top of page

חדשות השבוע במוזיקה 28.08.22

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב-28.08.22

 

להקת "Pierce the Veil" משחררת סינגל ראשון אחרי 6 שנים של שתיקה!!

לאחר יציאת האלבום הרביעי שלהם "Misadventures" שיצא ב-2016, הלהקה הייתה בטיפוס מתמשך לפיסגה עם כמות מכירות גדולה וסיבוב הופעות מסביב לעולם עד שהכל נקטע בבת אחת. בשנת 2017 מתופף הלהקה Mike Fuentes, האח של הזמר ומוביל הלהקה Vic Fuentes, הואשם בהטרדה מינית של מעריצה קטינה וברגע אחד הלהקה החליטה לגנוז את קיומה. מייק עזב את הלהקה אך שאר החברים לא התאוששו מהמעשה הנתעב ושמרו על דממת אלחוט כשבקורונה הם הראו נוכחות בפעם הראשונה על מנת לחזק את המעריצים שלהם בתקופה הקשה.

והיום, 6 שנים אחרי שלושת חברי הלהקה משחררים סינגל ראשון וחדש בשם "Pass The Nirvana".

תקופה חדשה, התחלה חדשה וגם סגנון חדש. המלודיה והדינמיקה של השיר שונה לגמרי ממה שהכרנו בעבר. הם עדיין שומרים על הכבדות ועל הריפים החזקים אך מבנה השיר מאוד פשוט, איטי וכבד ביחס לשירים הקודמים שלהם שהיו מטורפים בדינמיקה המשתנה שלהם, בתיפוף ובריפים המשתוללים ובסגנון הכלכך מוטרף.

בכל מקרה אנחנו מאוד מאושרים שהם חזרו ליצור מוזיקה ומקווים שנראה קצת יותר מה-DNA המוכר שלהם!!


 

הזמר Ronnie Radke מלהקת "Falling in Reverse", מוציא בקרוב ספר בשם "I Can Explain". בספר רוני משתף את החוויות וההתמודדיות שלו בכלא שגרמו לו לפוסט טראומה לאחר השחרור. בשנת 2008 כשלהקתו "Escape the Fate" בשיא הפריצה שלה, שנתיים לאחר יציאת אלבום הבכורה שלה, רוני מעורב בעסקת סמים שהיה מעורב בה גם מוות. הוא נכנס לכלא לשנתיים כשהוא מכור לסמים והלהקה שלו זרקה אותו מכל המדרגות. לאחר שנתיים בכלא הוא משתחרר וחוטף את המציאות לפנים עם PTSD קשה, עד כדי כך קשה שהוא סיפר שהיה לו קשה להזמין כריך בסאבוויי, על כל זה הוא מספר בספרו החדש שייצא בעוד מספר חודשים.


 

המוזיקאי Corey Taylor משתף קצת יותר פרטים לגבי הפירוק של "Stone Sour" בראיון שהוא קיים השבוע ל- "SiriusXM". קורי סיפר שבשורה התחתונה אין לא מקום לדרמות בחיים. בשנים האחרונות של "Stone Sour" היו דרמות בין חברי הלהקה כשבמקביל להקתו השנייה "Slipknot" חוזרת שוב לפעילות אינטנסיבית אז קורי הרגיש שאין לזה מקום בחיים שלו ומאחר והוא זה שהיה הכותב הראשי בלהקה הוא פשוט יצא לקריירת סולו. הוא סיפר שהוא העדיף ליצור את החומר שלו לבד ואז פשוט לקחת כמה חברים טובים, להקליט ולצאת להופיע, לא יותר מזה. עם "Slipknot" הוא מספר שזו פשוט חבורה של אנשים שנהנים ממה שהם עושים והקהל נהנה ממה שהם עושים והוא לא צריך יותר מזה.


 

להקת "Architects" משחררת סינגל נוסף בשם "Deep Fake" מהאלבום "The Classic Symptoms of a Broken Spirit" שמתוכנן לצאת ב-21 באוקטובר 2022. השיר ממשיך את הסגנון המוזיקלי העוצמתי, הכבד והמתפוצץ של הלהקה. בכלל אנחנו חושבים שהם צריכים להמציא ז'אנר חדש שנקרא "מתפוצץ"!!


 

המוזיקאית והגיטריסטית המחוננת Nita Strauss משחררת סינגל נוסף מהאלבום שבדרך. לאחר ששנה שעברה היא הוציאה את הסינגל הראשון "Dead Inside" (עם David Draiman) מתוך אלבום הסולו השני שלה שבדרך, היא משחררת השבוע סינגל שני שהוא קטע אינסטרומנטלי. הסינגל משוחרר לאחר שניטה הודיעה כי היא עוזבת לאחר שנים רבות את להקתו של Alice Cooper ומצטרפת כגיטריסטית מובילה ללהקתה של Demi Lovatto.

ניטה מספרת שהלב והנשמה שלה נמצאים במוזיקה אינסטרומנטלית, הקטע הזה מייצג הסגנון האישי שלה ומביא לידי ביטוי את האומנות שלה. באלבום יהיו מספר זמרים אורחים אך יהיו גם מספר קטעים אינסטרומנטלים.


 

שיר וקליפ חדש ללהקת "Arctic Monkeys". השיר "There'd Better Be A Mirrorball" הינו חלק מהאלבום החדש של הלהקה בשם "The Car" שצפוי לצאת ב- 21 לאוקטובר.


