top of page

Breaking Benjamin - Ember

המלצת המערכת...


והפעם, האלבום "Ember" - השישי של "Breaking Benjamin", ששוחרר ב- 13 לאפריל 2018.



זהו אלבום התגבשות של להקה, הרכב חדש שלא מזמן החל לעבוד יחד והפעם הם גם יוצרים יחד כשאת היצירה לא מוביל או אחראי רק אדם אחד, אלא ההרכב כולו.


לאחר תקופה ממושכת של מאבקים משפטיים ומאבקים בריאותיים במחלה מיסתורית יוצא Benjamin Burnley לדרך חדשה שזכויותיו בכיסו וראשו עמוס בהשראה. הוא מגבש הרכב חדש לחלוטין שעימו הוא מקליט את האלבום החמישי של הלהקה "Dark Before Dawn". כל היצירה והכתיבה של האלבום נעשתה ע"י ברנלי בלבד כששאר חברי הלהקה רק הקליטו את תפקידיהם של כל הכלים באלבום.



שיר אחד בלבד מתוך האלבום, "Never Again", נכתב ע"י כל חברי הלהקה יחד. העבודה על השיר יצרה שיתוף פעולה ודרך עבודה פורה ויצירתית בין החברים. ברנלי שנמאס לו להיות זאב בודד וחיפש את ההרכב המתאים לעבוד יחד אחרי כל כך הרבה מאבקים, הרגיש שהוא מצא את מבוקשו. העבודה על השיר נתנה לו את הבטחון שיש איתו אנשים ויוצרים מוכשרים שאפשר לעבוד וליצור איתם.


אנחנו לא נשקר לעצמנו ולכם, זהו אלבום עם טביעת האצבע של ברנלי ללא ספק, הסאונד המוכר של הלהקה כל השנים. אך יש פה משהו מיוחד יותר, קצת שונה ומגוון מהאלבומים הקודמים. מרגישים שזהו אלבום שנעשה ע"י הרכב שלם, אלבום בשלות של הרכב שהחל את דרכו רק באלבום הקודם.



הסינגל הראשון שיצא מהאלבום היה "Red Cold River" שאחריו יצא "Torn In Two" ואחריו "Tourniquet" אך באלבום יש עוד מספר לא קטן של שירים חזקים ועוצמתיים כמו "Psyco" הקטלני, "Feed The Wolf" הכבד, "Down" המרגש ו-"Close Your Eyes" המקפיץ !!


האלבום הגיע למקום השלישי במצעד הבילבורד 200 וכבש גם את המקום השני במצעד הסינגלים עם השיר Red Cold River.

אתם מוזמנים להאזין לאלבום ב- Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page