top of page

Faith No More - We Care A Lot

ב-11 לנובמבר 1985 (או לפחות זה התאריך שאנחנו המצאנו) יצא אלבום הבכורה של להקת "Faith No More", האלבום שהתחיל את הקריירה של הלהקה המדהימה הזו.


הכל התחיל אי שם בשנת 1979 עם להקה בשם "Sharp Young Men". הזמר Mike Morris והקלידן Wade Worthington הקימו את הלהקה ומאוחר יותר צרפו את הבסיסט Billy Gould ואת המתופף Mike Bordin. שם הלהקה היה כקונטרה לכל להקות הבנים הפופיות באותה תקופה אך הוא יצר ללהקה מוניטין שונה ממה שהם רצו ולכן הם החליטו לשנות את השם ל- "Faith No Man". בשנת 1983 חברי הלהקה הקליטו את השיר "Quiet in Heaven/Song of Liberty" שיצא תחת השם "Faith No Man". הלהקה הצעירה החלה להופיע במספר מועדונים וברים אך מיד לאחר יציאתו של השיר עזב ווייד את הלהקה ומיד לאחר עזיבתו החליטו שאר החברים לפרק את החבילה.


מיד עם הפירוק בורדין וגולד מצרפים את הקלידן Roddy Bottum ומחליטים ליצור הרכב חדש בשם "Faith No More". הם עוברים מספר זמרים ביניהם Courtney Love ולבסוף הם מחליטים על Chuck Mosley. באוקטובר 1983 הם מקיימים את ההופעה הראשונה שלהם, כשזמן קצר לאחר מכן הם מצרפים את הגיטרסיט Jim Martin ומשלימים את ההרכב.

ללא תמיכה של חברת תקליטים הם החלו להקליט את אלבומם הראשון במימון עצמי מלא. הם הספיקו להקליט חמישה שירים במימון עצמי עד שבמהלך ההקלטות בחורה בשם Ruth Schwartz זיהתה את הפוטנציאל שלהם והפכה אותם להחתמה הראשונה של לייבל עצמאי והחדש אותו הקימה "Mordam Records". לאחר ההחתמה הם הקליטו חמישה שירים נוספים שמומנו ע"י הלייבל החדש ושחררו את אלבום הבכורה שלהם בנובמבר 1985.


חברי הלהקה סיפרו שבגלל שהאלבום הוקלט בתקציב מאוד זעום על דקה הייתה חשובה להם, בטוח שהם היו עושים את הדברים אחרת, אך בגלל שהם ידעו שהם מוגבלים בתקציב הם התאמנו ועשו הרבה חזרות לפני שהם החלו להקליט.


הסינגל היחיד שיצא מהאלבום "We Care a Lot" נכנס לאלבום השני של הלהקה "Introduce Yourself", האלבום הראשון של ההרכב שיצא תחת לייבל גדול. גם שם השיר יצא כסינגל ראשון.


האלבום זכה להוצאה מחודשת ב-19 לאוגוסט 2016 ע"י הלייבל "Koolarrow Records". ההוצאה המחודשת כללה 9 קטעים נוספים שכללו שלושה רמיקסים, ארבע דמואים ושני ביצועים מהופעות חיות משנת 1986.


להאזנה לאלבום ב: Spotify, Apple Music

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page