top of page

Tremonti - All I Was

אלבום הבכורה של "Tremonti" - המנסר מטקסס (הוא לא באמת מטקסס אלא מדיטרויט) "All I Was", שוחרר ב- 17 ליולי 2012.


תגידו מה שתגידו על כוכבי העל ששינו את ההיסטוריה של הרוק, גיטריסטים מחוננים שהשפיעו על עולם המוסיקה, מבחינתנו Mark Tremonti הוא אחד מהם !! הוא אחד הגיטריסטים הגדולים והמובילים של הרוק המודרני, וכן, אנחנו אומרים את זה אחרי שחווינו בשנת 2019 באירוע מכונן כשצפינו במתולתל Slash מרביץ סולו של 20 דקות על גיטרת הלס פול שלו.


האלבום הזה מרגיש כמו גוזל שבוקע מהביצה, יוצא לעולם אחרי שהתפתח והיה מוכן לצאת לדרך משלו. אבל הגוזל הזה הוא דינוזאור... שמלבד יכולות הנגינה המדהימות והכישרון המטורף שלו על הגיטרה, Tremonti מתגלה כאן גם ככותב וכסולן שמחזיק בכבוד וגאווה אלבום שלם. אומנם המנעד הקולי שלו כאן מעט צר, אך הוא ללא ספק מספיק לסגנון המוזיקלי ולניסורי הגיטרה האגרסיביים וחסרי הרחמים.

כן, זהו אלבום חסר רחמים במלוא מובן המילה, תקראו לזה מטאל... ספיד מטאל... ת'ראש מטאל... תקראו לזה איך שבא לכם אבל טרמונטי בא לשים את עצמו בתוך הרמקולים שלכם ולחדור לעור התוף שלכם עם כל העוצמה והווליום ואתם תחליטו אם אהבתם או לא.


זה אלבום שמרגיש אמיתי וכנה, לא משהו מאולץ שנוצר כדי לגרוף עוד כמה מיליונים או לפאר את המוניטין שלו כגיטריסט מהשורה הראשונה. זה גם לא אלבום שבא להיצמד ללהקת האם הפנומנאלית של הגיטריסט "Alter Bridge", רק כדי ליהנות קצת מאבק כוכבים, זהו אלבום עצמאי עם זהות שונה לגמרי.

ההרכב שנקרא "Tremonti" מורכב ממארק עצמו שכמובן מאוד ידוע כגיטריסט של הלהקות "Creed" ו- "Alter Bridge" ,Eric Friedman שאחראי על הבס וגיטרת הקצב ו- Garrett Whitlock על התופים. אגב, שני האחרונים הגיעו מהלהקה "Submersed" שהתפרקה בשנת 2008.


בהמשך יצטרף להרכב הבסיסט Brian Marshall חברו של טרמונטי ל"קריד" ו"אלטר". מרשל יוחלף בהמשך על-ידי Wolfgang Van Halen שיהפוך לחבר קבוע בהרכב בשנת 2013.


כבר בשנת 2010 ציין טרמונטי שיש לו הרבה חומרים כתובים שאינם מתאימים בסגנונם ל- "Creed" ו- "Alter Bridge" ושהוא לא יכול לוותר עליהם, כך שכנראה הוא ישחרר אותם במסגרת פרויקט סולו כזה או אחר. בסופו של דבר טרמונטי ניצל חלון הזדמנויות שנוצר כאשר שתי הלהקות היו בסוג של הפסקה. Myles Kennedy יצא לסיבוב הופעות עם Slash ו- Scott Stapp היה עסוק בפרויקט הסולו שלו, כך שבפסק הזמן בן שלושת החודשים שנוצר, הצליח טרמונטי לרקוח ולהקליט את האלבום.

זהו הצד הכבד של טרמונטי שתמיד רצה ללכת לכיוון יותר מהיר וכבד יותר מהחומרים ששחרר במסגרת "אלטר" ו"קריד" ועכשיו נתן לעצמו דרור והוא ללא ספק מתכוון להחריב את כל מה שבדרך.

להאזנה לאלבום באחריות המאזין בלבד: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page