top of page

Whitesnake - Starkers in Tokyo

המלצת המערכת...


והפעם... האלבום "Starkers in Tokyo" של "Whitesnake" אשר שוחרר ב- 9/9/1997 ביפן בלבד.



טכנית, זה לא ממש אלבום של "Whitesnake". מדובר בסוג של אלבום "Unplugged", בו משתתפים הזמר David Coverdale והגיטריסט Adrian Vandenberg, אשר הצטרף ללהקה במהלך העבודה על האלבום "Slip of the Tongue" משנת 1989, ואף כתב יחד עם קוברדייל את כל שירי האלבום למעט אחד.


הכוונה היתה לקדם את האלבום "Restless Heart" ששחררה הלהקה במרץ אותה שנה. במהלך סיבוב ההופעות של הלהקה ערכו קוברדייל וונדנברג מספר הופעות אנפלאגד, ביניהן זו המדוברת שנערכה ביפן. השניים התכנסו באולפני EMI ביפן למופע בפני קהל מקומי מאוד מצומצם, ועל אף שהמופע היה אקוסטי, התוצאה היתה לא פחות ממחשמלת, במיוחד בהתחשב בעובדה שמדובר כאן במופע מינימליסטי של גיטרה וזמר בלבד.


קברדייל וואנדנברג מבצעים כאן כמה קלאסיקות מהתקופה הראשונה של הלהקה, כמו "Here I Go Again", "Love Ain't No Stranger", לצד שירים מתקופת הגלאם כמו "Sailing Ships", "Give Me All Your Love", "Is This Love", שני שירים חדשים מהאלבום "Restless Heart" וכן גירסה לשיר האלמותי מתקופת "דיפ פרפל" - "Soldier of Fortune" שקוברדייל התנגד לבצע משך שנים עד אז.


תחשבו כמה ברי מזל היו אותם מעטים שזכו להיכנס להופעה הזאת, ממש מופע סלון של אחד הזמרים הגדולים ברוק מלווה בנגינת הגיטרה הכל כך מרגשת של וונדנברג. את מרבית השירים כאן שמעתם בוודאי לא פעם, אבל אף פעם לא בדרך בה הם מבוצעים כעת, עירומים כביום היוולדם, מופשטים עד העצם. גם למופעי אנפלאגד האזנתם לא פעם, אבל מעטים מהם הוקלטו בצורה אמיצה כזו בליווי גיטרה בלבד. מופעים כאלו שמורים אך ורק לזמרי ענק כמו קוברדייל שלא חוששים לתת דרור לקולם בליווי מינימליסטי.


ניסינו למצוא את האלבום בפלטפורמות הסטרימינג למינהן, אך לצערנו הוא לא בנמצא.


לאור זאת ערכנו עבורכם פלייליסט ביו טיוב של כל שירי האלבום וקטע בונוס נוסף שלא נכנס לאלבום אך בוצע באותה הופעה מיוחדת. ראו כאן: YouTube


מעניין לציין שאת השירים שקיימים באלבום הזה תוכלו למצוא גם באלבום "Unzipped" שהוציאה הלהקה בשנת 2008, והוא גם כולל קטעים ממופע אנפלאגד נוסף שנערך בשנת 2008. איגדנו לכם גם פלייליסט משירי האלבום Unzipped, כאן: Spotify


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page