top of page

Benjamin Burnley

מכירים את "Breaking Benjamin" ??

אז מקים הלהקה ששמו הוא חלק משמה של הלהקה הוא Benjamin Burnley והוא נולד ב-10 במרץ 1978.

בואו תכירו כמה עובדות מעניינות על האיש:


(Photo: Maro Hagopian)


1. הוא לימד את עצמו לנגן על גיטרה ע"י האזנה לאלבום "Nevermind" של Nirvana, הוא סיפר שזהו האלבום המשפיע ביותר בחייו.


2. הוא הקים את להקתו Breaking Benjamin בשנת 1999 והוא החבר/המייסד היחיד הקבוע של הלהקה. השם הראשון של הלהקה היה "Plan 9".



3. הוא שיחרר עם ההרכב הראשון שלו ארבעה אלבומים, "Saturate" ב-2002, "We Are Not Alone" ב-2004, "Phobia" ב-2006 ו- "Dear Agony" ב-2009.



4. בשנותיה הראשונות של הלהקה היה בנג'מין מכור כבד לאלכוהול עד שבשנת 2007, הוא חווה שלושה ימים של שתייה ללא הפסקה וללא שינה. באותה שנה הוא החליט שהוא נגמל מאלכוהול והאלבום "Dear Agony" שמדבר על הנושא הזה, היה הראשון שהוא כתב כשהוא פיכח.


5. למרות שהוא נגמל מאלכוהול גופו פיתח תסמונת בשם "Wernicke–Korsakoff" שבה הגוף מתנהג כמו אחרי שתייה מרובה של אלכוהול רק ללא ה"סוטול"... כאבי ראש, סחרחורות וחוסר התמצאות בסביבה. בשנת 2010 הוא לקח הפסקה מהלהקה על מנת לטפל במצבו הבריאותי.


6. באותה שנה התרחש הפיצוץ הגדול בלהקה. במהלך התקופה שברני היה בשיקום, הגיטריסט Aaron Fink והבסיסט Mark Klepaski החליטו להוציא אלבום אוסף בשם "Shallow Bay: The Best of Breaking Benjamin" בהצעת חברת התקליטים ולקבל 100 אלף דולר עבור האלבום. האלבום יצא ללא ידיעתו או הסכמתו של בנג'מין, שברגע ידיעת הדבר תבע את שני החברים ואת חברת התקליטים. לאחר שלוש שנים של מאבקים קשים, שני החברים פוטרו מהלהקה ובנג'מין קיבל את כל הזכויות ללהקה.



7. לאחר סיום המאבק המשפטי גיבש בנג'מין הרכב חדש לגמרי שעימו הוציא שלושה אלבומים נוספים:

את "Dark Before Dawn" בשנת 2015, "Ember" בשנת 2018 ו- "Aurora" בשנת 2020.


8. בנג'ימין סובל מפחדים שונים והתקפי חרדה, אחד מהפחדים הגדולים שלו הוא פחד מטיסה. את סיבוב ההופעות הראשון מחוץ לארה"ב קיימה הלהקה רק בשנת 2016. בהופעות שהלהקה צריכה לטוס הוא נוסע ברכב או שט באוניה.


9. בנג'מין הוא גיימר מושבע עד כדי כך שלשיר שהלהקה כתבה למשחק המפורסם Halo 2 בשם "Blow Me Away" הם לא קיבלו תמלוגים כי בנג'מין פשוט היה מאושר שיש שיר שלו במשחק וידאו.


10. לסיום...שתי עובדות יחד... הלהקה קיבלה את שמה בגלל שבאחת ההופעות בנג'מין שבר את המיקרופון ומישהו מהקהל צעק "ברקינג בנג'מין". בנג'מין הוא שמאלי אך מנגן על גיטרה כימני.


להאזנה לאלבום הראשון עם ההרכב החדש ב: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

פוסטים אחרונים

הצג הכול

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page