top of page

Stone Sour - Hydrograd

הלוווווווווווווווו H’a’llo You Bastards!!


שימו לב...האלבום השישי "Hydrograd" של "Stone Sour" שוחרר ב-30 ליוני 2017!! וחשבנו להפציץ אתכם בכמה דברים מעניינים על הפעוט החמוד:


1. האלבום יצא ב-2017 אחרי אלבום הקונספט הכפול של הלהקה שיצא ב- 2012-2013.


2. זהו האלבום הראשון של הלהקה ללא Jim Root הגיטריסט המוביל שגם חבר בלהקת "Slipknot". הוא עזב את הלהקה בשנת 2014 על מנת להתמקד אך ורק ב- "Slipknot".


3. הגיטריסט Christian Martucci שהחליף את ג'ים, היה הגיטריסט של הלהקה בסיבובי ההופעות שלהם ולכן זה רק היה טבעי שיחליף את ג'ים.



4. מה שהיה טבעי אך לא מובן מאליו בכלל הוא שכריסטיאן, שרק הגיע, השפיע בצורה מאוד משמעותית על העיבודים והטקסטים של האלבום.


5. השם של האלבום "Hydrograd" הוא המצאה של Corey Taylor (המילה לא קיימת) בעקבות שלט דרכים שהוא קרא לא נכון בדרך לשדה תעופה במזרח אירופה.


6. האלבום הזה קצת יותר מלודי ורך מהאלבומים הקודמים של הלהקה, הוא משלב הרבה אלמנטים מלודים ופחות אגרסיות וכיסוחים, אך למרות זאת שומר על הסאונד הכבד והרוק אנד רולי של הלהקה, אפילו יש שיר או שניים שממש מזכירים את "Slipknot".


7. מבקרים מגדירים את האלבום, כאלבום הנגיש ביותר של הלהקה עם אוסף של שירים קליטים ו"מסיבתיים".



8. האלבום זכה בפרס Kerrang! ובפרס Loudwire כאלבום ההארד רוק הטוב ביותר לשנת 2017 והגיע למקום השמיני במצעד ה- Billboard 200.


9. שני הסינגלים המובילים שיצאו מהאלבום הזה הם "Fabuless" ו- "Song #3".


10. ביוני 2018 יצאה גרסת דלוקס של האלבום עם 13 קטעים נוספים המשלבים קאברים, ביצועים אקוסטים, הופעות חיות וגרסאות שונות לשירים מהאלבום.


אתם מוזמנים להאזין לאלבום ב: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page