 

להקת "Red Hot Chili Peppers" קיבלה את פרס האייקון העולמי של "MTV". בטקס המרגש אמר המתופף Chad Smith "יש עוד אייקון מוזיקלי, אייקון עולמי, ושמו Taylor Hawkins, אני רוצה להקדיש את זה לטיילור ולמשפחתו. אני אוהב אותם ואני מתגעגע אליו בכל יום. תתעופף הלאה, הוק!". זו לא הייתה המחווה היחידה של צ'אד לטיילור. הבייס דרום שלו בהופעה ששודרה ב- MTV כלל את הלוגו של טיילור.


 

אם כבר הזכרנו את Taylor Hawkins, אז מחר תתקיים באיצטדיון וומבלי ההופעה לזכרו בהשתתפות חברי ה- "Foo Fighters" ואורחים רבים נוספים. בתמונה למטה תוכלו למצוא את כל הפרטים היכן ניתן לצפות בהופעה שתחל בשעה 18:30 זמן ישראל.


 

השבוע עלתה סדרה דוקומנטרית חדשה של ה- BBC על "The Rolling Stones". הסדרה התיעודית שנקראת "My Life as a Rolling Stone" הינה בת ארבעה פרקים, כאשר כל פרק בסדרה מתמקד בחבר אחר בלהקה. ואנחנו שואלים למה לא 7 פרקים? מה עם Bill Wyman, Brian Jones ו- Mick Taylor? אגב, הסדרה משודרת בין היתר גם ב"סלקום TV".


 

היום הוא היום!!! "Megadeth" משחררת את אלבומה ה- 16 שלה "The Sick, The Dying... And The Dead!" עד כה שוחררו מהאלבום 3 סינגלים מצויינים שרק הותירו טעם לעוד. האלבום כולל 12 שירים בגירסתו הרגילה וכולל 2 קטעי בונוס בגירה המורחבת - שני גרסאות כיסוי לשירים של "Dead Kennedys" ו- Sammy Hagar שאף משתתף בשיר. במקביל לאלבום משוחרר הקליפ השלישי בטרילוגיה "העוקבת אחר המסקוט של הלהקה Vic Rattlehead שגם הפעם הופק על-ידי דייב ונקרא "The Sick, The Dying… And The Dead!: Chapter III". כל האלמנטים שאנשים אוהבים בלהקה - הריפים הכבדים, הטכניות הבולטת, הקצבים המתלהמים, הספיד מטאל - נמצאים כאן בגדול. זה אלבום שבכל שמיעה הולך ומתבהר כאחד הטובים של הלהקה. חד, חזק וקליט שככל הנראה גם שאב השראה רעננה מהגיטריסט החדש Kiko Loureiro, שהשתתף בכתיבת מרבית השירים ואפילו מנגן בחליל בשיר "Night Stalkers" בו משתתף גם ICE-T, מהמתופף לשעבר של "Lamb Of God" כריס אדלר ומהבסיסט סטיב די ג'ורג'יו מלהקת "Testament", שמנגן באלבום ובינתיים כבר הוחלף על-ידי James LoMenzo.


להאזנה לאלבום המלא: Spotify

 

להקת "Queensryche" מוציאה לאור סינגל וקליפ נוסף מתוך אלבומה שאמור לצאת בקרוב וזה כבר מזכיר את לצליל הפרוג מטאל הקלאסי של הלהקה מסוף שנות ה-80. השיר "Behind The Walls" שאורכו כ- 7 דקות עוסק לדברי הלהקה באנשים במשבר המתמודדים עם צורות שונות של התעללות.



 

נסיך האופל Ozzy Osbourne מודיע "אני לא רוצה למות באמריקה המטורפת"... הסולן האייקוני של "Black Sabbath" אמר שהוא מתכנן לחזור למולדתו, אנגליה ואמר את הדברים בהתייחס לפשעי הנשק המטורפים שמתרחשים בארה"ב. אוסבורן אמר שהוא מתכנן לעבור מביתו הוותיק בבוורלי הילס לאחוזה ענקית ב- Buckinghamshire.

 

הזמר Win Butler המוכר מלהקת "Arcade Fire" חשוד בפגיעה מינית בארבעה אנשים. המקרים המיוחסים לבאטלר התרחשו לכאורה בשנים 2016 עד 2020 ובהם מעורבות 3 נשים - מעריצות הלהקה וכן גבר אחד שטוען שהסולן תקף אותו מינית. באטלר שהקים את להקת "Arcade Fire" בשנת 2001 יחד עם Régine Chassagne שהיום היא אשתו, מכחיש את הטענות וטוען שהכל בוצע בהסכמה וכי מעולם לא נגע באישה בניגוד לרצונה. למרות ההאשמות החלה "Arcade Fire" ביום שלישי האחרון את סיבוב ההופעות האירופאי שלה בדבלין.

 

אם יזדמן לכם להיות מחר באזור הסנטר אז תוודאו שאתם לא מפספסים את ההופעה של ג'נגו.

בהופעת ההשקה לאלבום החדש שלו "קרח בעיניים", ג'נגו יארח את "תערובת אסקוט".

ג'נגו סיפר כי הוא לא זוכר מתי פעם אחרונה שלושלת החברים המקוריים הופיעו יחד, אבל בשנים האחרונות הם כותבים ומקליטים את האלבום השני שלהם וצפויים לשבור בכך שיא עולמי חדש של יותר משלושים שנה בין אלבום הראשון לאלבום השני. לרכישת כרטיסים.




אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page