top of page

חדשות השבוע במוזיקה 16.10.22

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 16.10.22


 

זוכרים שסיפרנו לכם על טרילוגיית הקליפים של "Megadeth" מתוך אלבום האולפן ה- 16 שלהם "The Sick, the Dying... And the Dead!" ??? למי שלא זוכר הטרילוגיה התחילה אי שם בחודש יולי עם הקליפ המטורף, "We'll Be Back", הראשון בטרילוגיה של סרטונים שמתעדים את סיפורו של, ויק ראטלהד. אז זהו, שזו כבר לא ממש "טרילוגיה" כי הלהקה החליטה לשחרר קליפ רביעי בסדרה הפעם לשיר "Life In Hell".

 

מחר, יום שבת, 22 באוקטובר, "King Crimson" תערוך אירוע הקרנה דוקומנטרי מיוחד לרגל חגיגות יום הולדת 50 (תכלס הוא כבר בן 52) לאלבום האלמותי "In The Court Of The Crimson King". האירוע יוזרם בשידור חי מלונדון עם מילות הקדמה של Robert Fripp. לאחר הקרנת הסרט ינתן זמן לשאלות ותשובות בשידור חי. האירוע כולו ישודר כאמור בשידור חי, ברחבי העולם, ויהיה זמין דרך VOD למשך 24 שעות בכתובת https://nugs.net/kingcrimson

 

להקת "Jimmy Eat World" משחררת סינגל חדש בשם “Place Your Debts" שמלווה בוידאו קליפ שבויים ומשוחק ע"י סולן ומוביל הלהקה Jim Adkins, הקליפ צולם במהלך סיבוב ההופעות של הלהקה וכולל טייקים מכל מיני מקומות ברחבי ארה"ב. ג'ים סיפר על משמעות השיר: "ה'חוב' שאתה צובר הוא הזמן שאתה מבלה בהימנעות מלנסות להכיר את עצמך. אתה קונה סוף בכל פעם שאתה מתחיל משהו, והעלות נקבעת לפי עד כמה אתה שם לב למצב האישי שלך".

 

אנחנו עדיין לא התאוששנו ממה שהגוף שלנו חווה כשהעיניים שלנו פגשו את הפוסטר הזה!!! חשבנו שהפסטיבל שהתקיים השנה הוא חד פעמי שאולי זה לא משהו שיחזיק מים. אבל טעינו בענק, פסטיבל "When We Were Young" חוזר בשנת 2023 ובענק עם רשימה עוד יותר מטורפת וקטלנית של להקות. אם HellFest מכרו את כל הכרטיסים ב-3 שעות נראנ לנו שפה זה יקרה ב-3 דקות.


 

להקת "ANY" הישראלית והחדשה (מודל 2022) מוציאה את אלבום הבכורה שלה "היי שם, מישהו". הלהקה מורכבת מלב קרזינר על השירה, רומן מישקו ובועז אורמן על הגיטרות, אדם מאור על הבס ויונתן אלטר על התופים.

אותנו זה מרגש כי יש כאן סצנה מקומית חזקה מאוד של להקות רוק על כל גווניה אך רובן, כמעט כולן יוצרות באנגלית. עכשיו יש לכם את להקת "ANY" שעושה זאת בעברית והם יקיימו את הופעת הבכורה שלהם ב-29/10/22 במועדון הוונדרבר בחיפה.

להאזנה לאלבום ב: Spotify, Apple Music


 

"נקמת הטרקטור" חוגגת 30 שנה לאלבום הבכורה שלה - "נקמת הטרקטור". לכבוד האירוע האלבום יוצא בהוצאה מחודשת ומהודרת על גבי תקליטים בצבע סגול ושחור. כמו-כן, תתקיים הופעה מיוחדת עם כל חברי הלהקה לדורותיה כולל גרין ומקוב, במועדון הבארבי, במהלכה ינוגן האלבום במלואו. ההופעה תתקיים ב-3 בדצמבר, מוצ"ש בשעה 22:00 במועדון הבארבי.


 

להקת "Arctic Monkeys" מוציאה את האלבום השביעי שלה "The Car". האלבום כולו נכתב על ידי הסולן Alex Turner והופק ע"י ג'יימס פורד. הוא כולל 10 שירים, כולל "I Ain't Quite Where I Think I Am" ו-"There'd Better Be a Mirrorball" שני הסינגלים הראשונים שיצאו מתוכו.

להאזנה ב: Spotify, Apple Music

 

הזמרת Joni Mitchell חוזרת להופיע!!!! כזכור, בחודש יולי האחרון הופיעה הזמרת בהפתעה, במסגרת פסטיבל הפולק בניופורט, אבל כעת היא חוזרת לבמות במסגרת סיבוב הופעות מסודר, לראשונה מזה כ-22 שנה. כזכור, לפני כשבע שנים עברה הזמרת אירוע מוחי אשר לאחריו לא היה ברור מה עתידה המוזיקלי.


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!! "עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט



 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page