top of page

חדשות השבוע במוזיקה 25.06.23

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 25.06.23

 

וואווו... שניה לפני שהם חיממו את ההופעה המטורפת והמרגשת של "Disturbed" אתמול, "SaffeK" פינקו אותנו עם הקליפ לסינגל הראשון שלהם מתוך אלבומם הבא. נכון, כבר צפינו בהם בהשתאות מבצעים אותו בהופעות, אבל עדיין זה מרגש ומדהים ומטורף... "LOUD" הולך לפוצץ לכם את האוזניים, אבל בקטע הכי טוב שאתם חושבים עליו...

 

המוזיקאי המוכשר והמולטי אינסטרומנטאליסט Wolfganf Van Helen מפציץ בשיר חדש נוסף "Take A Bow". זה הסינגל השלישי מתוך האלבום הבא של "Mammoth MVH" שאמור לצאת ב- 4 באוגוסט ולהיקרא "Mammoth II". וללפגנג ציין שזה היה השיר האחרון שסיים להקליט לאלבום וכי הוא' רשמית' השיר הארוך ביותר שהוציא עד היום. וולפגנג המשיך וציין שהוא מרגיש שסולו הגיטרה הוא ממש מיוחד וכי הוא ניגן בסולו על גיטרת פרנקנשטיין מקורית עם ראש מרשל מקורי של אביו ושזה שימח אותו ללכוד חלק מההיסטוריה של אבא בשיר הזה לנצח.

 

סינגל וקליפ חדש חדש ל- "Greta Van Fleet", הפעם בהופעה חיה. השיר שנקרא "The Falling Sky" לקוח מאלבומם הקרוב "Starcatcher". הגיטריסט ג'ייק קישקה הסביר שהוא נכתב על לוחם בלתי מתפשר שממשיך את הקרב האינסופי, הנצחי והבלתי אפשרי על הישועה...

 

פסטיבל המטאל הגדול בישראל חוזר בפעם השלישית!! "Psycho Ward Vol 3" !!

בתאריך ה-7.10.23, עם ליינאפ מטורף הכולל 11 (!!!) להקות, באירוע על טהרת הסצנה מטאלקור הישראלית.

אז מה בעצם מחכה לכם?!

ההפקה מכינה אירוע שיציב את רף הציפיות במקום מאוד גבוה, עם במה שעדיין לא נראתה כמותה בפסטיבלים בארץ, פירוטכניקה, דוכני מרץ׳ מהלהקות, דוכני מרץ׳ מחנויות אלטרנטיב, איזורי מנוחה, צלמים, דוכני אוכל, סיקורים ממגזיני המטאל הגדולים בישראל, צוות שלם שידאג ליצור אווירה ״פסיכית״ כיאה לשם האירוע ומספר לא מבוטל של הפתעות מהלהקות עצמן! על ההפקה אחראי כמובן וכמו בעבר ולאדיסלב מזורנקו!!

 

המתופף Lee Rauch, מי שהיה המתופף הראשון של "Megadeth" הלך לעולמו והוא בן 58. הקריירה של ראוץ' החלה בשנת 1983 כאשר Dave Mustaine הקים את "Megadeth". לאחר שניסה כמה מתופפים, Rauch היה זה שנבחר כמתופף הראשון של הלהקה. בשנת 1984 הקליטה "Megadeth" את הדמו הראשון שלה, "Last Rites", המורכב משלושה שירים: "Last Rites/Loved to Deth", "The Skull Beneath the Skin", ו- "Mechanix". ראוך היה חלק מההרכב בהקלטות הללו, אשר כלל את מוסטיין, הבסיסט דיוויד אלפסון וראוך. בהמשך שלושת השירים מהדמו יופיעו גם באלבום הבכורה של הלהקה "Killing Is My Business... and Business Is Good". ההרכב הבא של "מגאדת'" כלל כבר את Rauch, Mustaine, Kerry King, ו- Ellefson, אבל בכבר בשנת 1984 ראוך עזב את הלהקה והוחלף על-ידי Gar Samuelson. בהמשך ראוך ניגן במספר הרגבי ת'ראש מטאל כמו "Dark Angel" ו- "Wargod".

