top of page

חדשות השבוע במוזיקה 27.08.23

להקת "Hotbox" מתחילה את המסע שלה בארה"ב עם נקודת פתיחה מרגשת ביותר!!

הלהקה תופיע בפעם הראשונה על אדמת ארה"ב במועדון "Whisky A GoGo" המיתולוגי!!!

מועדון עם היסטוריה מטורפת בעולם המוזיקה שאירח אומנים כמו The Doors", "The Byrds", "Led Zeppelin", "The Beach Boys", "Cheap Trick", "No Doubt", "System of a Down", "Van Halen", "Rush", "Fleetwood Mac", "KISS", "Guns N' Roses, ועוד רבים וגדולים!!!

אנחנו מחזיקים להם אצבעות ומאחלים להם המון הצלחה!!

 

פחות משנתיים אחרי האלבום "Imperial" להקת הפרוג מטאל השוודית "Soen" מוציאה את האלבום השישי שלה "Memorial" וכבר משמיעה ראשונה נראה שהאלבום הזה אפילו יותר טוב מקודמו. אין היום הרבה להקות פעילות שרק הולכות ומשתפרות מאלבום לאלבום, "Soen" היא כנראה אחת מהן.


להאזנה ב: Spotify

 

להקת הפאוור מטאל הגרמנית "Primal Fear" מוציאה לאור את אלבומה ה- 14 "Code Red" שמגיע שלוש שנים לאחר קודמו "Metal Commando". השירה הכל-כך מזוהה של Ralf Scheepers, לחנים מלודיים, פזמונים קליטים וחומת סאונד המאסיבית הופכים את "Code Red" לעוד קלאסיקה של הלהקה המצוינת הזאת.


להאזנה ב: Spotify

 

אלבום שלישי חדש ל- "Phil Campbell and the Bastard Sons" העונה לשם "Kings of the Asylum". כידוע Phil Campbel היה הגיטריסט של "Motörhead" בין השנים 1984 ועד 2015. אחרי פירוקה של להקת האם הוא ביקש לבלות זמן איכות עם שלושת ילדיו באולפן. עד מהרה זה הפך לפרויקט רציני שהוביל להרכב "Phil Campbell and the Bastard Sons".


להאזנה ב: Spotify

 

להקת "The Pretenders" של Chrissie Hynde מוציאה את אלבומה ה- 12 בשם "Relentless". כריסי היינד והגיטריסט ג'יימס וולבורן כתבו את השירים יחד במהלך משבר הקורונה, מרחוק. זה האלבום השני שהם כותבים יחד, אחרי |Hate for Sale" מ-2020


להאזנה ב: Spotify

 

הוא זכאי, הוא זכאי, הוא זכאי...

או שבעצם לא. כי בכלל לא הוגש נגדו כתב אישום.

החקירה נגד Till Lindemann סולן להקת "Rammstein" נסגרה מחוסר ראיות. כזכור, בחודש יוני פתחה משטרת גרמניה בחקריה נגד הסולן שנחשד שתקף מינית מעריצות של הלהקה, לאחר שמעריצות של הלהקה התראיינו ותיארו מקרי תקיפה מינית שהתבצעו, לכאורה, על-ידי הסולן בידיעת ובארגון צוות המופע של הלהקה. עם זאת, הואיל ואף אחת מהן לא העידה במשטרה נסגר התיק שנפתח רק בעקבות הדיווחים בתקשורת מחוסר ראיות.

(Photo: Jens Kalaene)

 

להקת "Beartooth" מוציאה סינגל נוסף מהאלבום הבא "The Surface" שבדרך!!

 

להקת "Duran Duran" מוציאה סינגל חדש, שיר הנושא מתוך האלבום "Danse Macabre" שיצא ב- 27 לאוקטובר. זה יהיה האלבום ה- 16 של הלהקה, והוא יכלול הופעת אורח של הגיטריסט לשעבר אנדי טיילור בכמה רצועות נבחרות, כמו גם את Nile Rodgers ואת Victoria De Angelis מלהקת "Måneskin". ההשראה לאלבום הקונספט הגיעה ממופע Halloween שהלהקה ביצעה בלאס וגאס ב-31 באוקטובר 2022. כתוצאה מכך, הזמר סיימון לה בון הצהיר כי האלבום יהיה סוג של מסיבת Halloween מטורפת. יחד עם זאת, עיון ברשימת השירים של האלבום מגלה כי הוא כולל לא מעט קאברים לשירים כמו "Paint It Black" של ה"רולינג סטונס" ו- "Psycho Killer" של ה"טוקינג הדס".

