עזב את הלהקה מיד לאחר הוצאת האלבום ועבר להיות זמר וגיטריסט בלהקת הפיוז'ון ג'אז "Citizen Swing". הם הוציאו שני אלבומים, "Cure Me With the Groove" שיצא ב-1993 ו-"Deep Down" שיצא ב-1996 (כשבאלבום הזה מיילס כותב, מלחין ומפיק את כל האלבום), באותה השנה הם התפרקו.


= עוד באותה השנה החליטו חברי הילדות, מיילס והגיטריסט Craig Johnson (שניגן איתו ב- Citizen Swing) להקים להקה עם חברי ילדות נוספים שלהם כדי להגשים את חלום הרוקנרול. הם חברו יחד לבסיסט Marty Meisner ולמתופף Zia Uddin והקימו את להקת החלומות שלהם "The Mayfield Four".

(Photo: ultimate-guitar.com)


= להקת "The Mayfield Four" חתמה חוזה עם חברת התקליטים Epic Records ובמאי 1998 הם הוציאו את אלבום הבכורה שלהם "Fallout". הם יצאו לסיבוב הופעות לקידום האלבום (בין היתר עם להקה בשם Creed) ולמרות שהביקורות היללו את האלבום הוא לא הצליח כלל בקופות ובמצעדים.


= שנה מאוחר יותר, ביוני 2001 הם הוציאו את האלבום השני שלהם "Second Skin". האלבום הזה זכה לפופולריות יותר גדולה וגם הקפיץ את האלבום הראשון אך הלהקה לא הצליחה להתרומם להצלחה הגדולה לה היא ציפתה והיא הפסיקה לפעול בשנת 2002.


= בשנת 2001 זכה מיילס להשתתף בסרט "Rock Star" עם מארק וולברג וג'ניפר אניסטון.


= לאחר הכשלון של להקת חלומותיו מיילס הרגיש שהוא לא יכול יותר עם מוסיקה והחליט שהוא עוזב את התחום ולא יוצר יותר. הוא חזר ללמד גיטרה על מנת לקיים את עצמו והחל לשקוע בדיכאון. הוא סיפר שזו הייתה תקופה מאוד קשה בחייו, הוא לא הצליח ליצור שום דבר ולא רצה לעסוק יותר במוסיקה. אך ב-2002 הוא קיבל הצעה מ- Matt Sorum להיות הזמר של הסופרגרופ המתגבש לכדי "Velvet Revolver", למרות שהוא סרב להצעה המפתה של הסופרגרופ כנראה שזה מה ששחרר אצלו את "הנעילה" והתשוקה ליצור מוסיקה חזרה לחייו.

(Photo: Javier Bragado)


= בשנת 2003 Mark Tremonti הזמין את מיילס להקליט שירה למספר שירים שהוא כתב ומיד נוצר ניצוץ חשמלי שיחד עם שאר חברי להקת "Creed" (פחות הזמר Scott Stapp) יצרו ביחד את הלהקה "Alter Bridge". השנה הלהקה הוציאה את אלבומה השביעי "Pawns & Kings" !!!


= זוכרים את נקודה מספר 3? אז מסתבר שבשנת 2008 חברי להקת לד זפלין, Jimmy Page ו- John Paul Jones יחד עם Jason Bonham (הבן של...) נכנסו לחדר חזרות והחלו לכתוב חומרים חדשים. מאחר ו- Robert Plant לא היה בעניין, הם חיפשו זמר ולאחר שהיו בהופעה של "Alter Bridge" הם הזמינו את מיילס לסשן של חזרות. להקה חדשה לא יצאה מהסשן הזה אך מיילס סיפר שזו הייתה חוויה מאוד מרגשת ומיוחדת ושהם כתבו וניגנו חומרים חדשים ביחד. אז יש סיכוי שאולי בעתיד אנחנו נגלה כל מיני הקלטות גנוזות.


= בשנת 2009 החל מיילס לפתח גם קריירת סולו שבה הוא הוציא אלבום אחד בשנת 2017 בשם "Year of the Tiger" שנוצר בהשפעת מוסיקת קאנטרי ובשנת 2021 הוא שחרר את אלבומו השני "The Ides of March" שהושפע יותר מהארד רוק.


= במקביל באותה השנה החל מיילס גם לשתף פעולה עם Slash. בתחילה הוא הקליט עימו מספר שירים אך ב-2012 כבר יצא האלבום הראשון עם ההרכב הקבוע שילווה את סלאש בהמשך והוא ,Myles Kennedy & The Conspirators".


= סלאש, מיילס ו"הקושרים" הוציאו יחד שלושה אלבומים, "Apocalyptic Love" שיצא ב-2012, "World on Fire" שיצא ב-2014 ו- "Living the Dream" שיצא ב-2018. בשנת 2022 הם משחררים את האלבום הרביעי שנושא את המספר "4". אין לתאר את שני הכשרונות האלה על במה אחרת, חווינו זאת על בשרנו וזה היה מופלא !! מיילס הוא כשרון פנומנאלי, הוא גיטריסט מוכשר, כותב מוכשר וזמר גדול !! הוא מעורב בעוד הרבה פרוייקטים מוסיקליים והוא עובד כמעט ללא הפסקה.


להאזנה לאלבום הסולו האחרון של מיילס "The Ides of March" ב: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!! "עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

פוסטים אחרונים

הצג הכול

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page