top of page

Stone Sour - Come What(Ever) May

האלבום השני של "Stone Sour" עם השם "Come What(Ever) May" שוחרר ב- 1 לאוגוסט 2006.


אז בואו נגלה ביחד כמה דברים מעניינים עליו:


1. זהו האלבום הנמכר ביותר של הלהקה עד היום !!


2. האלבום הוקלט ב- "Studio 606" שהוא אולפן ההקלטות הפרטי של Dave Grohl בלוס אנג'לס.


3. המתופף Joel Ekman שהיה עד לאותו אלבום המתופף של הלהקה, הקליט שני שירים בלבד לאלבום, הואיל והחליט לעזוב את הלהקה עקב מחלת בנו.


4. המתופף Roy Mayorga שהיה המתופף של להקת "Soulfly" החליף את ג'ואל להקלטת שאר השירים באלבום, מלבד השיר הראשון בו מנגן Shannon Larkin, מתופף להקת "Godsmack". לאחר מכן הפך רוי להיות המתופף הקבוע של הלהקה כשנכון להיום הוא חזר ללהקתו הקודמת.


5. מספר להיטים מפורסמים יצאו מהאלבום הזה כגון: "30/30-150", "Through Glass", "Made Of Scars", "Sillyworld" ו- "Zzyzx Rd".


6. השיר "30/30-150" הביא ללהקה מועמדות בקטגוריה "Best Metal Performance" בפרסי הגראמי של 2007.


7. שמו של השיר לקוח ממידת המכנסיים והמשקל שהיו ל- Corey Taylor כשהיה בתיכון, 30/30 מידת הג'ינס ו-150LBS שהם 68 ק"ג משקל גופו.


8. באלבום הזה הציגה הלהקה דינמיקה יותר מגוונת של שירים כשהרשימה די מאוזנת בין ההארד רוק לחלקים הרכים והידידותיים יותר למשתמש, זו גם אחת הסיבות שהאלבום הזה הביא לעלייה בפופולריות של הלהקה. דוגמא לכך הוא הסינגל "Through Glass" המציג חלק יותר רך וניתן לעיכול.



9. בניגוד לאלבום הראשון בו כל המוזיקה נכתבה על-ידי Josh Rand הגיטריסט של הלהקה והמילים נכתבו ע"י קורי, באלבום הזה לכל אחד מחברי הלהקה הייתה תרומה לכתיבה וכולם היו שותפים ליצירה.


10. ג'וש סיפר בראיון שליווה את יציאת האלבום, שאחרי ההקלטות של האלבום הוא חזר לעבודתו כטכנאי תאורת ניאון, ושהוא מאוד אוהב את העבודה הזאת כמו גם להיות עם המשפחה שלו.


11. באלבום הזה רצו חברי הלהקה להוכיח שהם לא "סטוץ" חד-פעמי ושהם כאן כדי להישאר. חלקכם אולי לא יודעים

זאת אבל "Stone Sour" הוקמה לפני "Slipknot" וחברי הלהקה לא רצו לאמץ את תדמית ה"פרוייקט הצדדי של קורי טיילור" אלא להיות להקה של ממש. נכון להיום ולאחר הוצאת 4 אלבומים נוספים יצא הלהקה להפסקה בלתי מוגבלת, אנחנו מקווים שהם עדיין יחזרו.


להאזנה לאלבום: Spotify, Apple Music

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page