 

ערב כזה עוד לא ראיתם, אנחנו חותמים על זה!!

ערב עם שתי להקות מטאל והרכב ראפ\היפ הופ? את זה עוד לא ראיתם. אז אל תעמדו שם ותסתכלו עלינו ככה מהצד, הגיע הזמן לשבור את הגבולות ולתת בראש, ביחד, עם מוזיקה טובה! עם :Twisted Mind, Canine, Sol

 

מה זה???? "Colosseum" בארץ? חלוצת הפרוג מאנגליה שהוקמה בסוף 1968, שילבה בין רוק, ג'ז ומוסיקה קלאסית ונודעה בנגינה המופתית של חבריה מגיעה לארץ... מובילים היום הגיטריסט דייויד קלמפסון והבסיסט מארק קלארק, חברי הלהקה מאז 1970. יחד איתם יגיעו המתופף ג'ון הייזמן והסולן כריס פרלאו. בסיבוב ההופעות הנוכחי, "Return of a legend", נמצאת הלהקה כבר שנתיים והיא ממש פעילה ובשנה שעברה הוציאה אלבום בשם "Restoration".

 

אנחנו (שוב) על המפה!!! "Paradise Lost" חוזרת בפעם המי יודע כמה לישראל, והפעם במסגרת חגיגות 30 לאלבום האייקוני "icon", האלבום שפרץ את גבולות הסגנון של הלהקה והפך אותה מחלוצת מטאל גותי וענקית דום/דת' מטאל לשם דבר בסצינת המטאל העולמית. לרגל החגיגות הלהקה אפילו הקליטה מחדש את האלבום האדיר שצפוי לצאת במהדורה מחודשת ומורחבת.

 

איזה פסטיבל זה היה, מעל 200,000 איש, לינאפ מטורף לא מהעולם הזה, "Foo Fighters" שהגיעו לפסטיבל ברכבת כאחרון הצופים והפתיעו לאחר שנרשמו בליינאפ כלהקה אנונימית בשם "The Churnups", המופע האחרון של Elton John בבריטניה, שיתופי פעולה מדהימים בין האמונים שהגיעו לפסטיבל ועוד...

 

להקת "ONI" מוציאה סינגל חדש והפעם בשיתוף פעולה עם Kellin Quinn מלהקת "Sleeping With Sirens".

יONI היא להקת פרוג מטאל צעירה מקנדה שהוציאה עד היום שני אלבומים בלבד ומתחילה לקבל חשיפה עולמית בחודשים האחרונים עם הסינגלים החדשים שלה.

 

להקת "Fall Out Boy" שממש לא מזמן הוציאה אלבום חדש בשם "So Much (for) Stardust" מוציאה השבוע קאבר לשיר האלמותי "We Didn't Start A Fire" של Billy Joel, אבל לא סתם קאבר, הם שינו את המילים והכניסו ארועים משמעותיים מעודכנים נכון ל-2023, כפי שהשיר עשה אז ב-1989.

 

ואם כבר בקאברים עסקנו אז קבלו קאבר מיוחד במינו לשיר אלמותי נוסף!

להקת "Falling In Reverse" מבצעת ומצלמת קליפ לשיר "My Last Resort" של "Papa Roach", שיר שהוא ללא ספק קלאסיקה של שנות ה-2000. אבל הביצוע...וואוו איזה ביצוע פסנתר וכלי מיתר מרגש, Ronnie Radke לקח את השיר לכיוון אחר לגמרי ומעניק לו משמעות אחרת ושונה!!

 

אירועי השבוע בשיתוף "Rocking Israel"

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page