top of page

Stone Sour - Stone Sour

אלבום הבכורה של Stone Sour שגם נושא את שם הלהקה שוחרר ב-27 לאוגוסט 2002.


בואו נספר כמה עובדות עליו... 1. הלהקה שהוקמה כבר ב-1992 עוד לפני Slipknot, יצאה "להפסקה" ב-1997 וחזרה לפעילות שוב בשנת 2000 מיד אחרי מסע ההופעות של Slipknot שתמך ביציאת האלבום "Iowa". 2. כשסליפנוט בהפסקה אחרי סיבוב ההופעות, Corey Taylor (הזמר של סליפנוט) מוצא זמן פנוי ונפגש עם הגיטריסט Josh Rand לסשן של מנגינות "נעימות". השניים כותבים 14 שירים ומרגישים שיש פה משהו רציני שאפשר לעבוד איתו ומחליטים להקים להקה.

(Photo: Amazon.com)

3. השניים מגייסים את Jim Root הגיטריסט של סליפנוט, Joel Ekman המתופף ואת Shawn Economaki הבסיסט ומתחילים לעבוד על האלבום הראשון של הלהקה. 4. שני הסינגלים הראשונים שיצאו מהאלבום היו "Bother" שיצא עוד לפני יציאת האלבום כסינגל של הסרט ספיידרמן ואחריו יצא הסינגל "Get Inside" שהוא גם הוידאו קליפ הראשון של הלהקה. הסינגל השלישי שיצא שנה אחרי יציאת האלבום היה "Inhale".

5. שני הסינגלים "Get Inside" ו-"Inhale" העניקו ללהקה מועמדות בטקסי הגראמי ב-2003 וב-2004 בקטגורית ה- Best Metal performance אך לא תורגמו לזכייה. 6. בניגוד לשאגות המטורפות של קורי באלבומים של סליפנוט, באלבום הזה קורי מוכיח לראשונה שיש לו גם יכולת שירה מאוד מגוונת ולא רק יכולת לשאוג. אלו ניצנים ראשונים של אחד הווקאליסטים המוכשרים והגדולים בדורנו. ללא ספק מרגישים (כפי שהוא גם טען) את ההשפעות של סאונדגרדן ואליס אין צ'יינס בשירה שלו.

7. למרות שיש קטעים באלבום שמרגישים כאילו נלקחו מהקלטות גנוזות של סליפנוט, יש גם מספר לא קטן של שירים שנשמעים אחרת לגמרי ומעבירים סוג של רגש ואמוציות שמתגלות לראשונה ע"י קורי והלהקה כמו בשיר "Bother". שירים נוספים שבולטים באלבום הם "Orchids" ו- "Take a Number". 8. באלבום הזה מתארחים שלושה חברים נוספים של הלהקה, Sid Wilson על הפטיפונים, Denny Gibbs על הקלידים ו- Dan Spain על כלי הקשה.

להאזנה לאלבום ב: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page