 

חברי להקת "Disturbed" קיבלו את "מפתח העיר" של עיר הולדתם "Tinley Park". הם הודו בעמוד הפייסבוק שלהם לראש העיר ולכל הנאמנים וחברי ההנהלה על הרגע המרגש הזה עבורם.

(Photo: "Disturbed" Facebook Page)

 

ועוד מלהקת "Disturbed" !!!!

הלהקה שחררה קליפ רשמי לשיר "Never Again" הלקוח מההופעה בישראל השנה.

את הקליפ יצרו אלון לוין ו- Monster Filmmakers.

כמובן שהשיר נכתב על-ידי דייויד דריימן על השואה בהשראת סיפורם של סבו וסבתו מצד אימו, שניהם ניצולי שואה.

צפו בקליפ המרגש...

 

אם אתם מזדמנים בקרוב ללאס וגאס ואתם מעריצים של "U2", תוכלו לבקר במרכז מעריצי הלהקה שייחנך שם ב- 28 לספטמבר. אתר הלהקה נכתב כי המרכז שנקרא "Zoo Station: A U2:UV Experience" היהו מכתב אהבה חדשני ואינטראקטיבי, מולטימדיה למעריצים, שפותח בשיתוף פעולה עם Gavin Friday, המנהל הקריאטיבי הוותיק של הלהקה. הוא נועד לשמש כיעד ומרכז מרכזי למעריצים, שבו הם יכולים להתכנס, לחגוג, להתפנק, לצפות בתוכן בלעדי של "U2", ולשקוע בהיסטוריה המוזיקלית והיצירתית של הלהקה. הכניסה חינם, למעט הקרנות סרטים מיוחדות בקולנוע Zoo TV.

 

לאחר שהדהימו את קהל הצופים עם האודישן שלהם ל-America's Got Talent והרשימו את פאנל השופטים, להקת "Steel Panther" הופיעו בסיבוב המוקדמות של תוכנית הריאליטי השבוע. כדי לעשות זאת, הם כתבו מחדש את המילים ל-"Death To All But Metal" למשהו ידידותי יותר למשפחה שלא יסבך את NBC עם ה-FCC. כי כולנו מכירים את השירים הפרובוקטיביים של הלהקה המטורפת הזו!!

 

בעוד שלטיילור סוויפט יש את הכרטיס החם ביותר בעולם המוזיקה כרגע, עכשיו יש להקה נוספת שמחזיקה כרגע בשיא ההופעות לאצטדיון SoFi שבלוס אנג'לס. וזו לא אחרת מאשר להקת "Metallica", שהביאה כ-78,000 מעריצים לכל אחת מההופעות שלה ב-SoFi בסוף השבוע. למרות שבאצטדיון עצמו יש 70,240 מושבים, בזכות ה- Snake Pit הצליחה הלהקה להכניס צופים נוספים ובכך שברה את השיא של טיילור!! הלהקה מכרה 156,00 כרטיסים לזוג ההופעות שלה.

 

ואם כבר "Metallica" אז אתמול פורסם שהשיר "Nothing Else Matters" של הלהקה עבר את מיליארד ההשמעות בספוטיפיי, אשר צייצה אתמול בטוויטר "מטאליקה, ברוכים הבאים למועדון billionsclub#". כידוע, "Billions Club" הוא רשימת השמעה שהושקה לראשונה בשנת 2020 הכוללת את כל השירים בספוטיפיי שהגיעו לציון הדרך האדיר הזה. בכך מצטרת "מטאליקה" שיר נוסף למועדון היוקרה של שירים כמו "Don't Stop Believin", "Bohemian Rhapsody", "Eye Of The Tiger", "Dancing Queen ועוד, לאחר ש- "Enter Sandman" עשה זאת בדצמבר האחרון. כזכור, הבלדה האייקונית שעברה אתמול את רף מליארד ההשמעות הינה חלק מהאלבום האדיר "Metallica (The Black Album)". היא נכתבה על-ידי Jams Hetfield, על חברה שהייתה לו פעם, אבל הוא בכלל לא זוכר למה כתב אותו. באחד הראיונות הוא ציין שהשיר הוא "על להיות בדרכים, להתגעגע למישהו בבית, אבל הוא נכתב בצורה כזו שהוא התחבר לכל כך הרבה אנשים, שזה כבר לא היה רק לגבי שני אנשים..." הטפילד הוסיף שאחרי שכתב את את השיר הוא התבייש להשמיע אותה לשאר חברי הלהקה כי חשב "שמטאליקה" יכולה להיות רק להקה של שירי מטאל מחוספסים, הדבנגינג ועוד.

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page