top of page

Faith No More - Introduce Yourself

פינה בקטנה...


למרות היותו אלבומה השני של הלהקה, הוא נחשב למעשה לאלבומה הראשון, הואיל והאלבום הראשון - "We Care A Lot" יצא במספר עותקים מאוד מוגבל ע"י חברת תקליטים קטנה ועצמאית בשם "Mordam Records", אשר גם לא קידמה או הפיצה את האלבום בצורה מסחרית.


לאחר האלבום הראשון, עברה הלהקה לחברת תקליטים גדולה יותר וחתמה חוזה עם חברת התקליטים Slash Records (אין לה קשר לגיטריסט), מה שהבטיח לה חשיפה יותר גדולה ותמיכה יותר גדולה להצלחה.


האלבום ששוחרר ב-23 באפריל 1987 מכיל 10 שירים שכולם נכתבו ע"י המתופף Mike Bordin, הקלידן Roddy Bottum, הבסיסט Billy Gould הגיטריסט Jim Martin והזמר Chuck Mosley.


אפרופו צ'אק, זהו האלבום האחרון שלו עם הלהקה. לאחר שחרורו של האלבום, יצאה הלהקה לסיבוב הופעות לקידום האלבום כמופע פותח ללהקת "Red Hot Chili Peppers" (כן, לפני הפיצוץ בין מייק פאטון ואנתוני קידיס). במהלך סיבוב ההופעות מצב הסמים של צ'אק החל להחריף והתנהגותו הפכה להיות לא יציבה, הוא היה מאבד את ההכרה או מתקוטט עם שאר חברי הלהקה במהלך ההופעות.


(Photo: Tony Mottram)


השיא התרחש במסיבת ההשקה שאירגנה חברת התקליטים לרגל שחרורו של האלבום. במהלך המסיבה החל מצבו של צ'אק להתדרדר עד שהוא הגיע למצב בו הוא איבד את ההכרה ונרדם על הבמה במהלך ההופעה.


סיפור נוסף שהביא לסיום הרומן של הלהקה עם צ'אק מתקשר לכך שלאחר ההופעה החליט צ'אק שהלהקה צריכה להוציא אלבום אקוסטי. שם כבר נגמר הסיפור והוא פוטר מהלהקה.


הסינגל הראשון שיצא מהאלבום "We Care A Lot" עוד נכתב ויצא באלבום הראשון, אך עובד והוקלט מחדש עם טקסט שונה לאלבום הנ"ל. השיר הפך ללהיט גדול שהיווה את ניצניה של הפריצה של הלהקה. אגב, הסינגל שוחרר שוב בשנת 1991, לאחר הצטרפותו של מייק פאטון, אז הוא יצא גם בגרסת הופעה חיה.



להאזנה לאלבום ב- Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page