top of page

Stone Sour - House of Gold & Bones – Part 1

האלבום "House of Gold & Bones Part 1" שוחרר ב-22 לאוקטובר 2012, אתם לא מתבלבלים זו לא עוד סדרה בשרות סטרימינג כזה או אחר, זהו החלק הראשון מתוך זוג אלבומים שהוציאה להקת "Stone Sour" ב-2012


לאחר האלבום השלישי של הלהקה "Audio Secrecy" החליט Corey Taylor שהוא רוצה לעשות משהו מיוחד, הוא רצה ליצור אלבום כפול או אפילו זוג אלבומים, לא ידוע מאיפה הגיע פרץ היצירתיות וכמות השירים אבל החברים הרימו פה בסופו של דבר זוג אלבומים לתפארת היצירה.


הפרק הראשון מאוד קודר ודרמטי, סיפור אפל על קרבותיו הפנימיים של אדם העובר פירוק מערכת יחסים טראומטית, מכניס אותנו לקרביו ונבכי נשמתו עד שאנחנו בעצמנו צועקים הצילו. קורי סיפר שמדובר באדם שמנסה למצוא את עצמו, כל אחד מוצא את עצמו באיזשהו שלב בחיים בצומת דרכים שמעוררת אבולוציה אישית ומנסה להבין מה הוא רוצה לעשות עם שארית חייו וזה בדיוק מה שקורה כאן...

אל דאגה פרק ב' יגיע' אך יש לכם שנה להתבשל במיצי הקיבה שלו.

(Photo: wall.alphacoders.com)


אנחנו קיבלנו טעימה עם צאת הסינגל הראשון והמשולב (רעיון ענק לחבר את שני השירים האלה יחד),

י'Gone Sovereign' ו- 'Absolute Zero' השניים הם תצוגת תכלית למה שמתרחש באלבום. הראשון מדבר על מצבו של הגיבור שנמצא בשלב קשה בחייו, מעין קליפה של עצמו כשכל גיבוריו נעלמו. עכשיו הם כל כך מלאים בשינאה שלא נשאר להם כלום מלבד "אפס מוחלט".


מבחינה מוסיקלית, זוהי סטון סאור על קוקטייל ממריצים שמעיף אותה לרמות מטורפות, אין לנו דרך לתאר זאת יותר טוב מאיך ש- Josh Rand הגיטריסט של הלהקה תיאר זאת באחד הראיונות לאלבום:


"‘House of Gold & Bones’ takes everything that’s great about this band and amplifies it. The riffs, the lyrics, the grooves, and the songs are like Stone Sour times 10. There’s also heavy stuff that’s like nothing we’ve ever done before. It’s dark as hell and a complete experience from the first track to the last.”


ועל קורי מה נאמר ומה נגיד, הוא מרגש, סוחף, מרביץ, מטריף ומהפנט כהרגלו. כשרון עצום של ווקאליסט שיודע לעבד את המוסיקה ולהוציא אותה בצורה פנומנאלית. זה אחד האלבומים המשמעותיים, הבוגרים והמתוחכמים שלו מבחינה ווקאלית לעניות דעתנו. שירים כמו 'A Rumor of Skin', 'RU486', 'Last of the Real' ו- 'Taciturn' מביאים אותו לידי ביטוי בצורה מופלאה !!


השיר 'The Travelers, Pt. 1' הוא נקודת אמצע של ההתחלה, מרגשת כל כך שלא משנה באיזה שלב אתה בחיים, תמצא מקום משלך בשיר. ההמשך שלו 'The Travelers, Pt. 2’ שמגיע בנקודת האמצע של הסוף הוא המשך ישיר שמעיף אותך לשמיים ואתה מרגיש כמו ג'ק בלאק כשהוא שומע רוקנרול !!


עכשיו תלחצו על אחד הקישורים הבאים: Spotify, Apple Music

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!! "עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page