top of page

Breaking Benjamin - Saturate

פינה בקטנה...


אלבום הבכורה של Breaking Benjamin שוחרר ב-27 לאוגוסט 2002 !!

אלבום שמציין את תחילת דרכה של להקה שהוקמה ע"י Benjamin Burnley ועברה מספר לא קטן של אתגרים, תהפוכות וקשיים, במיוחד ברנלי בעצמו.


ברנלי הקים את הלהקה ב-1998 בקליפורניה כשהיא מנגנת בעיקר מוסיקה רכה וקאברים ללהקות כמו וויזר והביטלס. עם עזיבתו את קליפורניה פירק ברנלי את הלהקה והקים להקה חדשה בשם Plan 9. הם החלו לנגן מוסיקה יותר חזקה וכבדה מהרכבו הקודם והחלה לתפוס תאוצה במועדונים הקטנים. שני חברי הלהקה הקודמים של ברנלי חברו אליו שוב ושמה של הלהקה שונה שוב אך הפעם ל- Breaking Benjamin.


למי שלא מכיר, סיפרנו שאת שמה קיבלה הלהקה מתלונה של אחד מבעלי המועדונים בה הופיעה הלהקה ובנג'מין שבר שם את המיקרופון.


שדרן רדיו בשם Freddie Fabbri אהב מאוד את החומרים של הלהקה ושידר באופן תדיר את השיר "Polyamorous". בעקבות השידור והופעות הלהקה, היא תפסה תאוצה והשדרן החליט לתמוך ולהפיק את ה-EP הראשון שלהם על מנת להשיג חוזה תקליטים.


בתחילת 2002 הופיעה הלהקה בארוע מיוחד של חשיפת להקות, שם הם "נתגלו" ע"י סוכן של חברת התקליטים Hollywood Records וחתמו על חוזה. מיד לאחר החתימה הם ניגשו להקליט את האלבום בתמיכתו של

המפיק Ulrich Wild.


למרות שהיה לו פוטנציאל מאוד גדול ומבקרים רבים שיבחו את האלבום, הוא לא הגיע לצמרת מצעד הבילבורד 200 אבל לפחות הוא נכנס לשם, מה שכן הוא הגיע למקום השני במצעד ה-Heatseekers.


להאזנה לאלבום ב: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page