top of page

Shawn "Clown" Crahan

אתם חושבים שהוא ליצן אבל זה רק נראה כך מבחוץ, Shawn Crahan מלהקת "Slipknot" נולד ב-24 לספטמבר 1969 אז הבאנו לכם מספר עובדות מעניינות...


1. הוא הקים את להקת "Slipknot" בשנת 1995 יחד עם הבסיסט Paul Gray

2. הוא המוח היצרתי ומנהל המדיה של הלהקה

3. בין היתר הוא מביים את כל הקליפים של הלהקה וההפקות הוויזואליות והעיצוביות

4. מעבר לכך הוא גם מכה בפחיות בירה ומשתתף בקולות רקע

5. מספרו בלהקה הוא "6"

6. מעבר לקליפים של הלהקה הוא ביים את סרטו הראשון באורך מלא ב-2016 בשם "Officer Downe" שמבוסס על קומיקס. הוא גם ביים את הקליפ "A-M-E-R-I-C-A" של "Motionless in White" ואת הקליפ "We Are" של "Hollywood Undead"


7. בצעירותו הוא מאוד אהב את קינג קונג, היה לו פוסטר בחדר גם בחייו הבוגרים. אימו שנהגה להגיע להופעות של סליפנוט לפני שהם הפכו למפלצת, הייתה מכנה את בנה Sliver Back Gorilla בגלל הצורה בה הוא היה מנגן על התופים ומשתולל על הבמה. באחד מימי ההולדת שלו היא אפילו קנתה לו מודל של הגורילה עשוי מקריסטל.

8. בהופעות הראשונות של סליפנוט שון היה נוהג להביא לבמה ראש של פרה

9. שון הוא זה שהגה את רעיון המסכות של הלהקה. המסכה המזוהה איתו היא מסכת הליצן והמסכה איתה הוא הופיע משנת 1999 נמצאת ברשותו מאז שהיה בן 14. למסכה יש משמעות מאוד גדולה וחזקה ששון לא חושף.


10. מעריצי הלהקה ידועים בכינוי “Maggots”, שון הוא זה שהעניק להם את הכינוי הזה. הוא קיבל השראה לשם מסרטון שהוא צילם על אייל שנאכל ע"י חרקים. צורת ההתנהלות של החרקים נראתה לו כמו מוש פיט, כמו המעריצים בהופעה של סליפנוט.

11. הוא הקים חברת תקליטים בשם Big Orange Clown Records אך היא לא ממש המריאה ועד היום הוא ייצג להקה אחת בלבד בשם "Gizmachi"


12. בשנת 2007 הוא הקים להקה נוספת בשם Dirty Little Rabbits ולקח על עצמו את תפקיד המתופף. הלהקה שחררה אלבום אחד באותה שנה ושני EP שנתיים מאוחר יותר


13. בשנת 2019 בתו בת ה-22, Gabrielle, הלכה לעולמה עקב מנת יתר של סמים


14. בשנת 2020 בנו Simon Crahan הקים את להקת "Vended" יחד עם Griffin Taylor בנו של Corey Taylor


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!! "עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

פוסטים אחרונים

הצג הכול

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page